Tilasin tuossa joku aika sitten koneen ja Apple Storessa näkyy shipping 27. päivälle, eli huomiselle. Mutta mihin kone saapuu? Applelle? Suomeen? Postiin? Minulle?
Tuleeko tuo kone muuten suoraan kotiovelle? Tilasin joskus muinoin iPod shufflen ja se tuli ihan perille asti. Asun kuitenkin yksin ja olen vuorotyössä, joten tuollainen ovelle tuominen on sikäli riskipeliä etten välttämättä ole täällä. Mikähän mahtaa olla toimintaesite mikäli en satu olemaan kotona jos/kun kone tänne tuodaan?
Tilasin tuossa joku aika sitten koneen ja Apple Storessa näkyy shipping 27. päivälle, eli huomiselle. Mutta mihin kone saapuu? Applelle? Suomeen? Postiin? Minulle?
Tuleeko tuo kone muuten suoraan kotiovelle? Tilasin joskus muinoin iPod shufflen ja se tuli ihan perille asti. Asun kuitenkin yksin ja olen vuorotyössä, joten tuollainen ovelle tuominen on sikäli riskipeliä etten välttämättä ole täällä. Mikähän mahtaa olla toimintaesite mikäli en satu olemaan kotona jos/kun kone tänne tuodaan?
Paljosti kiitosta avusta
Se tulee siihen osoitteeseen mihin se on tilattu, eli minkä kirjasit tilauksessa . Voit soittaa kuljetusyhtiölle ja kertoa toiveesi soitosta ennen toimitusta. Kuljetusyhtiösi näkyy tilauksen tiedoissa, oletettavasti tnt ja google löytää numerot.
Hene1 kirjoitti:Jos tilauksen tiedoissa ei näy mitään kuljetusyhtiötä niin voiko olettaa että tuo shipping 27th tarkoittaa jotain ihan muuta kuin minulle saapumista?
eikös sieltä ole tullut tilausvahvistusta / ilmoitusta paketin lähdöstä? samassa viestissä linkki josta voit seurata missä vaiheessa tilaus on liikenteessä?
Ei ole tullut. Näköjään sähköpostiin on tullut tiedoksi ja vahvistus viestit, mutta ei mitään lähetystä koskevaa. Eli tuo 27.3. taitaa olla päivä jolloin he lähettävät tuotteen?
Se on todennäköisesti se päivä, jolloin tuote lähtee matkalle. Siihen muutama päivä päälle, niin kone on kotiovellasi. Jos et ole kotona, kuriiri jättää postilaatikkoosi ilmoituksen, jossa on puhelinnumero, johon pitää soittaa ja sopia uusi toimitusaika. Mun kokemusteni mukaan ovat hyvinkin asiakasystävällisiä ja homman voi hoitaa joustavasti siten kuin itselle on parasta.
Ilmeisesti tämä toimii edelleenkin. Eli tuonne Applen lähettämä shipping reference number. Shipping date tarkoittanee päivää, jolloin se luovutetaan kuljetusyhtiölle. Sittenhän se saattaa maata jossain terminaalissa vielä muutaman päivän, tapauksesta riippuen.