![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Mikä kone sopisi mulle? Aloittelija tarvitsee apua! :)
-
Mikä kone sopisi mulle? Aloittelija tarvitsee apua! :)
Viesti Kirjoittaja Playboy »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Tthx3 »
Noilla kriteereillä taitaisi olla parasta ostaa PC. Macit eivät ole yhtäkkiä muuttuneet radikaalisti pelaajaystävällisemmiksi ja web-sivuja nyt voi vääntää millä koneella tahansa.Kone voisi olla semmoinen millä voisi pelata hyvin pelejä ja voisi tehdä kotisivuja yms. Koneen hinta vois olla 1000-1200 euroa.
-
-
Re: Mikä kone sopisi mulle? Aloittelija tarvitsee apua! :)
Viesti Kirjoittaja Mavah »
Jos et ole ihan pro sivujenvääntämisessä, niin Applella on loistava ohjelma iWeb sivujen tekemiseen ja päivittämiseen. iMac 17" sopisi kyllä mainiosti myös pelaamiseen. Olettaen, että olet valmis ostamaan pelisi. Piraatteja noista mac-peleistä ei oikein ole jaossa.Playboy kirjoitti:Moi, oon hankkimassa mac konetta. En tiedä millainen sopisi minulle ja aattelin jos voitte auttaa mua. Kone voisi olla semmoinen millä voisi pelata hyvin pelejä ja voisi tehdä kotisivuja yms. Koneen hinta vois olla 1000-1200 euroa.
-
Viesti Kirjoittaja Neon »
PS3 odotellessa ....
-
-
Viesti Kirjoittaja designed »
Kyllä minä mielelläni pelaisin vaikkapa Day of Defeatia, Civilization 4sta (joka tosin on tulossa - joskus) ja Battlefield 2sta - mutta kun ei voi niin ei voi. Onneksi on konsoli ja kohta varmaan saadaan näytönohjainongelmatkin ratkaistua iMac-WinXP -ratkaisussa.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
On hieno ajatus ostaa ne pelit, mutta loppuvirkkeesi ei sattumoisin pidä lainkaan paikkaansa. Niinpä syy voisi olla vaikka se, että haluaa tukea Mac-pelien tekoa.Mavah kirjoitti:Playboy kirjoitti: iMac 17" sopisi kyllä mainiosti myös pelaamiseen. Olettaen, että olet valmis ostamaan pelisi. Piraatteja noista mac-peleistä ei oikein ole jaossa.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
-
-
Viesti Kirjoittaja macqmin »
Tarjonta on hieman rajatumpaa tällä hetkellä, mutta sitäkin laadukkaampaa Apple-koneille.
Itse en pelaa tietokoneella ollenkaan, mutta joku muu pelaa ja hyvä niin.
Pelaamiseen käytän mielelläni pelikonsolia, pääsee vähemmällä säätämisellä, olkoonkin vaikka joutuu tyytymään ehkä huonompiin grafiikoihin...
Itse kallistuisin hinta-laatusuhteen puolesta iMaciin.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
PC:lle on sitäpaitsi myös paaaaaljon hyviä ilmaisia pelejä.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Mikä suihkari sulla muuten on, iMac G5 rev. A?Erño kirjoitti:Siis tällä mun suihkarillakin pyörii pelit ihan hyvin (paitsi uudet) mutta tulee cubeakin pelattua välillä. Konsoleita ei ole järkeä ostaa, koska parin vuoden päästä joutuu ostamaan uuden.
Ja mitä siihen vanhenemiseen tulee: iMacin vanhenemistahti on kolme kuukautta (iSight G5 -> Intel), konsolien noin viisi vuotta, että tuota...
Eihän sitä koskaan kannata ostaa ainuttakaan teknistä laitetta, dvd-soittimiakaan kantsi ostaa kun kohta tulee blu-rayt ja HD-DVDt. Tai digibokseja kun ne eivät osaa HDTVtä. Tai kännykkää kun UMTS ja HSmikäikinä kolkuttelevat jo. Tai autoa kun polttokennot ja hybridit ja sähköjärjestelmän päivitys 48 volttiseksi ovat jo ihan kohta oota nyt hetki...
-
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »
Tuohon iMacin vanhenemistahtiin sen verran, että on niitä koneita historiassa päivitetty hitaamminkin kuin 3kk välein. Vai luuletko että huhtikuussa tulee uusi iMac? Ja sitten heinäkuussa ("sesonkiaikaan"designed kirjoitti:Mikä suihkari sulla muuten on, iMac G5 rev. A?Erño kirjoitti:Siis tällä mun suihkarillakin pyörii pelit ihan hyvin (paitsi uudet) mutta tulee cubeakin pelattua välillä. Konsoleita ei ole järkeä ostaa, koska parin vuoden päästä joutuu ostamaan uuden.
Ja mitä siihen vanhenemiseen tulee: iMacin vanhenemistahti on kolme kuukautta (iSight G5 -> Intel), konsolien noin viisi vuotta, että tuota...
Eihän sitä koskaan kannata ostaa ainuttakaan teknistä laitetta, dvd-soittimiakaan kantsi ostaa kun kohta tulee blu-rayt ja HD-DVDt. Tai digibokseja kun ne eivät osaa HDTVtä. Tai kännykkää kun UMTS ja HSmikäikinä kolkuttelevat jo. Tai autoa kun polttokennot ja hybridit ja sähköjärjestelmän päivitys 48 volttiseksi ovat jo ihan kohta oota nyt hetki...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Minusta myytti teknologiasta aina huonona ostoksena on tiettyyn pisteeseen asti legendaa, jos esim huhtikuussa tulisi uusi iPod (villiä spekulaatiota) niin miksi ei ostaisi silloin? Viime syksyn iMac, jota mac-maailmasta mainitsit esimerkkinä vanhenevasta teknologiasta, on toki ruma esimerkki - kone taidettiin temmata liikenteeseen vain joulumarkkinoita varten vaikka tiedettiin että intel-päivitys on ihan just kohta. Ja edes se ei muuta sitä että lokakuun 05 iMac on nopea peli.
-
Viesti Kirjoittaja Nanu »

Mutta joo, tuo pelivalikoima Macille nyt on mitä on, onneksi on myös tuo PC pelaamista varten.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Kärjistäminen on kaunis tehokeino, eikös?A.J. kirjoitti: Tuohon iMacin vanhenemistahtiin sen verran, että on niitä koneita historiassa päivitetty hitaamminkin kuin 3kk välein. Vai luuletko että huhtikuussa tulee uusi iMac? Ja sitten heinäkuussa ("sesonkiaikaan") taas uusi...

Onhan iMacejä toki päivitelty hitaamminkin mutta nimetkääpäs se mac-malli, jota on päivitetty viiden vuoden välein? Homman pointti oli siis lähinnä kyseenalaistaa aiemmin mainittu konsolien "ei ole järkeä ostaa, koska parin vuoden päästä joutuu ostamaan uuden" -päivitystahti.
Eikä se huhtikuun iMac-päivitys nyt kauhean utopististä ole, siihen riittäisi sekin, että tilauksesta 20" koneeseen saa MBP:stä tutun 2,16GHz prosessorin.
-
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
Maitoakaan ei kantsi ostaa, koska huomenna saa tuoreempaa.Erño kirjoitti:Siis tällä mun suihkarillakin pyörii pelit ihan hyvin (paitsi uudet) mutta tulee cubeakin pelattua välillä. Konsoleita ei ole järkeä ostaa, koska parin vuoden päästä joutuu ostamaan uuden.
-
Viesti Kirjoittaja Kinos »
Se on muuten totta. Aina kaupassa tarkkailen, että mikä ois tuoreinta.Forsteiner kirjoitti:Maitoakaan ei kantsi ostaa, koska huomenna saa tuoreempaa.Erño kirjoitti:Siis tällä mun suihkarillakin pyörii pelit ihan hyvin (paitsi uudet) mutta tulee cubeakin pelattua välillä. Konsoleita ei ole järkeä ostaa, koska parin vuoden päästä joutuu ostamaan uuden.

Mitä tietokoneen ostoon tuleen, niin osta ihan mikä tahansa macci uudella intel prossulla, niin olet tulevaisuudessa paremmin kiinni ja sit hanki 42" plasma HDTV ja xbox360, niin johan pelaaminenkin on mielekkäämpää

ps. ehkä tota settiä ei saa kuin rekastapudonneena tohonhintaa(1000-1200), jos siihenkään..
-
Viesti Kirjoittaja mestari »
mä en välttämättä plamsaa hankkis.. siihen kun tuppaa se kuva palamaan kiinni. :/Kinos kirjoitti:Forsteiner kirjoitti:Erño kirjoitti: Mitä tietokoneen ostoon tuleen, niin osta ihan mikä tahansa macci uudella intel prossulla, niin olet tulevaisuudessa paremmin kiinni ja sit hanki 42" plasma HDTV ja xbox360, niin johan pelaaminenkin on mielekkäämpää... kyllä pleikkakin käy
-
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka