Juttua aiheesta + kuvia
Lisää juttua
Ja vielä lisää videon kera (Real)

[:S]
Hullua toimintaa. Onneksi kukaan ei loukkaantunut pahasti uutisten mukaan.
Täällä on käytettyjen hinnat sentään kohdallaan
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Elroy »
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Samoin, mulle ois kelvannut ainakin pari. Hinta on tosiaan mitätön. Koskahan noita alkaa näkyä eBayssa?am_tiainen kirjoitti:Minä itse olisin tuolta ostanut niin monta konetta kuin olisin pystynyt. Tuo 50$/40eur kun ei ole mitään koneesta kun koneesta ja kyseessä oli sentään todella hyviä iBook koneita.
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Dell myi 1000 dollarilla 14" Intel-kannettavia jossa on MicrosoftOffice, kauppaa siinä nyt sitten kalliimpia 12" kannettavia ilman Officea ja ei-ihan-vielä-Inteliä.am_tiainen kirjoitti: ja nyt sama koulu vaihtoi Dell koneisiin. Toisaalta superintendent on vaihtunut siinä välissä joten tämä uusi ei varmaan ole niitä Apple faneja.
Viesti Kirjoittaja at »
No, Dell on myynyt suunnilleen katteetta. M$ on antanut käyttiksen ja officen noin 50 taalaan tuohon keikkaan. Vain siksi että saadaan mäkit pois ja vähän mediaan "ilmaista" mainosta.eskofot kirjoitti:Dell myi 1000 dollarilla 14" Intel-kannettavia jossa on MicrosoftOffice, kauppaa siinä nyt sitten kalliimpia 12" kannettavia ilman Officea ja ei-ihan-vielä-Inteliä.am_tiainen kirjoitti: ja nyt sama koulu vaihtoi Dell koneisiin. Toisaalta superintendent on vaihtunut siinä välissä joten tämä uusi ei varmaan ole niitä Apple faneja.
Viesti Kirjoittaja JHA »
Jos koneet on tosiaan tonnilla myyty niin kyllä tuohon hintaan on jo Dellille jäänyt todennäköisimmin paketista varsin kohtuullinen kate takataskuun käytettäväksi, jos vertaa hintaa esim siihen mitä joskus kuullut IT-raudan sisäänostohintojen olevan firmatasolla liikuttaessa suuremmissa voluumeissa. Ei se piirilevy nyt todellisuudessa niiin paljoa maksa edes läppärin kuoriin tungettuna.at kirjoitti: No, Dell on myynyt suunnilleen katteetta. M$ on antanut käyttiksen ja officen noin 50 taalaan tuohon keikkaan. Vain siksi että saadaan mäkit pois ja vähän mediaan "ilmaista" mainosta.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”