![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
WWDC 2005 > kukaan menossa?
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: WWDC 2005 > kukaan menossa?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Halavempoo mennä piknikille Hervantaa...
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja jmunkki »
Viimeksi pääsin vuonna 2000... Sitten kiristivät budjetteja ja matkat jäivät tekemättä. Muutamaa vuotta myöhemmin puristivat budjetista ulos koko Mac-puolen kehityksen.
Onhan tuolla ihan kiva käydä, mutta WWDC tulee oikeasti kalliiksi. Mä olin siinä mielessä hyvä tapaus, että maksatin firmalla vain auton vuokran ja yövyin tutun sohvalla. Siitäkin huolimatta osallistuminen katsottiin liian kalliiksi.
Tärkeintä tuolla ei mielestäni ole se mitä "luennoilla" opetetaan, vaan yhteyksien luominen esim. Applen kehittäjä/tukiporukkaan ja muihin softakehittäjiin. Niitä taas on kovin vaikea mitata rahassa.
Eka kerta taisi olla 1994...
Onhan tuolla ihan kiva käydä, mutta WWDC tulee oikeasti kalliiksi. Mä olin siinä mielessä hyvä tapaus, että maksatin firmalla vain auton vuokran ja yövyin tutun sohvalla. Siitäkin huolimatta osallistuminen katsottiin liian kalliiksi.
Tärkeintä tuolla ei mielestäni ole se mitä "luennoilla" opetetaan, vaan yhteyksien luominen esim. Applen kehittäjä/tukiporukkaan ja muihin softakehittäjiin. Niitä taas on kovin vaikea mitata rahassa.
Eka kerta taisi olla 1994...
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jotenkin luulen että on muuta pakottavampaa tekemistä...![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja stomi »
Kun joskus saisi kaavittua sen verran rahaa, että voisi tehdä pyyhiinvaellusmatkan Macworld Expoon.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tästähän oli joku sairaan hyvä cartoonikin tästä "pyhiinvaelluksesta" 

Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja kuma »
Tässä yksi aiheeseen liittyen: http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/001_300/103.htmlJamac kirjoitti:Tästähän oli joku sairaan hyvä cartoonikin tästä "pyhiinvaelluksesta"
Koodi: Valitse kaikki
kuma
-
Ho-hum... Kyllä WWDC voittaa MacWorldin ihan selkeästi pyhiinvaellusmatkana. Kummissakin on tullut käytyä. Ei-ohjelmoijille tietty MacWorld voi olla antoisampi. Riippuu siitä onko enemmän kiinnostunut ohjelmista ja lisälaitteista vai ohjelmien ja lisälaitteiden kehittämisestä. WWDC:ssä oli joskus jonkintasoinen "näyttely" (taisi olla sama vuosi, kun siellä esiteltiin eka iMac), mutta yleensä siellä on vain esitelmiä, keynoteja ja muutamana iltana sitten erikoistapahtumia/juhlia.
-
Pistin kuitenkin opiskelijastipendihakemuksen Applelle sisään ja tänään tuli tieto, että sain sen. Nyt pitää sitten alkaa hommata lentoja ja hotellia, koska joudun maksamaan ne itse...
Hotellihuoneen jakaminen jonkun kanssa voisi olla myös yksi mahdollisuus.
-
Viesti Kirjoittaja BlueTide »
Viitsisikö valaista meikkua jolla olisi jokunen opiskelupaikka vielä jäljellä? Mikas tuo Opiskelijastipendihakemus on tässä tapauksessa ja miten kivan reissun olet onnistunut buukkaamaan?jmunkki kirjoitti:Pistin kuitenkin opiskelijastipendihakemuksen Applelle sisään ja tänään tuli tieto, että sain sen. Nyt pitää sitten alkaa hommata lentoja ja hotellia, koska joudun maksamaan ne itse...

Mun maailmassani on hauskempaa.
-
Hakuaika päättyi aikoja sitten, mutta hakemuksia voi laittaa sisään. Hakemus on suunnilleen samaa tasoa kuin jos olisit hakemassa töihin esim. Applelle ja samat tekijät vaikuttavat myös siihen ketkä saavat stipendin. Aika paljon saa kirjoitella, jotta saa hakemuksen fiksusti täytettyä.
Stipendillä saa ilmaisen konferenssilipun (arvo noin tuhat euroa), mutta matkat ja hotellin joutuu maksamaan itse.
Applen ehdottama Pickwick-hotelli ei olisi turhan kallis, varsinkin jos saisi kämppiksen, eli huoneen hinta on $105+verot. Jaettuna huone siis alle 50 euroa/yö. Halvempiakin löytyy kohtuuläheltä Mosconea, mutta WWDC:n opiskelijapoppoolle valitussa hotellissa voi olla hyvät tunnelmat asua...tai sitten ei...mene ja tiedä.
Jotta voisi hakea opiskelijastipendiä, pitää olla Developer Connectionissa opiskelijajäsen, eli se maksaa $99, mutta sillähän saa myös vuoden developer mailingin (sisältää käyttispäivitykset) ja developer-alennuksen koneesta.
Stipendillä saa ilmaisen konferenssilipun (arvo noin tuhat euroa), mutta matkat ja hotellin joutuu maksamaan itse.
Applen ehdottama Pickwick-hotelli ei olisi turhan kallis, varsinkin jos saisi kämppiksen, eli huoneen hinta on $105+verot. Jaettuna huone siis alle 50 euroa/yö. Halvempiakin löytyy kohtuuläheltä Mosconea, mutta WWDC:n opiskelijapoppoolle valitussa hotellissa voi olla hyvät tunnelmat asua...tai sitten ei...mene ja tiedä.

Jotta voisi hakea opiskelijastipendiä, pitää olla Developer Connectionissa opiskelijajäsen, eli se maksaa $99, mutta sillähän saa myös vuoden developer mailingin (sisältää käyttispäivitykset) ja developer-alennuksen koneesta.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka