wwweikka kirjoitti:Kaikenmoisia selityksiä tullut elämänvarrella kuultua, erilaisista asioista,mutta aina jotain uutta.
MacBook ollut pari viikkoa valohoidossa Pukinmäessä,kun edellinen kovis kesti reilun 2 kuukautta, niin soittelinpa taas perään, niin selitys oli tälläkertaa "lumimyräkkä"...sehän selittää täällä pohjolassa ihan kaiken.
Pitäs varmaan ite koittaa vaihtaa kovis,kun maassa on kymmenensenttiä lunta ja kokisjäässä, eikä aina vaan valittaa
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Eli ei nyt tietty suoranaisesti liity tähän, muuten kun, että sain kun sainkin aparaatin kotiutettua, ja mitähän olis mennyt, maksimissaan viikko, kun MacBook alkoi taas temppuileen, niin siinä hässäkässä poistin myös akun vehkeestä...HÖM,tai lähinnä pallokalaa muistuttavan kapistuksen, joka oli akun paikalla.
Kieltämättä akku on ollut aika finaalissa pidemmän aikaa, mutten ole kiinittänyt enenpää huomiota, kun verkkolaitteella pääasiallisesti käyttelen, mutta siihen kiinitin huomioni, että juuri huollossa ollut kone ja itse olen nähnyt akun kahden henkilökuntaan kuuluvan kädessä, eli vastaanottajan ja palauttajan...huoltomies saattaa olla vielä kolmas ammattimainen silmäpari, mutta ei havaintoja epämuodostuneesta akusta, ainakaan minulle asti!?!
Omituiseksi asian tekee vielä se, että vehjekseni kuuluu käsittääkseni piiriin
http://www.apple.com/fi/support/macbook ... eryupdate/ ja Apple maksaa viulut!
Toki on mahdollista, että akkuni on vaihtanut muotoaan, näiden muutamien päivien välissäkin, mutta eppäillä soppii...