A.J. kirjoitti:
Ihan kiva, mutta a) kuvaa ei ole vedetty pois imageshackista ja b) "120GB Flash based drive". No-go minulta tälle, mutta pianhan se nähdään...
120 GB saadaan kyllä aikaan usealla flashilla, eikö?
Juu, en sentään odottanut että Apple julkaisisi 120 GB:n flash-kovalevyn "puskista" koko flash-levyjen teollisuudelle. Kuitenkin tällä hetkellä kalliita 32 GB:n flash-kortteja tarvittaisiin tuohon lystiin neljä, mutta ehkä tuo on vihdoin se "30th Anniversary Touch-this iMac Edition" (premium price). Huhuillehan kaikki on mahdollista...
Ainakin tämmöinenlöytyy. Hinnasta en tiedä mitään.
EDIT: yli 32 Gt:n kokoisena toi ei millään mahdukaan tavallisiin kannettaviin.
Näköjään näyttäs olevan ihan 2.5" levyjä 160gigaan asti Mistä sie tuon yli 32gigasen repäsit?
Jouna- kirjoitti:Niin, mutta eihän tämä tarkoita sitä etteikö Apple olisi jaksanut värkätä "uuteen laitteeseensa" vähän isompaa tilaa tuolle levylle ?
Ei tietenkään. Jos tulee vaikka tablet-cube
No joo. Ainakaan tuohon 160 GB paksuuteen ei applen luulisi lähtevän. Tuskin halutaan markkinaslogania "and only one inch thick" kovin paljon paksuntaa.
Edit. no katos, macbookki onkin tosiaan tvähän uumaa paksumpi vielä. (27.5 mm) Teoriassa ehkä olisi mahkuja tuo 160 GB tähän paksuuteen tunkea - mutta arvatenkin vaikeaa.
Viimeksi muokannut mikastus, 11.6.2007 klo 13.30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jotenkin epäilen tuota 10 tuuman pömpeliä ja iMacia. Muuten melkeen uskottavalta vaikuttaa
Eniten mua epäilyttää iMacin led-näytöt, kun noin suuria ei tiettävästi ole saatavillakaan...
Niinpä. Tai mitä järkeä olis 10" vehkeessä, jossa ei oo mitään liiitäntöjä
Vai tarkotettiinkö tuolla sitä, että laitteen mukana tulee semmonen teline, missä ne liitännät sitten sijaitsee?
L_A_G kirjoitti:Jaa, itse luulen että nyt iPhonen jenkkijulkaisun äärellä Jobbsin WWDC "luento" tulee keskittymään iPhoneen ja Leopardiin. Noiden kanssa ehkä vielä ehtisi esittelemään uuden tuotteen sekä mahdollisesti mallin päivityksen.
Itse toivoisin että julkistaisivat MacBook:iin perustuvan MBP:n joka käyttäisi samoja prosessoreita, akkuja ja näytöpaneleita mutta sisältäisi kunnon näytönohjauspiirin esim. Geforce 7600 GT:n, vähän niin kun 12"iBookkien ja PowerBookkien kanssa.
Osta ihan surutta se 15" macbook jo. Et sä tommosella pikkuvehkeellä mitään pelaa kuitenkaan ja jos mietit jotain isompinäyttö-virityksiä niin osta xbox mieluummin. 8)
En kyllä aio ostaa MBP:ta ihan nyt, minulla kun ei yksinkertaisesti ole tarvittavia rahoja kasassa, saan rahat kasaan vasta ensi kuun puolessa välissä kunhan saan kesätyöpaikan palkan. Minä kun en nimittäin tarvitse mitään 8600 GT:tä, vain jotain joka löisi tavis Macbookin surkean Intel GMA 950:n, sitäpaitsi haluaisin mielummin läppärin, en portable desktoppia joka täyttä koko pöydän.
Jotenkin epäilen tuota 10 tuuman pömpeliä ja iMacia. Muuten melkeen uskottavalta vaikuttaa
Eniten mua epäilyttää iMacin led-näytöt, kun noin suuria ei tiettävästi ole saatavillakaan...
LG:llä on 32-tuumainen led-lcd-tv myynnissä.
Eikös noiden MacBook Proiden tiimoilta just todettu, että edes 17-tuumaista läppärinäyttöä ei vielä ledeillä löydy? Toisaalta iMacissa on enemmän tilaa ledeille kuin läppärissä, jos se siittä on kii.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Erño kirjoitti:Tai mitä järkeä olis 10" vehkeessä, jossa ei oo mitään liiitäntöjä
Vai tarkotettiinkö tuolla sitä, että laitteen mukana tulee semmonen teline, missä ne liitännät sitten sijaitsee?
Käsittääkseni joo.
Macco kirjoitti:Mua epäilyttää eniten tuo .macin ilmaisuus uuden Macin ostajalle.
Mutta jos se on vaikka vuodeksi, niin ei se sitten niin paljon epäilytä. Yksi motiivi vaihtaa Maccia vuoden välein, jos saa aina kaupan päälle .macin with no additional cost...
Oh, one more thing...
may your wildest dreams be fulfilled today...
Joko mulle on tulossa jumalattoman seksikäs yllätysvieras tai sitten Stevellä todella on taskussaan jotain muutakin kuin se visvainen arkki talouspaperia joka on mun vakiovaruste.
Varmuuden vuoksi laittaudun hieman.
No mitä listaan tulee, jos apple pistää pihalle jonkinlaisen tabletin, niin olettaisin akkuajan olevan kyllä reippaasti enemmän kuin kenelläkään muulla. Itse uumoilisin jotain 12h+ akkuaikaa, koska muuten noiden tarve on hiukan niin ja näin (jos ajatellaan applemaisesti, että lyhyt akkuaika on vika).
Itse veikkaan, että Steve jotenkin vääntää ZFS:stä (uusi tiedostojärjestelmä) jotenkin uuden mullistavan ihmeellisen ominaisuuden. Tästä pitäisi vielä saada kunnon kertoimet, sillä sitä ei edes voinut valita tuossa bingossa.
frissy kirjoitti:No mitä listaan tulee, jos apple pistää pihalle jonkinlaisen tabletin, niin olettaisin akkuajan olevan kyllä reippaasti enemmän kuin kenelläkään muulla. Itse uumoilisin jotain 12h+ akkuaikaa, koska muuten noiden tarve on hiukan niin ja näin (jos ajatellaan applemaisesti, että lyhyt akkuaika on vika).
Itse kyllä epäilen näitä tablettihuhuja, Apple kun 90-luvun keskivaiheilla yritti päästä tablettimarkkinoille mutta epäonnistui (kuten myös digitaalikameramarkkinoille), eli Apple tuskin tekee samaa virhettä uudelleen.