Saltikov kirjoitti:Paljon on hymiöitä. Tässä yksi lisää. Milloinkohan koneet / käyttikset oppivat sotimaan sotansa ihan itse eivätkä sekoita asiaan viattomia käyttäjiään
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Saltikov kirjoitti:Paljon on hymiöitä. Tässä yksi lisää. Milloinkohan koneet / käyttikset oppivat sotimaan sotansa ihan itse eivätkä sekoita asiaan viattomia käyttäjiään
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Siinä vaiheessa kun koneet tajuaa että viattomat käyttäjät ovat se pahin uhka, sillä he voivat hetkellä minä hyvänsä vetää töpselistä.Saltikov kirjoitti:Paljon on hymiöitä. Tässä yksi lisää. Milloinkohan koneet / käyttikset oppivat sotimaan sotansa ihan itse eivätkä sekoita asiaan viattomia käyttäjiään
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Taitaa koitua kohtalokseni...amanita kirjoitti:Tässäpä meillä on oikein Super-Mac-mies.kallekilponen kirjoitti: Maksalaatikko on yksi hailei, mutta Macit ovat sentään kynnyskysymys.![]()
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Niinhän ne aina sanovat...mutta kun hajoaa, onnistuu myyjä PC liikkeessä kauppaamaan hänelle uuden PC:n.-Scorpio- kirjoitti:Kyllähän Wintoosa ihmisiä löytyy kaveripiiristä ennemmän kun mulla on sormia.
Jos totta puhutaan niin olen kaveriporukassa ainoa joka on siirtynyt valoisalle puolelle.
Perhepiirissä toki suositaan viruksettomuutta 8)
Kaikkien kavereiden suusta yleensä lause: *mikä ihmeen macintosh? pyöriikö sillä uusimmat pelit hyvin?* Yhden kaverin olen jo melkein saanut kääntymään pois Wintoosasta mutta sanoo aina: *no jos tämä hajoaa niin ehkä sitten*
Viesti Kirjoittaja thebanzai »
Tähän väliin sopinee tää (wanha) vitsiharri kirjoitti:Vanha huumekauppiaiden metodi ilmaisista maistiasista koukuttamiseksi on tunnetusti todettu hyväksi :-)kallekilponen kirjoitti:Ja "maistiaiset" yleensä auttavat.
-Harri
Koodi: Valitse kaikki
Drug Dealers vs. Software Developers
------------------------- ---------------------------
Drug Dealers Software Developers
------------------------- ---------------------------
Refer to their clients Refer to their clients
as "users". as "users".
"The first one's free!" "Download a free trial
version..."
Have important Asian Have important Asian
connections. connections.
Strange jargon: Strange jargon:
"Stick" "SCSI"
"Rock" "RTFM"
"Wrap" "Packet"
"E" "C"
"Stash" "Cache"
"Drive-by" "CTRL ALT DEL"
"Hit (LSD)" "Hit (WWW)"
"Source" "Source-code"
"The Pigs" "Microsoft"
Realise that there's tons Realise that there's tons
of cash in the 14- to of cash in the 14- to
25-year-old market. 25-year-old market.
Clients really like your Clients really like your
stuff when it works. stuff when it works.
When it doesn't work When it doesn't work
they want to kill you. they want to kill you.
... and the best...
Do your job well and Damn! DAMN!!!
you can sleep with
sexy movie stars who
depend on you.
Kyllä hän minun miniä täällä ollessaan käyttelee silmät näytössä kiinni ja kuola valuenkallekilponen kirjoitti:Niinhän ne aina sanovat...mutta kun hajoaa, onnistuu myyjä PC liikkeessä kauppaamaan hänelle uuden PC:n.-Scorpio- kirjoitti:Kyllähän Wintoosa ihmisiä löytyy kaveripiiristä ennemmän kun mulla on sormia.
Jos totta puhutaan niin olen kaveriporukassa ainoa joka on siirtynyt valoisalle puolelle.
Perhepiirissä toki suositaan viruksettomuutta 8)
Kaikkien kavereiden suusta yleensä lause: *mikä ihmeen macintosh? pyöriikö sillä uusimmat pelit hyvin?* Yhden kaverin olen jo melkein saanut kääntymään pois Wintoosasta mutta sanoo aina: *no jos tämä hajoaa niin ehkä sitten*
Siksi käännytystyössä pitää olla väsymätön.![]()
Ja "maistiaiset" yleensä auttavat.
Viesti Kirjoittaja amanita »
-Scorpio- kirjoitti:
Kyllä hän minun miniä täällä ollessaan käyttelee silmät näytössä kiinni ja kuola valuen
No ei nyt sentäänamanita kirjoitti:-Scorpio- kirjoitti:
Kyllä hän minun miniä täällä ollessaan käyttelee silmät näytössä kiinni ja kuola valuen
OT:tä sekaan.
Hih!
