Tyttö myy Ruotsin Huuto.net vastaavalla sivulla iBookiaan. Teille jotka ette osaa toista kotimaista, niin syy on se, että hän ei kertakaikkiaan osaa käyttää sitä, eikä ymmärrä mitään. Aikaa ei ole opetella, joten on palattava tavallisen PC:n pariin mahdollisimman nopeasti.
Miksi yleensä ostaa semmoinen jos ei jaksa opetella käyttämään sitä. Vaan ei se peruskäyttö kyllä mitään ihmeitä pitäisi vaatia.
Pakko olla kiireinen (ja varakas kun tuolleen voi switchailla eestaas). Osti iBookin varmaan kivan värin tms. takia , sopii uusiin kenkiin ja bemarin sisustukseen.
Muistan hämärästi, kun täälläkin ja/tai huuto.netissä oli alkuvuodesta myynnissä pari kk vanha iBook tai PB melkein samanlaisella ilmoituksella, että ei osaa käyttää sitä eikä ymmärrä siitä mitään, ja piti äkkiä luopua siitä. Myi vielä ihmeellisen halvalla koneen (noin puolet silloisesta hinnasta uutena) ja sitä täällä hämmästeltiin, että myyjä ei oikein tajunnut minkä arvoinen kone oli silloin. Nimimerkkikin viittasi naispuoleiseen henkilöön ellen väärin muista.
Ilmoitus varmaan vielä löytyy tuolta myydään palstalta, jos joku haluaa sen sieltä kaivaa. Search palauttaa kantavirhettä, niin en itse jaksa lähteä penkomaan pölyisiä arkistoja.
Onko sitten mitään järkeä vaihtaa konetta, jos ei aika ja kiinnostus riitä uusien asioiden opettelemiseen? Ei minusta. Sitäpaitsi saat olla todella kiireinen, jos Macin käyttöä ei ehdi opettelemaan. No, mutta ruattalaiset on ruattalaisia.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
Luulen, että useimmat upouuden laitteen kauppaajat joutuvat luopumaan Macistaan yhden ainoan syyn takia: rahapulan! (Esim. laite on ostettu luotolla ja kun VISA-lasku tulee, niin laite menee heti myyntiin.) Tämä todellinen syy kyllä verhoillaan sitten uuteen kuosiin: En oppinut käyttämään Maccia, ostan uuden ja paremman, sain firmasta koneen ja oma jäi turhaksi jne.
yartsa kirjoitti:Muistan hämärästi, kun täälläkin ja/tai huuto.netissä oli alkuvuodesta myynnissä pari kk vanha iBook tai PB melkein samanlaisella ilmoituksella, että ei osaa käyttää sitä eikä ymmärrä siitä mitään, ja piti äkkiä luopua siitä. Myi vielä ihmeellisen halvalla koneen (noin puolet silloisesta hinnasta uutena) ja sitä täällä hämmästeltiin, että myyjä ei oikein tajunnut minkä arvoinen kone oli silloin. Nimimerkkikin viittasi naispuoleiseen henkilöön ellen väärin muista.
Ilmoitus varmaan vielä löytyy tuolta myydään palstalta, jos joku haluaa sen sieltä kaivaa. Search palauttaa kantavirhettä, niin en itse jaksa lähteä penkomaan pölyisiä arkistoja.
Eli kyseessä on klassinen huijaus.
Maksa rahat tuolle tilille ja lähetän koneen.
Niin mä tarkoitin siis, että huimia lukuja. Täällä eurolandiassa kun neljällä nollalla varustetut hinnat jo hirvittää... Kai nää euroluvut alkaa jo pikkuhiljaa olla selkäytimessä.