olen tässä vakavasti alkanut harkitsemaan vaihtamista macciin ja pääsin vähän aikaa sitten testaamaan eMac (800herzzist) konetta ja vaikutti kyl ihan loistavalta myllyltä ja vahvisti käsityksen macin suhteen....
mutta köyhä kun olen niin ajattelin kysästä ensin asioista jotka on mietityttäneet minua
kun juuri raha ratkaisee et mini mac olis nyt aluksi järkevin vaihtoehto niin
pitääkö ottaa jotain tärkeätä huomioon kun vaihtaa koko pcstä pois ja macciin
ja että konetta tätä winkku koneen raatoa kun pääasiassa käytän leffojen kattelun ja tälläiseen netteily ja perus juttuihin et peli koneeksi ei ois ees tulossa ja tää lähtee tää pckone sitte et onko pahoja ongelmia tiedossa jos ulkoiseen kovoon heitän tästä koneesta stuffii digi kuvat ja muut niin saan ne sitten viel käyttöön macissä. Ntsf ei taida tulla kysymykseenkään ???
niin juu ja kiinostaa tietää miten hyvin on näytöt tuettu kun on tälläin vanha 17" putki nyt täs et se joutuis riittämään joksikin aikaa
ja miten nää mäkin polttoohjelmat kun niistä se jonka konetta testasin sano et ei oo mistää kotoisin verrattuna neroon ?
ja onko tuo G4 riittävä kun jotkut väittää et riittää aivan loistavasti kaikkeen perus juttuun mut on tää PC ollu välillä polvillaan moniajossa kun on leffaa ja latauksia päällä ( sanotaan nyt vaikka et linuxeja laitallu päivät pitkät

ja sitten netti yhteyksistä et eihän mitään ongelmia synny jos USB yhteydellä kaapeli motu ois koneessa kiini? winkku tarttee ajurit ainakin en tiedä macistä
mutta juu jos joku jaksaa tän vuodatuksen nyt ees lukee ja kommentoida niin olisin todella iloinen ja kyllä varmaan alan kyseleen lisää viel

käännyttäkää nyt vaan ihan kunnolla tonne mac puolelle