Epämääräisen tutkimuksen mukaan Mac-käyttäjät ovat ennakkoluulottomia ja itsevarmoja. Itsevarmuus paistaa tälläkin palstalla, mutta ennakkoluulottomuudesta en osaa olla ihan varma (Windows, Macbook Air... ).
Hyvä ystäväni tokaisi kerran: "Aina sulla on eri vehkeet kuin muilla". Itsepäisyyttä, itsevarmuutta, laput silmillä kulkemista vai silkka tyhmyyttä? Tiedä häntä, mutta aina olen pyrkinyt parhaat vehkeet omiin tarpeisiini hankkimaan, oli ne sitten mainstriimiä tai ei. Nimim. iPhone himottais p*rkeleesti, mutta Sony Ericsson on paras omiin tarpeisiin, ja siksi sellaisen omistan.
Mullakin Sony Erkki koska se mielestäni "2nd best" vaihtoehto. Heti kun iLuuri ilman lisätemppuja saatavissa Suomessa niin varmaan sen hankin.
PS. oma elinkeino kuitenkin nokialaisiin luureihin liittyen...
Macco kirjoitti:Hyvä ystäväni tokaisi kerran: "Aina sulla on eri vehkeet kuin muilla". Itsepäisyyttä, itsevarmuutta, laput silmillä kulkemista vai silkka tyhmyyttä? Tiedä häntä, mutta aina olen pyrkinyt parhaat vehkeet omiin tarpeisiini hankkimaan, oli ne sitten mainstriimiä tai ei. Nimim. iPhone himottais p*rkeleesti, mutta Sony Ericsson on paras omiin tarpeisiin, ja siksi sellaisen omistan.
Hämmennyt olen, tuossa oli kyllä kaikki mitä olisin sanonut!
Ennakkoluuloton olen siinä mielessä, että uskallan tehdä sellaista, mitä useimmat muut eivät tee. Varsinkin uusia asioita, kuulun varmaankin tähän aikaisten omaksujien joukkoon.
Ja vaikka täällä moni kuvittelee toista, en ole ennakkoluuloinen Windowsin suhteen. Se on riittävän tuttu. Eilenkin tuli vastaan yksi juttu, jossa Mac Word v.X oli pätevämpi kuin Win Word 2003.
Itsevarmakin taidan olla, luotan siihen, miten olen ajatellut asian olevan. Ja toimin sen mukaan. Se ei kaikkia miellytä, mutta siitä ei ole kysekään. Tärkeintä on, että homma tulee tehtyä.
totesiko ne veli-lehdessä (?) kesällä että mäkin käyttäjä on trenditietoinen metroseksuaali joka arvostaa erikoisia kahveja tms.... en tunnistanut itseäni. Kahvin pitää olla kenttäsialle sopivasti kitkerää, vaatteiden kestäviä ja käytännöllisiä sekä metroseksuaalisuus on peittynyt kasvoissa hiestä johtuvien polttojälkien alle...