Ajattelin tilata http://www.thomann.de nimisestä saksalaisesta nettikaupasta mac minin ja siihen apple keybordin. Luottokorttia en omista joten apple storesta tilaaminen ei näin ole mahdollista.
1. Onko kyseinen kauppa luotettava?
2. Kuinka pitkä toimitusaika on jos tuote on heillä varastossa?
3. Onko siellä myytävässä Apple Keybordissa suomalainen näppäin kartta
www.thomann.de/thoiw3_apple_pro_keyboard_weiss_prodinfo.html
4. Jos ongelmia ilmenee laitteessa otanko heihin takuu asioissa yhteyttä vai appleen?
Thomann nettikaupasta tilaaminen
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Thomann nettikaupasta tilaaminen
Viesti Kirjoittaja napakettu »
-
Re: Thomann nettikaupasta tilaaminen
Viesti Kirjoittaja mercury »
Apple Storesta voi tilata myös pankkisiirrolla. Thomann-asiaan en osaa sanoa muuta kuin epäilyksen, että näppistä et varmaankaan saa suomalaisena.
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
-
Viesti Kirjoittaja sulka »
Olen ostanut Thomannilta musarompetta usein ja onnistuneesti. Siellä on Suomesta palkattua väkeä töissä, joten kommunikointikin onnistuu suomeksi (saksaksi en osaiskaan sanoa mitään, mitä en Kummelista oo oppinut ;-).
Tietokoneita en ole tilannut, joten näppäimistöstä en tiedä, mutta jos soitat sinne, tai meilaat, varmasti asia hoituu.
Mulla ei ole ollut ongelmia laitteiden kanssa, joten takuuasioihin en ole törmännyt, mutta kaverini tilasi sieltä kitaran, eikä ollut ostokseen tyytyväinen (ei vaan "tuntunut" hyvältä soittaa :-) ja sai sen palautettua ihan ongelmitta 14 vrk postiostospalautusoikeudella - rahat palasi tilille ongelmitta jne. Pari kuukautta lisää rahaa säästettyään hän tilasi toisen, arvokkaamman skitan ja sekin tuli ongelmitta perille.
Toimitusaika on vaihdellut, tommonen viikko, pari on ollut minun kohdalla. Ja seurantakoodinkin sieltä saa, se tosin alkaa toimia vasta, kun paketti on saapunut suomeen.
Eli enpä näe ongelmaa tuolta tilaamisessa.
Koneeni tosin kyllä hommasin suoraan kaupasta Helsingistä - sen hinta kun ei olisi postioston myötä sen halvempi ollut.
Tietokoneita en ole tilannut, joten näppäimistöstä en tiedä, mutta jos soitat sinne, tai meilaat, varmasti asia hoituu.
Mulla ei ole ollut ongelmia laitteiden kanssa, joten takuuasioihin en ole törmännyt, mutta kaverini tilasi sieltä kitaran, eikä ollut ostokseen tyytyväinen (ei vaan "tuntunut" hyvältä soittaa :-) ja sai sen palautettua ihan ongelmitta 14 vrk postiostospalautusoikeudella - rahat palasi tilille ongelmitta jne. Pari kuukautta lisää rahaa säästettyään hän tilasi toisen, arvokkaamman skitan ja sekin tuli ongelmitta perille.
Toimitusaika on vaihdellut, tommonen viikko, pari on ollut minun kohdalla. Ja seurantakoodinkin sieltä saa, se tosin alkaa toimia vasta, kun paketti on saapunut suomeen.
Eli enpä näe ongelmaa tuolta tilaamisessa.
Koneeni tosin kyllä hommasin suoraan kaupasta Helsingistä - sen hinta kun ei olisi postioston myötä sen halvempi ollut.
-
Viesti Kirjoittaja nege »
Itekin olen aikanaan soittimia tilannu Thomannilta eikä ollut mitään ongelmia. Tavarat tuli suunnilleen viikossa.
Thomann ei ole mikään pahainen saksalainen nyrkkipaja, vaan käsittääkseni yksi Euroopan suurimmista musaliikkeistä. Voit siis huoletta luottaa liikkeeseen. Suosittelen.
