EvilPet kirjoitti:
*Edit* pitääpä ottaa aikaa kuinka kauan kestää että joku joko poistaa viestin tai siirtää sen foorumin ylläpito palstalle... Vähintään viestin alle ilmestyy "Viimeksi muokannut kallekilponen päivämäärä 10.12.2010 klo 20.59, muokattu yhteensä 2 kertaa" maininta!
Mitäs siellä viestin alla lukeekaan...hmmm:
Viimeksi muokannut EvilPet päivämäärä 10.12.2010, 20:50, muokattu yhteensä 2 kertaa
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Morhange kirjoitti:
Kolmas ehdokki on Hount, joka on ajanut samaa tehtävää, kuin kallekilponenkin. Kiitos heille molemmille siitä. Hountin puolelle kallistuu, koska on fiksu ja selkeä ulosantinen jäsen, josta on hyötyä paljonkin tuolla MB, PB ja iBook alueella. Plus Hount on ns. "normaalikäyttäjä", eikä mode, kuten kalle on, joten siitäkin säpit (lue=säälipisteet) kotiin.
Hountille ääni myös täältä. Osittain siksi, että olen hänelle velkaa siitä, että pääsin testaamaan ja palauttamaan viallisen Macbookin ennenkuin oli myöhäistä. Viestit ovat myös aina perusteltuja ja asiapitoisia; en anna mitään arvoa tässä äänestyksessä Offtopic-alueen postailuille tai muulle turhanpäiväiselle lässyttelylle. Määrä ei ole laatua. Lisäksi itse katson modet jääveiksi osallistumaan, heidän arvonsa on osoitettu jo modenatsojen kautta.
Viimeksi muokannut amanita, 10.12.2010 klo 23.48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Boldaus
(jätän itseni pois listasta, en ole ehdolla.)
EDIT: Valitettavasti MacFinn ei halua olla mukana monista maininnoista huolimatta, nimi siis poistettu pyynnöstä listalta ) .....minä kummiski yritän vielä...
Viimeksi muokannut amanita, 13.12.2010 klo 11.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
amanita kirjoitti:
EDIT: Valitettavasti MacFinn ei halua olla mukana monista maininnoista huolimatta, nimi siis poistettu pyynnöstä listalta ) .....minä kummiski yritän vielä...
Mikäs hiivatin etuoikeus modella on jäädä pois listasta? Kyllä mulla on ihan yhtä hyvä oikeus olla pois listasta!
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Minun äitini tai isäni eivät ole lääkäreitä tai tohtoreita tai muuta semmosia, joten minä en voi olla tuolla listalla. Lisäksi olen käsittänyt, että tämä vuoden homppulainen on tunnustus jollakin tavalla positiivista toimintaa harjoittaneesta foorumilaisesta. Siispä en voi tehdä muuta johtopäätöstä kuin sen, että joku pirulainen on ehdottanut minua, jotta toiset näyttäisivät rinnallani entistä puhtoisemmilta.
Jos ei nimeni heti katoa tuolta listalta, lähden henkilökohtaisesti Turkuun vaatimaan Amanitalta selvitystä tähän loukkaukseen. Saatanpa tosin lähteä sinne muutenkin, jospa siellä olisi piparia tarjolla...
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
amanita kirjoitti:
Mikäs hiivatin etuoikeus modella on jäädä pois listasta? Kyllä mulla on ihan yhtä hyvä oikeus olla pois listasta!
Seuraavassa listauksessa olemmekin sitten jälleen kaikki, sinä, minä ja toi Hentul Liisa. Kerpele soikoon!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Jotenkin tulee sellainen tunne, että tuo merkitsisi paluuta brezneviläiseen aikakauteen. Missä on nuorekkuus, missä vapaus? Miksi emme antaisi kukkahattutädin viettää vanhuudenpäiviään rauhassa?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
KunkkuJ kirjoitti:Jotenkin tulee sellainen tunne, että tuo merkitsisi paluuta brezneviläiseen aikakauteen. Missä on nuorekkuus, missä vapaus? Miksi emme antaisi kukkahattutädin viettää vanhuudenpäiviään rauhassa?
Tuuheat kulmakarvat ovat in. Ja krimihattu, jonka olet nähnyt myös setä Leonidin päässä. Olen aina ollut suuri krimiturkisten ystävä, kuten aikalaiseni Leonid. Ja mikä voisi olla suurempi vapauden symboli kuin krimihattu? Krimihän on syntymättömän karitsan turkista. Niin pehmeää ja lämmintä. Erityisesti mieltä on aina lämmittänyt tapa hakata tiineenä olevia lampaita kepeillä kylkiin keskenmenon aikaansaamiseksi ja siis krimiturkiksen luomiseksi. Taitaa nyt vain olla tuokin vapaus mennyttä kun kaikenlaiset rajoittajat ja suojelijat ovat vapauden tiellä? Mutta kuten tuosta käy ilmi, olen suuri vapauden kannattaja.
Jotenkin tulee sellainen tunne, että tuo merkitsisi paluuta brezneviläiseen aikakauteen. Missä on nuorekkuus, missä vapaus? Miksi emme antaisi kukkahattutädin viettää vanhuudenpäiviään rauhassa?
KingJay on elänyt parhaan nuoruutensa jo Nikita Hruštšovin aikakaudella.
darthmother kirjoitti:
KingJay on elänyt parhaan nuoruutensa jo Nikita Hruštšovin aikakaudella.
Ennen oli kaikki paremmin. Tai ainakin toisin...
KunkkuJ kirjoitti:Ennen oli kaikki paremmin. Tai ainakin toisin...
Aivan.
Olin huolissani kun mainitsit meneväsi piparille Turkkuseen.
Tuossa iässä ja kunnossa pitää olla tarkkana, että ei jää pipari kurkkuseen (noin kuvaannollisesti).
Jo vuodesta 2004 - "foorumin käyttäjille pahaa mieltä ja ylimääräistä harmia foorumin henkilökunnallekin"
adele kirjoitti:Tuossa iässä ja kunnossa pitää olla tarkkana, että ei jää pipari kurkkuseen (noin kuvaannollisesti).
Vielä mitä! Kun ottaa oikean väriset pillerit ennen piparia, kaikki toimii kuin rasvattu.
Tuota, tuota... Tämähän ei ole Garpin maailma vaan Hopeisen Omenan Vuoden Homppulaisen valintaketjun ennakkoäänestys. Vanhat sedät menevät nyt vain jonnekin muualle selvittelemään ongelmiaan. Pitäisikö teidän perustaa jokin eläkeläisketju, jossa noita moninaisia ongelmia voisi pohtia?
Garp ei Garb.
Viimeksi muokannut Mikael K., 13.12.2010 klo 22.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
^ Miehä en mäne mihikää, enne ko luppaatte, ettei tuolle kukkahattutätille jaella täällä mitään homppumitalia!