No eihän sille oikein muuta kuin javakamaa ole.Aaaron kirjoitti:Nyt on käytössä K800i johon ei tosiaan softaa löydy.
Mutta täydellisestihän tämä iSyncin kanssa pelittää. Vai mitä oikein höperöit?
Viesti Kirjoittaja inf »
S60 3rd Ed Fun Pack 1 varustetut symbianluurit ovat jo huomattavasti nopeampia kuin esim. nuo vanhat 2nd ed puhelimet tai 3rd Ed puhelimet. Ainakaan tällä N95:llä ei hirveitä jumitteluita ole ollut.TheKraken kirjoitti:^Minusta nokian luurien isoin ongelma on tahmea GUI. Ei voi nykytekniikalla olla vaikeaa tehdä käyttöliittymää joka pysyy käyttäjän vauhdissa. On se peeveli kun saa odotella jotain tekstiviestinäkymänkin odottelua. Peittäisi sen edes jollain hienolla siirtymällä tms, mutta ei kun tyhjää ruutua toljotellaan.
Siispä vaihdoin SE:in.
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
Hommasin N95:n viikko sitten ja kyllä käyttöliittymä on hieman hidas. Esim. tekstiviestivalikon avaaminen kestää vähintään 2 sekuntia siitä kun on valinnut alkunäkymästä "viestit". Entinen ericsson k610i oli asiassa paljon nopeampi, tosin kyllä N95 muuten vie voiton niinkuin siihen hintaan pitääkin...inf kirjoitti:S60 3rd Ed Fun Pack 1 varustetut symbianluurit ovat jo huomattavasti nopeampia kuin esim. nuo vanhat 2nd ed puhelimet tai 3rd Ed puhelimet. Ainakaan tällä N95:llä ei hirveitä jumitteluita ole ollut.
Viesti Kirjoittaja DeepDown »
Hieman hidas? Olen kyllä sitä mieltä, että sehän on erittäin hidas...Tuppu kirjoitti:Hommasin N95:n viikko sitten ja kyllä käyttöliittymä on hieman hidas. Esim. tekstiviestivalikon avaaminen kestää vähintään 2 sekuntia siitä kun on valinnut alkunäkymästä "viestit". Entinen ericsson k610i oli asiassa paljon nopeampi, tosin kyllä N95 muuten vie voiton niinkuin siihen hintaan pitääkin...
Viesti Kirjoittaja Trex »
Viesti Kirjoittaja tBa »
Viesti Kirjoittaja Jubax »
Viesti Kirjoittaja Panitzer »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Sain työn puolesta juuri jonkun Nokian suht uuden ei-älyluurin. Akunkesto ihan pirun hyvä (jos sammuttaa yöksi, niin viikkoja), mutta kyllä se hidasta on. Hermo menee joka kerta, kun esim. jos avaat pikanäppäimellä luettelon ja painat samantien pari näpäytystä perään, jotta löytäisit oikean nimen, niin se ehtii ottaa vain sen jälkimmäisen painalluksen. Jokainen siirtymä esim. viestistä siihen numeronnäpsyttelytilaan ottaa myös oman aikansa.Trex kirjoitti:En ole aikoihin SE:n puhelimia käyttänyt "oikeasti", mutta ainakin aiemmin todella hitaat valikot oli niiden tunnuspiirteenä.
Nokian ei-älypuhelimet on ilmeisesti vauhdiltaan hyviä, mutta älypuhelimien kanssa on ongelmia. Suurin ongelma Nokialla on se, että uusiin malleihin lisätään ominaisuuksia välittämättä siitä, kuinka hyvin prosessori jaksaa niitä pyörittää. Uutta tekniikkaa janoavan kannalta on tietysti hyvä, että ominaisuuksia lisätään jatkuvasti, mutta muilla käyttäjillä tarpeet voivat olla erilaiset.
Viesti Kirjoittaja miikka »
Mielenkiintoista, oma Series 40 puhelin on kyllä todella nopea reagoimaan. Uudemmat älypuhelimetkin ovat nopeutuneet paljon siitä 6600 ajasta.TheKraken kirjoitti:Sain työn puolesta juuri jonkun Nokian suht uuden ei-älyluurin. Akunkesto ihan pirun hyvä (jos sammuttaa yöksi, niin viikkoja), mutta kyllä se hidasta on. Hermo menee joka kerta, kun esim. jos avaat pikanäppäimellä luettelon ja painat samantien pari näpäytystä perään, jotta löytäisit oikean nimen, niin se ehtii ottaa vain sen jälkimmäisen painalluksen. Jokainen siirtymä esim. viestistä siihen numeronnäpsyttelytilaan ottaa myös oman aikansa.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Varmasti se voi tuntua nopealta, kun ei ole SE:tä kokeillutmiikka kirjoitti:Mielenkiintoista, oma Series 40 puhelin on kyllä todella nopea reagoimaan. Uudemmat älypuhelimetkin ovat nopeutuneet paljon siitä 6600 ajasta.TheKraken kirjoitti:Sain työn puolesta juuri jonkun Nokian suht uuden ei-älyluurin. Akunkesto ihan pirun hyvä (jos sammuttaa yöksi, niin viikkoja), mutta kyllä se hidasta on. Hermo menee joka kerta, kun esim. jos avaat pikanäppäimellä luettelon ja painat samantien pari näpäytystä perään, jotta löytäisit oikean nimen, niin se ehtii ottaa vain sen jälkimmäisen painalluksen. Jokainen siirtymä esim. viestistä siihen numeronnäpsyttelytilaan ottaa myös oman aikansa.
Viesti Kirjoittaja inf »
Viesti Kirjoittaja CaptainNapalm »
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Viesti Kirjoittaja inf »
ONgelma on se, että jos apple ei tuo Eurooppaan jo valmiina 3G:tä sisältävää puhelinta, voidaan kytkypaketit unohtaa suoraan. Huhut on aina huhuja että Eurooppaan tulisi 3G-iPhone, itse en oikein tuohon usko.CaptainNapalm kirjoitti: Kun iPhone joskus viimein tulee saataville Suomessa, harkitsen ihan vakavasti. Teknisesti siinä on minulle kaikki kohdallaan eli sen suhteen olen vakuuttunut mutta saas nähdä millä operaattorilla ja hinnalla sen sitten Suomessa lopulta saa. Odottelen täällä kärsimättömänä...
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja CaptainNapalm »
Olen samaa mieltä 3Gstä ja kytkykaupoista. Hankin iPhonen, jos sen saa ilman kytkyä, oli siinä 3g tai ei. Jos iPonen saa vain kytkyllä niin tulee aika vaikea valinta.MacFinn kirjoitti:Tuohon 3G verkon kattavuuteen sen verran, että poistu inf joskus Vantaalta niin aika pian näet mitä tuo ihan hyvin kattavuus oikeasti tarkoittaa...
Kytkykauppaan sen verran, että mielestäni koko kytky pitäisi ehdottomasti kieltää. Se on juuri niitä asioita mitä EI pitäisi muun maailman kännyhommista tänne kopioida.
Kokeilin muuten tuossa viikonvaihteessa siskon iPhonea niin, että otin omalla Nokia 6021:lle saaressa EDGE yhteyden Powerbookiin, pistin internet jaon päälle Airportin kautta. Yllättävän käytettävä oli DNA:n yhteydellä.
Vaimoni räpläsi iPhonea tunnin verran siinä ja totesi, että hänelle kans. Ja se on pojaat paljon se.
Viesti Kirjoittaja juhala »
Viesti Kirjoittaja MudShark »
Ninpä, mutta kun ei huvittaisi maksaa sellaisesta. Ja ne kameratkin voisi noista vehkestä unohtaa. Mä en ainaskaan sellaisia kaipaa.jacce kirjoitti:Kuka sitä iPodia siinä pakottaa käyttämään? 8)MudShark kirjoitti:Itse ainakin haluaisin tuollaisen iPhonen mieluummin ilman iPodia.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Ei ne kamerat täysin digikameraa korvaa, mutta saa niillä sellasii hyvii tilannekuvii jne.. Usein tullu vastaa jotain hauskaa tai kuvattavaa eikä oo ollu muuta kameraa mukana ni kännykällä räppässy..MudShark kirjoitti:Ninpä, mutta kun ei huvittaisi maksaa sellaisesta. Ja ne kameratkin voisi noista vehkestä unohtaa. Mä en ainaskaan sellaisia kaipaa.jacce kirjoitti:Kuka sitä iPodia siinä pakottaa käyttämään? 8)MudShark kirjoitti:Itse ainakin haluaisin tuollaisen iPhonen mieluummin ilman iPodia.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Et selkeästi kuulu iPhonen kohderyhmään.MudShark kirjoitti:Ninpä, mutta kun ei huvittaisi maksaa sellaisesta. Ja ne kameratkin voisi noista vehkestä unohtaa. Mä en ainaskaan sellaisia kaipaa.jacce kirjoitti:Kuka sitä iPodia siinä pakottaa käyttämään? 8)MudShark kirjoitti:Itse ainakin haluaisin tuollaisen iPhonen mieluummin ilman iPodia.
Viesti Kirjoittaja MudShark »
No en vissiin ihan, mutta haluaisin kuitenkin puhelimen, jossa on kelvollinen käyttöliittymä.MacFinn kirjoitti: Et selkeästi kuulu iPhonen kohderyhmään.
Viimeksi kun ostin kännyn, halusin nimenomaan kännyn, jossa ei ole kameraa eikä soitinta. Seuraava kännyssäni taas on. Tilanne muuttui kun sain iPhonen käteeni.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”