Thomann ei ole mikään pahainen saksalainen nyrkkipaja, vaan käsittääkseni yksi Euroopan suurimmista musaliikkeistä. Voit siis huoletta luottaa liikkeeseen. Suosittelen.
-
Viesti Kirjoittaja bourbonstreet68 »
Bourbonstreet68:iin on tullut vuosikausia paketteja Thomannelta, eikä ikinä ole ollut vaikeuksia. Palvelua saa suomeksi ja henkilökunta on asiansa osaavaa palvelualtista väkeä.nege kirjoitti:Itekin olen aikanaan soittimia tilannu Thomannilta eikä ollut mitään ongelmia. Tavarat tuli suunnilleen viikossa.
Viimeisin tilaus roudattiin suoraan kodin sijasta soittokämpälle! Se on palvelua. Suosittelen.
kaj.hautaketo@multi.fi 0400 956195
-
Viesti Kirjoittaja nuuska »
Jep, itse olen kanssa tilannut kamaa ja kaverit myös.
koskaan ei ole ollut ongelmia, saanut jopa palauttaa ja kaikkei. eli a++++++
Kelasin tossa, kun Thomann mainostaa sivuillansa (etusivu) että kaikilla tuotteilla "3V TAKUUTA!", koskeekohan tuo sitten teitokoneitakin? Nimittäin jos niin aikas hyvä diili vai mitä?![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
koskaan ei ole ollut ongelmia, saanut jopa palauttaa ja kaikkei. eli a++++++
Kelasin tossa, kun Thomann mainostaa sivuillansa (etusivu) että kaikilla tuotteilla "3V TAKUUTA!", koskeekohan tuo sitten teitokoneitakin? Nimittäin jos niin aikas hyvä diili vai mitä?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja napakettu »
Olis kyl tosi hyvä diili jos koskis, kellään tästä varmaa tietoa?nuuska kirjoitti:
Kelasin tossa, kun Thomann mainostaa sivuillansa (etusivu) että kaikilla tuotteilla "3V TAKUUTA!", koskeekohan tuo sitten teitokoneitakin? Nimittäin jos niin aikas hyvä diili vai mitä?
-
Viesti Kirjoittaja arv »
Hienosti kauppa toimii. Musavehkeitä ostellut.
Takuuasioiden kanssa ei mitään ongelmia. Takuuaikana rikki menneen vahvistimen sai toimittaa suomeen korjattavaksi, nopea palvelu. Kerran tuli väärä räkki ja senkin sai laittaa Matkahuollolla vastaanottajan laskuun Poriin! Postissa tuli sitten oikea räkki parin päivän päästä.
MIeluummin ostaa sieltä kuin paikallisilta kun palvelu on niin hyvää. Täällä kauppiaat aina itkee takuuasioiden kanssa että "jos se ei olekaan sitten rikki niin sitten menee taas postikuluja ja muuta, parempi olisi jos laitat sen sitten itse menemään korjattavaksi ym."
Suomeksi vaan kyselyjä peliin.
Arto
Takuuasioiden kanssa ei mitään ongelmia. Takuuaikana rikki menneen vahvistimen sai toimittaa suomeen korjattavaksi, nopea palvelu. Kerran tuli väärä räkki ja senkin sai laittaa Matkahuollolla vastaanottajan laskuun Poriin! Postissa tuli sitten oikea räkki parin päivän päästä.
MIeluummin ostaa sieltä kuin paikallisilta kun palvelu on niin hyvää. Täällä kauppiaat aina itkee takuuasioiden kanssa että "jos se ei olekaan sitten rikki niin sitten menee taas postikuluja ja muuta, parempi olisi jos laitat sen sitten itse menemään korjattavaksi ym."
Suomeksi vaan kyselyjä peliin.
Arto
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viime Macit olen ottanut Thomannilta. Homma pelaa. Tosin itsellä saksan-keyboardilla. Toimitus on nopea ja kotiin asti jos haluaa. Suosittelen.
-
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
Thomannilla homma toimii. Itse olen tilaillut sieltä tavaraa ihan huoletta. Jopa parempaa palvelua kuin suomalaisista liikkeistä ja saa pitkän takuuajan.
-
Viesti Kirjoittaja jorkki »
Ainakin itse sain vastauksen sieltä että 3v takuu koskee myös applen tietokoneita
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka