Mulla on applen vanhempi flat-panel screeni kiinni Powerbookissani. Kaikki toimii ok. Flatti on päänäyttö enkä käytä juuri tuota powerbookin screeniä. Siinnä ei ole minkäänlaista liikettä koska kaikki tapahtuu toisella näytöllä. Onko mahdollista saada sitä powerbookkia kiinni niin ettei se mene nukkumaan tai sitten laittaa screensaveria siihen päälle ettei näyttö pala?
ps. Onko jollain jotain kivoja tippejä mitä vois tehä kahella näytöllä kuva jaettuna? Mä kun sain tän skulaan vasta tänään. En keksi mitä tolla powerbookin näytöllä vois tehä.
Kaksi screeniä, toiseen screensaver
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: Kaksi screeniä, toiseen screensaver
Viesti Kirjoittaja teroyk »
Jos sinulla on ulkoinen Applen-näppis ja hiiri, niin käynnistä kone ulkoisestanaggv kirjoitti:Mulla on applen vanhempi flat-panel screeni kiinni Powerbookissani. Kaikki toimii ok. Flatti on päänäyttö enkä käytä juuri tuota powerbookin screeniä. Siinnä ei ole minkäänlaista liikettä koska kaikki tapahtuu toisella näytöllä. Onko mahdollista saada sitä powerbookkia kiinni niin ettei se mene nukkumaan tai sitten laittaa screensaveria siihen päälle ettei näyttö pala?
näppäimistöstä powerbookin ollessa kiinni. Näin powerbookin näyttöä ei oteta ollenkaan käyttöön.
Heitä osa ikkunoista toiseen ja osa toiseen. Monesti näppärä pitää muutama finderin ikkuna auki toisessa ruudussa.naggv kirjoitti: ps. Onko jollain jotain kivoja tippejä mitä vois tehä kahella näytöllä kuva jaettuna? Mä kun sain tän skulaan vasta tänään. En keksi mitä tolla powerbookin näytöllä vois tehä.
-
Viesti Kirjoittaja MoonMac »
Toimiiko iBookilla moinen?teroyk kirjoitti:Jos sinulla on ulkoinen Applen-näppis ja hiiri, niin käynnistä kone ulkoisestanaggv kirjoitti:Mulla on applen vanhempi flat-panel screeni kiinni Powerbookissani. Kaikki toimii ok. Flatti on päänäyttö enkä käytä juuri tuota powerbookin screeniä. Siinnä ei ole minkäänlaista liikettä koska kaikki tapahtuu toisella näytöllä. Onko mahdollista saada sitä powerbookkia kiinni niin ettei se mene nukkumaan tai sitten laittaa screensaveria siihen päälle ettei näyttö pala?
näppäimistöstä powerbookin ollessa kiinni. Näin powerbookin näyttöä ei oteta ollenkaan käyttöön.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ei se PowerBookin näyttö pala kun se on LCD, mutta taustavalo kuluu tietty. Itse tekisin tempun sammuttamalla PowerBookin näytön kokonaan funktionäppäimestä F1. Eikös sellainen ole 12" kanssa.naggv kirjoitti:Mulla on applen vanhempi flat-panel screeni kiinni Powerbookissani. Kaikki toimii ok. Flatti on päänäyttö enkä käytä juuri tuota powerbookin screeniä. Siinnä ei ole minkäänlaista liikettä koska kaikki tapahtuu toisella näytöllä. Onko mahdollista saada sitä powerbookkia kiinni niin ettei se mene nukkumaan tai sitten laittaa screensaveria siihen päälle ettei näyttö pala?
ps. Onko jollain jotain kivoja tippejä mitä vois tehä kahella näytöllä kuva jaettuna? Mä kun sain tän skulaan vasta tänään. En keksi mitä tolla powerbookin näytöllä vois tehä.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja freemem »
ei toimi iBookissa.MoonMac kirjoitti:Toimiiko iBookilla moinen?teroyk kirjoitti:Jos sinulla on ulkoinen Applen-näppis ja hiiri, niin käynnistä kone ulkoisestanaggv kirjoitti:Mulla on applen vanhempi flat-panel screeni kiinni Powerbookissani. Kaikki toimii ok. Flatti on päänäyttö enkä käytä juuri tuota powerbookin screeniä. Siinnä ei ole minkäänlaista liikettä koska kaikki tapahtuu toisella näytöllä. Onko mahdollista saada sitä powerbookkia kiinni niin ettei se mene nukkumaan tai sitten laittaa screensaveria siihen päälle ettei näyttö pala?
-
Viesti Kirjoittaja naggv »
Loistavaa, sehän toimii
!
Toi on sikaa pähee kun voi painaa pois/päälle siitä flatin oikeesta alakulmasta. niin ja sit saa prefsit auki toisesta napista.
kiitän.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Toi on sikaa pähee kun voi painaa pois/päälle siitä flatin oikeesta alakulmasta. niin ja sit saa prefsit auki toisesta napista.
kiitän.
MacBook Pro 15", 1GB
iPod 5G 30GB
iPod 5G 30GB
-
Viesti Kirjoittaja manu »
Olen omin silmin nähnyt "kiinni palaneen" LCD-näytön, joten kai tuo PB:kin näytön palaminen mahdollista on.Jamac kirjoitti:Ei se PowerBookin näyttö pala kun se on LCD, mutta taustavalo kuluu tietty. Itse tekisin tempun sammuttamalla PowerBookin näytön kokonaan funktionäppäimestä F1. Eikös sellainen ole 12" kanssa.naggv kirjoitti:Mulla on applen vanhempi flat-panel screeni kiinni Powerbookissani. Kaikki toimii ok. Flatti on päänäyttö enkä käytä juuri tuota powerbookin screeniä. Siinnä ei ole minkäänlaista liikettä koska kaikki tapahtuu toisella näytöllä. Onko mahdollista saada sitä powerbookkia kiinni niin ettei se mene nukkumaan tai sitten laittaa screensaveria siihen päälle ettei näyttö pala?
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka