![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nyt n. 3 vuoden jälkeen pc -> mac-vaihdosta tilanne on se, että aika monet niistä tutuista, ketkä alunperin olivat mac-vastaisia ovat jopa yllätyksenä ilmaisseet kiinnostusta ostaa mac. Mielenkiintoista tämä on myös siksi, että ei ole edes tarvinnut "paasata" kenellekään maceista sanallakaan mitään vaan monet ovat ilmeisesti ajan kanssa itse alkaneet miettimään asioita. Tosin, näyttää kestävän todella kauan tuo macin ymmärtäminen/hyväksyminen joillakin.
Tosin vasta 1 tutuista on ostanut iMacin ja se tapahtui puhtaasti sen seurauksena, että tein kaverin kans yhteisen musaproggiksen biisien äänitykset ja miksaukset mun koneella logicissa. Keskityttiin täysin musan tekemiseen, eikä tekniikasta puhumiseen. Tuli hieman puskista, kun ilmoitti sitten mulle, että oli päättänyt hommata macin. Itseasiassa yritin hieman jopa jarrutella sen mac-ostoa, kun ensin ajatteli mac miniä, mutta lopulta sitten kaveri päätyi 20" iMacciin.
Uudessa työpaikassa yhdellä työkaverilla on mac myös ja sen kanssa tuleekin heitettyä omenajuttua ohimennen ja joskus keskusteluun saattaa liittyä joku "vääräoppinenkin".
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)