Mitäs hyödyllisä ohjelmia tähän mäkkiin voisi ladata netistä...?
Ja vinkkejä nettisivuista mistä löytyy kaikki codecit että saa kaikki videot pyörii ja jne...
Viesti Kirjoittaja hego »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Vaikka mitä."Mitäs hyödyllisä ohjelmia tähän mäkkiin voisi ladata netistä...? "
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Viesti Kirjoittaja SwitchX »
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Viesti Kirjoittaja Mikko »
Laataa nyt vaikka alkuun Mplayer ja VLC. On sitten omista preferensseistä kiinni kumpaa päädyt käyttämään, molemmat kuitenkin toistaa ihan uskomattoman määrän eri koodekeilla koodattua audio-visuaalista materiaalia. Muut, jotka (mukana tuleen QuickTimen) lisäksi tarvitset Windows Media Player (WMV ja WMA -toistoon) ja RealOne Playerin (vaalean harmaa linkki oik. yläkulmassa). QuickTimeen saa DivX laajennoksen [url="http://www.divx.com/divx/mac/]DivX.com:ista[/url], jos haluaa quicktimellä aveja kattella. Muitakin koodekkeja on (esim. 3ivx), mutta itse kattelen kaikki, joko MPlayerillä tai VLC:llä.Ja vinkkejä nettisivuista mistä löytyy kaikki codecit että saa kaikki videot pyörii ja jne...
Versiontracker on parempi."MacUpdate on hyvä paikka ohjelmien etsiskelyyn. "
Suosittelen myös XFactoria."Limewire"
Viesti Kirjoittaja Jonas »
Viesti Kirjoittaja pomtrg »
Viesti Kirjoittaja antti »
Itse käytän jatkuvasti näitä:Mitäs hyödyllisä ohjelmia tähän mäkkiin voisi ladata netistä...?
Viesti Kirjoittaja SwitchX »
AppleStore ei muistaakseni peri mitään toimitusmaksuja, jos ostokset ovat yli 100 Eur. Itse tilasin viimeksi langattoman näppiksen ja laukun yhteishintaan 118 Eur ja ei tuohon kyllä mitään postikuluja tullut. Tuotteet tulivat TNT:llä kotiovelle kahdessa päivässä. Joten lopulliseksi hinnaksi pitäisi tulla ihan se netissä mainittu 120,78 Eur.Apple Storesta tilattuna postikuluineen 130,42 euroa.
Viesti Kirjoittaja masa »
http://promo.euro.apple.com/promo/apple_store_help/fi/consumer/delivery.html.AppleStore ei muistaakseni peri mitään toimitusmaksuja, jos ostokset ovat yli 100 Eur.
Viesti Kirjoittaja GeeKuus »
Mulla ainakin tuli, samoin kun aiemmin mainittu OmniGraffle.Miksei kukaan maininnut Graphicconverteria? Ei kai se nykyään koneen mukana tule? Anyway, hyvä Photoshopin korvike.
Viesti Kirjoittaja antti »
Tämän parisen vuotta vanhan masiinan mukana ei tullut juuri mitään. :|Mulla ainakin tuli, samoin kun aiemmin mainittu OmniGraffle.
Viesti Kirjoittaja GeeKuus »
Viesti Kirjoittaja Altern »
http://www.apple.com/powermac/specs.html ja kohtaan SoftwareÖh. Vaikka juuri tarkistin useita kertoja en huomannut sanaakaan Graphicconverterista. Taisit unohtaa, vai olenko todella vahvempien linssien tarpeessa? Vaikka samapa tuo. Pikkuasioita.
Viesti Kirjoittaja Altern »
Sanoisin että käyttötarkoitukseltaan GraphicConverterin lähin vastine on Windows-puolella IrfanView tai Paint Shop Pro 4, mikäli joku niin vanhan version muistaa. Photoshopia tai uusia PSP:itä ei olla lähelläkään muokkausominaisuuksilta, mutta mikäli niitä ei tarvitse, on GC todella kätevä (ja edullinen mikäli sen on koneen mukana saanut).Anyway, hyvä Photoshopin korvike.
Viesti Kirjoittaja Dr_Mika »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”