Laitoin lähettäjälle hienotunteisesta kaukana olevan sähköpostin, jossa kerroin ensireaktioni mainokseen, ja että itse olen päässyt MS-tuotteista eroon, enkä aio missään nimessä palata PC-maanalainen paikka. Lisäksi pyysin poistamaan yhteystietoni heidän postituslistaltaan - tällaiset mainokset kun ovat tässä tapauksessa paperin tuhlausta.
Microsoft lähestyy mainoskirjeellä
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Arkisto
Microsoft lähestyy mainoskirjeellä
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
Sain Microsoftilta jonkinlaisen mainoksen koskien OfficeProject 2007 ja OfficeVisio2007-ohjelmistoja. Otsikkona kannessa oli lause: "Jotkut työkalut sekoittavat yhtä paljon kuin järjestävät". Tuo mainoslause on kai tarkoitettu toimivaksi aivan toisin kuin miten minä sen ymmärsin..
Laitoin lähettäjälle hienotunteisesta kaukana olevan sähköpostin, jossa kerroin ensireaktioni mainokseen, ja että itse olen päässyt MS-tuotteista eroon, enkä aio missään nimessä palata PC-maanalainen paikka. Lisäksi pyysin poistamaan yhteystietoni heidän postituslistaltaan - tällaiset mainokset kun ovat tässä tapauksessa paperin tuhlausta.
iMac 27' retina 5K i7Quad/4,2Ghz/40Gt/2Tb - MacBook Pro 13 M1 8-core/16Gt/250SSD - iPhone15 Pro/128Gt
-
Arkisto
Re: Microsoft lähestyy mainoskirjeellä
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
Hiphei - Microsoftille lähettämäni sähköposti tuli bumerangina takaisin, mainoskirjeessä ollut osoite ei kuulemma toimi. Ei yllätä - osoitteessa lukee Microsoft.
iMac 27' retina 5K i7Quad/4,2Ghz/40Gt/2Tb - MacBook Pro 13 M1 8-core/16Gt/250SSD - iPhone15 Pro/128Gt
-
tkt
Re: Microsoft lähestyy mainoskirjeellä
Viesti Kirjoittaja tkt »
Paperispammia tulee jatkuvasti erilaisista lähteistä. Microsoft on kutsunut minutkin useita kertoja erilaisiin seminaareihin, jotka ovat ensiarvoisen tärkeitä järjestelmieni toiminnan kannalta.
Toinen mielenkiintoinen ilmiö koskee muitakin tietotekniikkatoimittajia. Kun lähetetään ympäri maata mainoksia pyytäen "Pariksi tunniksi pois työpöydän äärestä" tai "Aamupalalle kuulemaan informatiivisia esityksiä", ja tilaisuus järjestetään jossakin Espoossa. Hieman suhteellisuudentajua näihin toivoisi, mutta toisaalta lienee paljon halvempaa/helpompaa lähettää mainoksia maailman kaikille ihmisille, kuin valita joukosta ne 20 henkilöä, joita asia oikeasti koskee.
--Ari
Toinen mielenkiintoinen ilmiö koskee muitakin tietotekniikkatoimittajia. Kun lähetetään ympäri maata mainoksia pyytäen "Pariksi tunniksi pois työpöydän äärestä" tai "Aamupalalle kuulemaan informatiivisia esityksiä", ja tilaisuus järjestetään jossakin Espoossa. Hieman suhteellisuudentajua näihin toivoisi, mutta toisaalta lienee paljon halvempaa/helpompaa lähettää mainoksia maailman kaikille ihmisille, kuin valita joukosta ne 20 henkilöä, joita asia oikeasti koskee.
--Ari
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka