Maailman suurimman Applestoren avajaiset ylihuomenna
-
Maailman suurimman Applestoren avajaiset ylihuomenna
Viesti Kirjoittaja strong »
Maailman suurin Apple store aukeaa ylihuomenna:
http://www.apple.com/retail/boylstonstreet/
Omalta osaltani Boylton Streetin kaupassa tulee vierailtua ensi kuussa, joten tuolloin Applestoressa lienee jo riittävä valikoima, tosin iPhonet varmaankin edelleen kortilla.
-
Re: Maailman suurimman Applestoren avajaiset ylihuomenna
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Tuleva vaimoni on lentotäti, joten meno-paluu tuonne maksaa Helsingistä noin 50-60 euroa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Noilla hinnoilla lähtisin kernaasti, vaikka vaan avajaisiin rilluttelemaan...Salmister kirjoitti:Tuleva vaimoni on lentotäti, joten meno-paluu tuonne maksaa Helsingistä noin 50-60 euroa
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kannattaa sitten mennä vikkelästi naimisiin, koska käsittääkseni alennuksia ei perheen ulkopuolisille heru. Näin ainakin Finnairilla...Salmister kirjoitti: Tuleva vaimoni on lentotäti, joten meno-paluu tuonne maksaa Helsingistä noin 50-60 euroa
-
Jos on seurusteltu 3-vuotta(kai?) ja asutaan avoliitossa, niin lasketaan puolisoksi. En muista noita tarkkoja vaatimuksia, mutta puolisosta menenEvilPet kirjoitti:Kannattaa sitten mennä vikkelästi naimisiin, koska käsittääkseni alennuksia ei perheen ulkopuolisille heru. Näin ainakin Finnairilla...Salmister kirjoitti: Tuleva vaimoni on lentotäti, joten meno-paluu tuonne maksaa Helsingistä noin 50-60 euroa
Kesällä kyllä hän on jo vaimoni
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Mitenköhän lentoyhtiö tarkistaa seurustelun keston?Salmister kirjoitti:Jos on seurusteltu 3-vuotta(kai?) ja asutaan avoliitossa, niin lasketaan puolisoksi. En muista noita tarkkoja vaatimuksia, mutta puolisosta menenEvilPet kirjoitti:Kannattaa sitten mennä vikkelästi naimisiin, koska käsittääkseni alennuksia ei perheen ulkopuolisille heru. Näin ainakin Finnairilla...Salmister kirjoitti: Tuleva vaimoni on lentotäti, joten meno-paluu tuonne maksaa Helsingistä noin 50-60 euroa![]()
-
Hyvä pointti. Kysynkin emännältä miten toi homma menee, kunhan vain saapuu kotio.EvilPet kirjoitti: Mitenköhän lentoyhtiö tarkistaa seurustelun keston?
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja ranson »
-
Viesti Kirjoittaja koppa5 »
-
Näin näyttää olevan myös toisella lentoyhtiöllä. Avoliitto riittää saamaan id-lentoja(vai mitä lie). Noi vuodet sekoitin, koska liittyivät karensseihin. Jos eroan tyttöystävästäni, niin hänellä on vuoden karenssi ennen kuin uusi avopuoliso voi saada lippuja.koppa5 kirjoitti:Itse työskentelen Finnairilla ja meille sanottiin että lentoedun saa samassa taloudessa asuva puoliso.
Mitään muuta epäselväähän tässä ei ollut. Noilla lipuilla kun olen jo useasti reissannut.
Lainemies
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oikeen offtopicia, mutta toi myrtsinaama nyt vain jäi ihmetyttämään. Miks meet naimisiin, jos se on kurjaa? Niin eikä se tietenkään mulle kuulu!Salmister kirjoitti:

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Helpommalla pääsee kun vaan menee naimisiin. Ei tarvitse asiasta enää sen jälkeen keskustella. Tämä kirpaisee kerran ja maksaa jonkin verran, mutta pitkässä juoksussa kannattavampaa.amanita kirjoitti:Oikeen offtopicia, mutta toi myrtsinaama nyt vain jäi ihmetyttämään. Miks meet naimisiin, jos se on kurjaa? Niin eikä se tietenkään mulle kuulu!Salmister kirjoitti:
Ps.

Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://www.youtube.com/results?search_q ... e_uploaded
-
Viesti Kirjoittaja JAK »
Täysin OT, mutta miksi lentoemot (=putkitarjoilijat) kuuluvat Akavaan? En pysty sitä ymmärtämään.Salmister kirjoitti:Tuleva vaimoni on lentotäti, joten meno-paluu tuonne maksaa Helsingistä noin 50-60 euroa
-
Meidän perheessä ei uskota noihin kommunismin rippeisiin. Liitot ovat niille, jotka eivät pysty itse huolehtimaan asioistaan. Eli minun lentotäti ei kuulu AkavaanJAK kirjoitti:Täysin OT, mutta miksi lentoemot (=putkitarjoilijat) kuuluvat Akavaan? En pysty sitä ymmärtämään.Salmister kirjoitti:Tuleva vaimoni on lentotäti, joten meno-paluu tuonne maksaa Helsingistä noin 50-60 euroa
Edit. Putkitarjoilija ei ehkä kuitenkaan kuvaa lentoemojen työtä. Heidän ensisijainen/tärkein tehtävä on kuitenkin huolehtia matkustajien turvallisuudesta.

Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja JAK »
Salmister kirjoitti: Edit. Putkitarjoilija ei ehkä kuitenkaan kuvaa lentoemojen työtä. Heidän ensisijainen/tärkein tehtävä on kuitenkin huolehtia matkustajien turvallisuudesta.
Pitkän rupeaman olen lentokentällä vääntänyt ja kyllä! Putkitarjoilija on ihan oikea nimike.
-
Viesti Kirjoittaja Hiace »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Ruotsista minäkin omani löysinHiace kirjoitti:Mmmm...lentoemoja.....harmi että Joensuussa tuon ammattikunnan edustajia on varsin vähän. Onkohan lentokentän siivoojilla tai kahvilamyyjillä samanlainen lentoetu?
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja y39YQ77d »
Noilla puheilla kannattaa jättää nostamatta liittojen neuvottelemat palkankorotukset. Liitot on tavallaan vanha juttu jo, mutta jos nyt puhutaan vaikka ilmailualasta lennonjohtajat tai lentäjät ovat saaneet mukavat palkkansa vain ja ainoastaan järjestäytymällä liittoihin.Meidän perheessä ei uskota noihin kommunismin rippeisiin. Liitot ovat niille, jotka eivät pysty itse huolehtimaan asioistaan. Eli minun lentotäti ei kuulu Akavaan
Ja mitä tuohon lentämiseen tulee, on mielisairautta lentää Bostoniin saakka pelkästään kauppaan. Se lento on helvetillisen tuskastuttava. Kannattaa varata hotelli etukäteen, viimeksi en meinannut saada Boston Logan Intl. airportilla hotellihuonetta mistään.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Pitäisköhän tällaisen nerouden edessä itkeä vai nauraa, en pysty päättämään joten heitänpä rahhaa... kilikili...Salmister kirjoitti: Meidän perheessä ei uskota noihin kommunismin rippeisiin. Liitot ovat niille, jotka eivät pysty itse huolehtimaan asioistaan.![]()

Kommunismissa vapaat ammattiliitot muuten olivat ankarasti kiellettyjä, joten komee yleissivistys Salmisterin perheellä ainakin on, melkein Miss Suomi -tasoa.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Toisaalta hymynaama viestin lopussa voi tarkoittaa, että viestiä ei ole kirjoitettu ihan vakavalla mielellä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Pitäisköhän tällaisen nerouden edessä itkeä vai nauraa, en pysty päättämään joten heitänpä rahhaa... kilikili...Salmister kirjoitti: Meidän perheessä ei uskota noihin kommunismin rippeisiin. Liitot ovat niille, jotka eivät pysty itse huolehtimaan asioistaan.![]()
!
Kommunismissa vapaat ammattiliitot muuten olivat ankarasti kiellettyjä, joten komee yleissivistys Salmisterin perheellä ainakin on, melkein Miss Suomi -tasoa.
Ammattiliitot olivat kiellettyjä kaikissa yhteiskunnallisissa järjestelmissä, ei pelkästään kommunismissa.
Lainemies
-
Minä saan työstäni ainakin sen palkan, jonka itse työlleni määritän. En tarvitse liittoja määrittelemään työpanokseni hintaa.santtu kirjoitti:Noilla puheilla kannattaa jättää nostamatta liittojen neuvottelemat palkankorotukset. Liitot on tavallaan vanha juttu jo, mutta jos nyt puhutaan vaikka ilmailualasta lennonjohtajat tai lentäjät ovat saaneet mukavat palkkansa vain ja ainoastaan järjestäytymällä liittoihin.Meidän perheessä ei uskota noihin kommunismin rippeisiin. Liitot ovat niille, jotka eivät pysty itse huolehtimaan asioistaan. Eli minun lentotäti ei kuulu Akavaan
Ja mitä tuohon lentämiseen tulee, on mielisairautta lentää Bostoniin saakka pelkästään kauppaan. Se lento on helvetillisen tuskastuttava. Kannattaa varata hotelli etukäteen, viimeksi en meinannut saada Boston Logan Intl. airportilla hotellihuonetta mistään.
Ja enköhän minä keksi jotain muutakin tekemistä Amerikoissa, kuin yhdessä kaupassa käynnin. Kiitos myös matkailu vinkeistä, mutta käyn rapakon takana muutaman kerran vuodessa, joten ehkä selviän täsätäkin matkasta.
Lainemies
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka