Kaiutin kirjoitti:Mikäs vikanan normi kodinkoneliikkeessä, mikäli on mäkkiä ostamassa? Sain 13,3" pron paaaaljon halvemmalla veikolta kuin tuolta omppu kaupasta. Lisäksi 20e lahjakortti kaupanpäälle kantiskortilla. Niin ja ylimääräiset snow leopard levyt
Ymmärrät kai, ettei Veikon kantistarjous tuosta MBP 13" -koneesta ole kovinkaan tavanomainen.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Anghorn kirjoitti:
Ymmärrät kai, ettei Veikon kantistarjous tuosta MBP 13" -koneesta ole kovinkaan tavanomainen.
Tottakai ymmärrän, mutta en näe mitään ihmeellistä siinä että ostaisi muutenkin koneen kodintekniikkaliikkeestä, eikä Applestoresta tai paikalliselta omppukauppiaalta. Hinnoissa ei tietysti eroa ole, mutta muita etuja voi olla, puolin jos toisin (?)
Anghorn kirjoitti:
Tottakai ymmärrän, mutta en näe mitään ihmeellistä siinä että ostaisi muutenkin koneen kodintekniikkaliikkeestä, eikä Applestoresta tai paikalliselta omppukauppiaalta. Hinnoissa ei tietysti eroa ole, mutta muita etuja voi olla, puolin jos toisin (?)
Isoin ero taitaakin olla tuossa palvelun tasossa ja asiantuntemuksessa. Henkilön jolle Mac on uusi juttu, kannattanee suosia noita virallisia omppuliikkeitä (sieltä saa vastaukset kysymyksiinsä), kun taas sellaiselle joka tuntee koneet ja tietää mitä haluaa, lienee aika sama mistä sen koneensa löytää jos hinta on kohdillaan.
Vein tänään huoltoon rakkaan MBP:n jonka sarana vähän narisi, ja samalla tuli käytyä kyseisessä liikkeessä ensimmäisen kerran. Erittäin hieno design sisällä (sekä ulkona) ja hyvää palvelua löytyy. Hyvä että sivistys näkyy Lahdessa nykyään jo katukuvassa.
Kubismi kirjoitti:Erittäin hieno design sisällä (sekä ulkona) ja hyvää palvelua löytyy. Hyvä että sivistys näkyy Lahdessa nykyään jo katukuvassa.
Paremmin en asiaa itse voisi ilmaista. Harmi, että kaupungin infra on pitkälti sitä samaa puuduttavaa elementtitaloa vieri vieren. Hyvän rakennuksen on omppuliike itselleen löytänyt.
Kävin tänään itsekin tarkastamassa kyseisen putiikin ja hienoltahan se näytti
Ensivaikutelma palvelusta vain jäi hieman kehnoksi kun kassan takana oli selvästi ensimmäistä päivää töissä ollut neitokainen, mutta kyllä se maksaminen vihdoin onnistui kuitenkin
Kateus kuolisi sukupuuttoon jos ihmiset tietäisivät kuinka vähän toisia kannattaa kadehtia...
Vein koneen liikkeen huoltoon arvioitavaksi. Saa nähdä kauan kestää. Mutta muuten ihan tyylikäs liike näyttää olevan =). Sellainen " olisipa rahaa" ajatus nousee kyllä pakosti mieleen kun sisään astuu.
luupi kirjoitti:No jopas nyt ärsyttää. 2 viikkoa kestäny arvioinnista ja viime torstaina ei ole edes aloitettu
Mites hommassa kävi?
Edelleen odotellaan . Soitellu olen, maileja pistäny ja liikkeessä käyny, mutta ilmeisesti kiire tai jotain kun eivät edes ehdi "soitaa parin tunnin päästä sulle". Ei nyt oikeen menny tämä joululoma koneen osalta ihan niin kuin suunnittelin.
onko tämä putiikki vielä pystyssä? - Nettisaitti ilmoittaa "avautuvan pian" (osoiterivi).
J
Nettikauppa lienee tilassa "avautuu pian tai sitten joskus"? Itse Premium Reseller -myymälä Lahdessa on toki pystyssä. Ainakin sieltä sai viime viikolla uuden 13" MBP:n kotiin tuomisiksi ostettua...
=)juha
Aktiivilelut: iPad Pro 10.5, iPhone 12 Pro, AppleTV 4K
Skarsnak kirjoitti:Ikkunasta katsottuna ei ole kadonnut mihinkään, ulos en jaksa mennä katsomaan kun sataa Demotkin näyttäisivät pyörivän hyvin ruuduissa.
No jollain on kämppä kivasti hollilla.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
oho tästähän on aikaa mutta siis kuinka sitten kävikään.
koneessa oikeastaan samat viat (V*TTUAUSUTAUSIHROAÖEÖHUAOWÖEÖ!!!!!!!), uuden käyttöjärjestelmän pistivät ja akku on uusi mutta menee about 3tunnissa loppuun. Jos ostais uuden...
luupi kirjoitti:No jopas nyt ärsyttää. 2 viikkoa kestäny arvioinnista ja viime torstaina ei ole edes aloitettu
Mites hommassa kävi?
Edelleen odotellaan . Soitellu olen, maileja pistäny ja liikkeessä käyny, mutta ilmeisesti kiire tai jotain kun eivät edes ehdi "soitaa parin tunnin päästä sulle". Ei nyt oikeen menny tämä joululoma koneen osalta ihan niin kuin suunnittelin.
On se kumma kun edelleen löytyy firmoja joita ei asiakkaat kiinnosta? Vaikuttaisi samanlainen meno jatkuvan edelleen... tällaisella toiminnalla menettävät (ovat jo menettäneet) kyllä aika paljon asiakkaita. Onneksi Suomessa on valinnanvaraa Mac-liikkeissäkin. Harmi vaan, että välimatkat kasvaa silloin kohtuuttomasti ja mielummin kannattaisi "paikallisia".
luupi kirjoitti:Edelleen odotellaan . Soitellu olen, maileja pistäny ja liikkeessä käyny, mutta ilmeisesti kiire tai jotain kun eivät edes ehdi "soitaa parin tunnin päästä sulle". Ei nyt oikeen menny tämä joululoma koneen osalta ihan niin kuin suunnittelin.
On se kumma kun edelleen löytyy firmoja joita ei asiakkaat kiinnosta? Vaikuttaisi samanlainen meno jatkuvan edelleen... tällaisella toiminnalla menettävät (ovat jo menettäneet) kyllä aika paljon asiakkaita. Onneksi Suomessa on valinnanvaraa Mac-liikkeissäkin. Harmi vaan, että välimatkat kasvaa silloin kohtuuttomasti ja mielummin kannattaisi "paikallisia".
Oon kysynyt nyt 5 kertaa sieltä tarjousta uudesta MacProosta, saamatta vastausta ? 2 kertaa olen käynyt paikan päällä, luetellut speksit ja pyytänyt, että laittasivat tarjouksen sähköpostiin. Viimeks viimeviikon perjantaina ja lupasivat, että tiistania viimeistään on tarjous postissa. Ei oo tullut postia.
Oon myös laittanut 3 mailia, yhteenkään postiin ei oo tullut vastausta? Et silleen.
Viimeksi muokannut Anniel, 5.11.2010 klo 10.56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Lainaus kuntoon