Tulkkasin tekstisi ekaks näin,( noita yhdyssanavirheitä kun löytyy foorumilta....):
Kyllähän minun miniä(ni) täällä ollessaan käyttelee silmät näytössä kiinni ja kuola valuen...
Viesti Kirjoittaja Lakki »
Ei tässä taida todellista sotaa ollakaan. Viholliskuvaa ylläpitää ja ikuista sotaansaSaltikov kirjoitti:Paljon on hymiöitä. Tässä yksi lisää. Milloinkohan koneet / käyttikset oppivat sotimaan sotansa ihan itse eivätkä sekoita asiaan viattomia käyttäjiään
Viesti Kirjoittaja villevee »
Näissä tietokoneissa ongelmana oli kuumeneminen ja sen seurauksena koneen jumittuminen. Jumittumiseen ei auttanut muu kuin antaa koneen jäähtyä rauhassa. Reilun tunnin käytön jälkeen tietokone jumiutui totaalisesti eikä proffien työnteosta sitten enää tullut mitään. Huollossa koneen emolevy vaihdettiin uuteen, mutta eipä sekään auttanut.kuriton kirjoitti:Osaatko sanoa, minkälaisia ongelmia niitten läppärien kanssa oli?
Viesti Kirjoittaja alen »
Mulla on ollut tollanen Acerin kannettava nelisen vuotta nyt. Ongelmia on ollut alusta lähtien, varsinkin DVD:n pyörittäminen on tappoa, mutta myös esim. Windowsin oma kuvien esikatselu kaataa koneen helposti. Myöskään CD-levyä kone ei kykene imuttamaan kerralla kaatumatta. Mulla ne takuuhuollossa tietääkseni vaihto tuuletussysteemit muutamaan kertaan, mutta hirveetä melua se pitää ja silti sammuu välillä.villevee kirjoitti:Näissä tietokoneissa ongelmana oli kuumeneminen ja sen seurauksena koneen jumittuminen. Jumittumiseen ei auttanut muu kuin antaa koneen jäähtyä rauhassa. Reilun tunnin käytön jälkeen tietokone jumiutui totaalisesti eikä proffien työnteosta sitten enää tullut mitään. Huollossa koneen emolevy vaihdettiin uuteen, mutta eipä sekään auttanut.kuriton kirjoitti:Osaatko sanoa, minkälaisia ongelmia niitten läppärien kanssa oli?
Luonnollisesti jokaisessa Acerin sarjassa on omat ongelmansa.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mä olisin suuresti hämmästynyt, jos täällä alettaisiin moittimaan Applen kannettavia.alen kirjoitti:Mutta sitä mietin, että onko kannettavakammo turhaa vai voinko luottaa Macbookkiin? (Kai tää vähän off topic meni alkuperäsestä, mutta jatkan nyt tähän kuitenkin.)
Viesti Kirjoittaja alen »
nojuu. kyllähän joku yritti vähän dissata tossa aiemmin siinä MB-threadissa...Maza kirjoitti:Mä olisin suuresti hämmästynyt, jos täällä alettaisiin moittimaan Applen kannettavia.alen kirjoitti:Mutta sitä mietin, että onko kannettavakammo turhaa vai voinko luottaa Macbookkiin? (Kai tää vähän off topic meni alkuperäsestä, mutta jatkan nyt tähän kuitenkin.)Tästä aiheesta kannattaa lueskella tuota Kannettavat-osiota.
Viesti Kirjoittaja Ylläri »
Omat kokemukseni Applen kannettavista (Ensin 12-tuumainen PowerBook ja nyt MacBook) ovat olleet vain ja ainostaan positiivisia. Ei ongelmia, ei päänsärkyjä. Sama koskee myös harvoja Mac-valveutuneita kavereitani, yhtä poikkeusta lukuunottamatta: yksi joutui viemään MacBookiaan viime syksynä pari kertaa takuuhuoltoon lastentautien vuoksi, mutta sen jälkeen ei hänelläkään ole ollut mitään valittamista.alen kirjoitti:[Mutta sitä mietin, että onko kannettavakammo turhaa vai voinko luottaa Macbookkiin? (Kai tää vähän off topic meni alkuperäsestä, mutta jatkan nyt tähän kuitenkin.)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Eikös me kestetäkin tämmöstä ihan hyvin!Teppo Tulppu kirjoitti:Nyyyyt kierrätykseen mars!Anniel kirjoitti:Ah, ihana poikaystäväni laittoi tämän linkin aamuani ilahduttamaan![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Joo joo, laiha lohtu, yrityksen puutetta. Ainostaan muka kymmenen rakastettavaa asiaa Macissa! Mä pystyn äkkiseltään laskemaan 46272 sellaista.amanita kirjoitti:Olihan siellä sitten linkki kymmeneen rakastettavaan asiaan Macissa!
http://www.pcworld.com/article/id,130980/article.html
Viesti Kirjoittaja Pis »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”