Saas nähdä, tuleeko kohta tänne Homppuun iso määrä koneita myyntiin...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Joo totta munassa täytyy! Nyt joka giiseri 24h kyyläämään myyntipalstaa. Täytyyhän meidän kaikkien yhdessä jeesata varimportin ressukoita!!Mailia kirjoitti:Pitää varmaan seurata jos tänne alkaa tulemaan huonolla Suomella tai englannilla kirjoitettuja myynti-ilmoituksia vielä paketeissa olevista koneista, jos siis yksikään eksyy tänne.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apuvoimat ovat tervetulleita huomiomaan foorumilla epäilyttäviä myyntejä, joita koetamme parhaamme mukaan havaita.Mailia kirjoitti:Pitää varmaan seurata jos tänne alkaa tulemaan huonolla Suomella tai englannilla kirjoitettuja myynti-ilmoituksia vielä paketeissa olevista koneista, jos siis yksikään eksyy tänne.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Ei kai niitä kerralla ja yhdessä paikassa myydäkään?wantsomeapple kirjoitti:Kuka onnistuu myymään 40 tunannen euron edestä upouusia koneita huomaamatta? Saa olla aika taitava.
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Viesti Kirjoittaja iTalkAppleiPhone »
iTalkAppleiPhone kirjoitti:Toivottavasti jäävät nuokin karvakädet kiinni... Olisivat nyt käyneet vaikka jossain PC-Liikkeessä.
Täytyy tarkkailla jos koneita tulee myyntiin ja myyjä vaikuttaa epäilyttävältä.
Aika tiukkaa dumausta täällä, ihan vain sen takia että tekijät ovat mahdollisesti olleet ulkomaalaisia. Ihan hyvin he ovat mahdollisesti voineet olla ihan perisuomalaisia.Hs.fi kirjoitti:Joukkiossa oli viisi mahdollisesti ulkomaalaista miestä, jotka olivat pukeutuneet tummiin asuihin.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Taitaa olla vaan enempi todennäköistä, koska 40+ uuden ja sarjanumeroidun harvinaisemman merkin koneen realisointi Suomen kokoisen maan pimeillä markkinoilla on sekä hankalaa että epätodennäköistä. Turku, Helsinki ym. satamakaupungit ovat vielä paikkoja, joista on helppo poistua maasta suht sassiin varastetun lastin kanssa. Samanlaista ammattimaista "import/export-bisnestä" harjoitetaan monen muunkin halutun tuoteryhmän kohdalla.carrbon kirjoitti:iTalkAppleiPhone kirjoitti:Toivottavasti jäävät nuokin karvakädet kiinni... Olisivat nyt käyneet vaikka jossain PC-Liikkeessä.
Täytyy tarkkailla jos koneita tulee myyntiin ja myyjä vaikuttaa epäilyttävältä.Aika tiukkaa dumausta täällä, ihan vain sen takia että tekijät ovat mahdollisesti olleet ulkomaalaisia. Ihan hyvin he ovat mahdollisesti voineet olla ihan perisuomalaisia.Hs.fi kirjoitti:Joukkiossa oli viisi mahdollisesti ulkomaalaista miestä, jotka olivat pukeutuneet tummiin asuihin.
- disclaimer: Ei siis kohdistettu pelkästään jäsen iTalkAppleiPhonelle, vaan myös muille -
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja JHA »
No, jos porukasta on senverran paljon havaintoja että tiedetään lukumäärä, yhden jantterin lakin väri + autojen määrät, korimallit & värit ja uutinen kirjoitettu kuvatulla tavalla lienee syytä olettaa että varsinaisiin virkavallan kirjaamiin silminnäkijähavaintoihin sisältyy myös muita sellaisia seikkoja jotka rajannevat ainakin etniset härmäläiset pois riittävän suurella varmuudella..carrbon kirjoitti:Aika tiukkaa dumausta täällä, ihan vain sen takia että tekijät ovat mahdollisesti olleet ulkomaalaisia. Ihan hyvin he ovat mahdollisesti voineet olla ihan perisuomalaisia.
- disclaimer: Ei siis kohdistettu pelkästään jäsen iTalkAppleiPhonelle, vaan myös muille -
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
HahiTalkAppleiPhone kirjoitti:Toivottavasti jäävät nuokin karvakädet kiinni... Olisivat nyt käyneet vaikka jossain PC-Liikkeessä.
Täytyy tarkkailla jos koneita tulee myyntiin ja myyjä vaikuttaa epäilyttävältä.
Varohan vaan siellä kadulla, tulevat vieltä sinulta kyselemään: "Missä meidän macit ovat?nallemaija kirjoitti:HahiTalkAppleiPhone kirjoitti:Toivottavasti jäävät nuokin karvakädet kiinni... Olisivat nyt käyneet vaikka jossain PC-Liikkeessä.
Täytyy tarkkailla jos koneita tulee myyntiin ja myyjä vaikuttaa epäilyttävältä.Todellinen apple-fani.
"Olisivat nyt käyneet vaikka jossain PC-liikkeessä". Yhyy yhyy ne vei meiän Steven työllä ja tuskalla tekemät kompuutterit!
Joo, nyt kaikki joukolla tarkkailemaan!!!! Mä oon jo täällä kadulla ja haukan katseellani tarkkailen!
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
Ai? Oonko mä niin varkaan näköinen? Tai ulkomaalaisen, niinkuin täällä viitattiin?Kain kirjoitti:Varohan vaan siellä kadulla, tulevat vieltä sinulta kyselemään: "Missä meidän macit ovat?nallemaija kirjoitti:HahiTalkAppleiPhone kirjoitti:Toivottavasti jäävät nuokin karvakädet kiinni... Olisivat nyt käyneet vaikka jossain PC-Liikkeessä.
Täytyy tarkkailla jos koneita tulee myyntiin ja myyjä vaikuttaa epäilyttävältä.Todellinen apple-fani.
"Olisivat nyt käyneet vaikka jossain PC-liikkeessä". Yhyy yhyy ne vei meiän Steven työllä ja tuskalla tekemät kompuutterit!
Joo, nyt kaikki joukolla tarkkailemaan!!!! Mä oon jo täällä kadulla ja haukan katseellani tarkkailen!"
Vaikea sanoa? En ole koskaan nähnykkään sinua?nallemaija kirjoitti:Ai? Oonko mä niin varkaan näköinen? Tai ulkomaalaisen, niinkuin täällä viitattiin?Kain kirjoitti:Varohan vaan siellä kadulla, tulevat vieltä sinulta kyselemään: "Missä meidän macit ovat?nallemaija kirjoitti:HahiTalkAppleiPhone kirjoitti:Toivottavasti jäävät nuokin karvakädet kiinni... Olisivat nyt käyneet vaikka jossain PC-Liikkeessä.
Joo, nyt kaikki joukolla tarkkailemaan!!!! Mä oon jo täällä kadulla ja haukan katseellani tarkkailen!"
Viesti Kirjoittaja iTalkAppleiPhone »
nallemaija kirjoitti:HahiTalkAppleiPhone kirjoitti:Toivottavasti jäävät nuokin karvakädet kiinni... Olisivat nyt käyneet vaikka jossain PC-Liikkeessä.
Joo, nyt kaikki joukolla tarkkailemaan!!!! Mä oon jo täällä kadulla ja haukan katseellani tarkkailen!
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Ajattelin juuri samaaMailia kirjoitti:Pitää varmaan seurata jos tänne alkaa tulemaan huonolla Suomella tai englannilla kirjoitettuja myynti-ilmoituksia vielä paketeissa olevista koneista, jos siis yksikään eksyy tänne.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”