Tähän avataan MacPeople store toukokuussa. Hyvälle paikalle pukkaa omppua Stadiin.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja weeti »
Viesti Kirjoittaja juhakosk »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja strong »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Hyvin todennäköisesti.strong kirjoitti:Veikkaisin että vanha liike lopetetaan.
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Ei muuten lopeteta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Hyvin todennäköisesti.strong kirjoitti:Veikkaisin että vanha liike lopetetaan.
Oho! Macit menee kaupax.Kamu kirjoitti:Ei muuten lopeteta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Hyvin todennäköisesti.strong kirjoitti:Veikkaisin että vanha liike lopetetaan.
Viesti Kirjoittaja arradarra »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
strong kirjoitti:Veikkaisin että vanha liike lopetetaan.
Tai sit kilpailua...Repe Ruutikallo kirjoitti:Oho! Macit menee kaupax.Kamu kirjoitti:Ei muuten lopeteta.Repe Ruutikallo kirjoitti:
Hyvin todennäköisesti.
Viesti Kirjoittaja Delirious »
jos näin on niin kummas kannalla olette, mistä on aina saanut pyyttetöntä apua, minne olette menneet sateensuojaan, kumpi on heikoin lenkki?? itse suosin MacPeople storea tennispalatsin vieressä, aina erittäin tasokasta ja huomioonottavaa palvelua, humacissa kantaasiakaskortit olivat loppuneetKamu kirjoitti:Tai sit kilpailua...
Humac-MacPeople ruoholahti-kamppi ja erottaja-aleksi
Putiikit "parin" korttelin päässä toisistaan.
Viesti Kirjoittaja iMika »
Itse aloittelijana viime syksynä (vieläkin aloittelija) sain tuolta MacPeople store:sta hyvää palvelua. Ottivat jopa koneeni pois paketista ja näyttivät kuinka saan modeemin ja isync:in toimimaan (kotona ei tuolloin ollut muuta yhteyttä). Ja kun kysyin mitä olen velkaa niin pyysivät käyttämään heidän liikettä jatkossa.Delirious kirjoitti: jos näin on niin kummas kannalla olette, mistä on aina saanut pyyttetöntä apua, minne olette menneet sateensuojaan, kumpi on heikoin lenkki?? itse suosin MacPeople storea tennispalatsin vieressä, aina erittäin tasokasta ja huomioonottavaa palvelua,
Viesti Kirjoittaja wanders »
Tuo viimeinen kommentti varsin miellyttävä, ehkä minäkin tilaan koneen sieltä kun noin ystävälliseksi ryhtyvät!Touho.. kirjoitti:Itse aloittelijana viime syksynä (vieläkin aloittelija) sain tuolta MacPeople store:sta hyvää palvelua. Ottivat jopa koneeni pois paketista ja näyttivät kuinka saan modeemin ja isync:in toimimaan (kotona ei tuolloin ollut muuta yhteyttä). Ja kun kysyin mitä olen velkaa niin pyysivät käyttämään heidän liikettä jatkossa.
Kokemukseni mukaan tuo ystävällisyys on saatettu jo maksaa ostosten hinnassa, mutta tuntematta asiaa tarkemmin en tietenkään voi varmaksi väittää. Enivei, jos asiakas todella tarvitsee erikoisosaamista sisältävää palvelua, voi kai siitä sitten maksaakin tavalla tai toisella. Niin ei kuitenkaan voi tehdä, että liikkeessä alettaisiin tehopalvella mainitsematta että se mitä seuraavaksi tehdään on sitten laskutettavaa työtä.wanders kirjoitti:Tuo viimeinen kommentti varsin miellyttävä, ehkä minäkin tilaan koneen sieltä kun noin ystävälliseksi ryhtyvät!Touho.. kirjoitti:Itse aloittelijana viime syksynä (vieläkin aloittelija) sain tuolta MacPeople store:sta hyvää palvelua. Ottivat jopa koneeni pois paketista ja näyttivät kuinka saan modeemin ja isync:in toimimaan (kotona ei tuolloin ollut muuta yhteyttä). Ja kun kysyin mitä olen velkaa niin pyysivät käyttämään heidän liikettä jatkossa.
Juu, ilmaisia lounaita ei ole.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kokemukseni mukaan tuo ystävällisyys on saatettu jo maksaa ostosten hinnassa,wanders kirjoitti:Tuo viimeinen kommentti varsin miellyttävä, ehkä minäkin tilaan koneen sieltä kun noin ystävälliseksi ryhtyvät!Touho.. kirjoitti:Ja kun kysyin mitä olen velkaa niin pyysivät käyttämään heidän liikettä jatkossa.
Viesti Kirjoittaja Klasu »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Mikä lounas?Touho.. kirjoitti:Juu, ilmaisia lounaita ei ole.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kokemukseni mukaan tuo ystävällisyys on saatettu jo maksaa ostosten hinnassa,wanders kirjoitti: Tuo viimeinen kommentti varsin miellyttävä, ehkä minäkin tilaan koneen sieltä kun noin ystävälliseksi ryhtyvät!
Viesti Kirjoittaja Monte-Cristo »
Niin minä tuon viestin tuosta käyttöönotosta laitoin. Ja ilmaisella lounaalla tarkoitin että palvelu on hinnoiteltu tuotteiden hintoihin. Itse pidän hyvästä palvelusta ja olen myös valmis siitä maksamaan.wanders kirjoitti:Mikä lounas?Touho.. kirjoitti: Juu, ilmaisia lounaita ei ole.
Mä ymmärsin että kaveri oli ostamassa uutta konetta, pyysi apuja sen käyttöönotossa, sen jälkeen kysyi mitä maksaa ja kauppias sanoi että tulehan tänne toistekin. Ei siinä kukaan mitään mistään maksanut. Minäkin käyn MacPeoplesta koneen kun Helsinkiin ehdin. 8)
Viesti Kirjoittaja Pekonius »
Jep!...yhdyssana virhe! Tsk Tsk!
Ironisointi on iloinen asia, kun sitä alkaa ymmärtää/rupeaa ymmärtämään.Pekonius kirjoitti:Jep!...yhdyssana virhe! Tsk Tsk!
Yhdys sana virhe!Monte-Cristo kirjoitti:Ironisointi on iloinen asia, kun sitä alkaa ymmärtää/rupeaa ymmärtämään.Pekonius kirjoitti:Jep!...yhdyssana virhe! Tsk Tsk!
Todellakin. Pahoittelen syvästi. Onko Firefoxiin saatavissa jostakin kirjoitusvihreiden oiko luku plugin?Repe Ruutikallo kirjoitti:Yhdys sana virhe!
Mihin tää maailma on menossa, kun ei osata enää kunnolla virheitäkään tehdä?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”