Sivu 1/1

Käyttäjätunnuksen palautuspyyntö

Lähetetty: 17.3.2018 klo 11.23
Kirjoittaja tapaniv
AppStoren salasana oli kateissa.
Applen systeemi ehdottaa "For your security" vuoksi odotusaikaa.
Ja päättää viestin, että jos sulla on MacOS tai iOS laite, niin homma hoituu välittömästi.

Puhelimen se hyväksyi ja tuli joku kuusinumeroinen varnistuskoodi. Ei se kuitenkaan mennyt saman tien, vaikka onkin MacBook Pro, koska - mun arvaus - mulla on Android-laite.

Tarkottaako tämä sitä, että jos sulla ei ole iOS laitetta, niin olet karanteenissa kaksi viikkoa?

"Hei ....
Tilin palautuspyyntö Apple ID:llesi ***** tehtiin MacBook Prolla 16. maaliskuuta 2018 klo 9.20.23 GMT+2. Annettu yhteyspuhelinnumero oli +358 45******
Saat tekstiviestin tai puhelun tähän puhelinnumeroon, kun tilisi on valmis palautettavaksi 30. maaliskuuta 2018 klo 9.20.23 GMT+2. Voit käydä sivustolla https://iforgot.apple.com tarkistaaksesi pyyntösi tilan tai antaaksesi lisätietoja tilisi palauttamista varten."