Voiko joku heittää linkin jossa pääsee Apple Store for Business sivulle rekisteröitymään.
Kiitos etukäteen.
Edit: Löytyi jo
Apple Store for Business
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Apple Store for Business
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
-
Re: Apple Store for Business
Viesti Kirjoittaja Tee-Rex »
Mulla rekisteröinti kaatui aikanaan siihen kun tulee ilmoitus tyyliin että "selvä homma, otamme yhteyttä lähiaikoina", ilmeisesti VATtitunnuksen tarkistuksen jälkeen. Eipä ole mitään kuulunut ja sinne kun laittaa mailia aiheesta niin vastataan vain että assia ei kuulu mailituen piiriin tms. ja käsketään soittamaan. Whatever, mun puolesta sai homma olla, hankin sitten sälät Suomesta.
Rekisteröinti oli kuitenkin tuolloin mennyt "läpi", tuli huomattua kun tilailin Tiikerin päivityspakettia eikä meinannut huolia mailiosoitetta ja käyttistä kun ovat jo kuulemma olemassa.
Rekisteröinnin jälkeen muistaakseni järjestelmä heitti Englannin AS:n sivuille, ja kamojen hinnat oli ilman Alvia ja silloin vielä systeemi vaikutti valoisalta, kunnes hokasin että taisi joku bugi olla kyseessä kun ko. sivulta ei saanut muutakuin mm.brittinäppiskamaa tilattua ja osoite piti olla sikäläisessä muodossa.
Rekisteröinti oli kuitenkin tuolloin mennyt "läpi", tuli huomattua kun tilailin Tiikerin päivityspakettia eikä meinannut huolia mailiosoitetta ja käyttistä kun ovat jo kuulemma olemassa.
Rekisteröinnin jälkeen muistaakseni järjestelmä heitti Englannin AS:n sivuille, ja kamojen hinnat oli ilman Alvia ja silloin vielä systeemi vaikutti valoisalta, kunnes hokasin että taisi joku bugi olla kyseessä kun ko. sivulta ei saanut muutakuin mm.brittinäppiskamaa tilattua ja osoite piti olla sikäläisessä muodossa.
-
Re: Apple Store for Business
Viesti Kirjoittaja masa »
Mulla kävi ihan samoin, en ole saanut ikinä mitään yhteydenottoja vaikka niin luvattiin. Olen tilannut omalla Visalla firman nimissä...Tee-Rex kirjoitti:Mulla rekisteröinti kaatui aikanaan siihen kun tulee ilmoitus tyyliin että "selvä homma, otamme yhteyttä lähiaikoina", ilmeisesti VATtitunnuksen tarkistuksen jälkeen. Eipä ole mitään kuulunut ja sinne kun laittaa mailia aiheesta niin vastataan vain että assia ei kuulu mailituen piiriin tms. ja käsketään soittamaan. Whatever, mun puolesta sai homma olla, hankin sitten sälät Suomesta.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka