![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
uusi Intel mainos
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
15 viestiä
• Sivu 1/1
-
uusi Intel mainos
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Noin ihan triviatietona: uuden Intel-mainoksen spiikkeri kuulostaisi olevan 24 tähti Kiefer Sutherland ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
-
Re: uusi Intel mainos
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
Loistava toi mainos. Saa kunnon naurut. Aika vakuuttava ja jos toi ääni on 24:n Sutherland, niin tykkään sit 2x siitä äijästä. Kohtahan alkaa taas uus kausikin 24:ää... ![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jooka »
Uusi 24 on jo alkanut viikko sitten...
Powerbook G4 12" - Ipod Nano
-
Viesti Kirjoittaja Reckless »
Aika tyylikäs mainos. Noista hidastetuista liikkeistä tuli kyllä mieleen Dressman 

Ihmisellä on kaksi kättä työntekoa varten, ja kaksi jalkaa, jotta voi lähteä kävelemään kun työ ei kiinnosta.
-
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
Niin taisi joku vanha kausi alkaa Suomen TV:ssä. Jenkeissä alkaa 5. kausi kohta. http://www.fox.com/24/jooka kirjoitti:Uusi 24 on jo alkanut viikko sitten...
-
Viesti Kirjoittaja am_tiainen »
Voihan se olla Kiefer mutta itse en kyllä heti rupeaisi puhumaan suureen ääneen että Kiefer olisi ollut äänessä. Itse en ainakaan löytänyt netistä mitään infoa kyseiseen arvailuun. Kyllähän se kuulostaa Kiefer Sutherlandilta kun aloin tarkemmin kuulostelemaan. Applella ei ole yleensä ollut vaikeuksia saada tähtiä mainostamaan Applen tuotteita varsinkin jos ovat tyytyväisiä Mac käyttäjiä.
Ainoa info on se että Kiefer Sutherland on käynyt viime vuonna AppleStoressa. Tosin on siellä monta muutakin julkkista jotka ovat käyneet AppleStoressa.
http://wired.com/news/mac/0,2125,66580,00.html
Ainoa info on se että Kiefer Sutherland on käynyt viime vuonna AppleStoressa. Tosin on siellä monta muutakin julkkista jotka ovat käyneet AppleStoressa.
http://wired.com/news/mac/0,2125,66580,00.html
[ Apple MacBook (early 2016)]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
-
Viesti Kirjoittaja dhat »
Pahoittelen offtopikkia, mutta kun tuo mainos ilmeisesti vaatii quick 7 ja minulla on quicktime pro 6, niin en voi katsoa tuota. En halua lähteä software updatella päivittämään quickia kun siinä menis tuo pro alta. Eikä kehtaa ostaa seiska proota tilalle.
Onko mitään keinoa nähdä tuollaiset videot? Tämä tuntuu maanalaisen paikan pöljältä ettei voi edes katsoa noita pro kutosella? mitä mä en nyt tajua, äänet tuossa kyllä kuuluu?
Mutta kiefer on kuningas.
Onko mitään keinoa nähdä tuollaiset videot? Tämä tuntuu maanalaisen paikan pöljältä ettei voi edes katsoa noita pro kutosella? mitä mä en nyt tajua, äänet tuossa kyllä kuuluu?
http://www.strap-photos.com/jussi - Suomen paras päivittäinen photoblogi.
-
Viesti Kirjoittaja skoopa »
Jos toi ei ole Kiefer, niin minä olen mac vihaajaam_tiainen kirjoitti:Voihan se olla Kiefer mutta itse en kyllä heti rupeaisi puhumaan suureen ääneen että Kiefer olisi ollut äänessä.
-
-
Viesti Kirjoittaja MoonMac »
Erittäin todennäköisesti tuo video on pakattu sillä ehkä liikaakin ympätyllä H.264 kodekilla. Yksi vaihtoehto on tietenkin etsiä sivun sorsasta (source) suoraa linkkiä kyseiseen videoon ja katsoa uusimmalla VLC:llädhat kirjoitti:Pahoittelen offtopikkia, mutta kun tuo mainos ilmeisesti vaatii quick 7 ja minulla on quicktime pro 6, niin en voi katsoa tuota. En halua lähteä software updatella päivittämään quickia kun siinä menis tuo pro alta. Eikä kehtaa ostaa seiska proota tilalle.
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Pahoittelen offtopikointia minäkin, mutta kuis se QTPro sieltä alta pois häipyis jos netistä päivittää?
Viva las Manzanas!
-
Viesti Kirjoittaja napakettu »
No hitsinpitsi eikös se nii ollu, että dhatillaha ol tuo 6quicktime proo ja kun se vetäsee quicktime 7 siihen päälle. Niin pitäs olla ostettu QTPro 7.0, että olis vielä pro-versio.Touho kirjoitti:Pahoittelen offtopikointia minäkin, mutta kuis se QTPro sieltä alta pois häipyis jos netistä päivittää?
-
-
Viesti Kirjoittaja titityyana »
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Uudestaan joudut ostaa.napakettu kirjoitti:No hitsinpitsi eikös se nii ollu, että dhatillaha ol tuo 6quicktime proo ja kun se vetäsee quicktime 7 siihen päälle. Niin pitäs olla ostettu QTPro 7.0, että olis vielä pro-versio.Touho kirjoitti:Pahoittelen offtopikointia minäkin, mutta kuis se QTPro sieltä alta pois häipyis jos netistä päivittää?
Tuosta mainoksesta vielä, et näyttää aika paljon tältä videolta.
AppleTV 4K - iPhone Xs 512 Gt - iPad Pro 3rd gen 512 Gt - MBP 15" 2,9 GHz, 32 Gt, Vega 20, 1 Tt
15 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka