Tietääkö kukaan syytä ja / tai ratkaisua tähän.
Muuta kuin että osta Mac, sillä sitä tässä juuri yritetään
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja mossi »
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Viesti Kirjoittaja Väre »
Viesti Kirjoittaja DaCheap1 »
Ihmiset vakuuttuvat entistä enemmän, että Winblows ei toimi.Väre kirjoitti:Taisi olla vain vanha quicktime, minullakin kaatuili Firefox ja kun päivittelin uuden niin alkoi pelittämään. BTW, miksihän Apple tekee nämä windows-ohjelmat "sinne päin", kun aina tuntuu olevan jotain vikaa? Luulisi että laskisi windowskäyttäjien kynnys vaihtaa Applen leiriin... No itse olen vaihtamassa joka tapauksessa Appleen, ihmetyttää vain noiden ohjelmien "keskeneräisyys".
Viesti Kirjoittaja Lakki »
"Sinne päin"hän usein näkyvät olevan ovat nuo Applen MacillekinDaCheap1 kirjoitti:Ihmiset vakuuttuvat entistä enemmän, että Winblows ei toimi.Väre kirjoitti:Taisi olla vain vanha quicktime, minullakin kaatuili Firefox ja kun päivittelin uuden niin alkoi pelittämään. BTW, miksihän Apple tekee nämä windows-ohjelmat "sinne päin", kun aina tuntuu olevan jotain vikaa? Luulisi että laskisi windowskäyttäjien kynnys vaihtaa Applen leiriin... No itse olen vaihtamassa joka tapauksessa Appleen, ihmetyttää vain noiden ohjelmien "keskeneräisyys".
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Suurta osaa vain ketuttaa se, että puuceelle ei enää voi asentaa QuickTimea ilman iTunesia, eikä päinvastoin. Toisinpäin sen ymmärtää, kun iTunes kaipaa niitä palikoita, mutta toisinpäin ei. En myöskään tajua miksi Quicktimen pitää laittaa itsensä käynnistettäviin kohteisiin automaattisesti. Sitä ei kovin helposti saa pois ja sen jälkeen kun kerran QT:n käynnistää, on se taas siellä. Tästä syystä avoimesti quicktimea pc-puolella vihasin.spiidi78 kirjoitti:Mut toimii vastaavasti iTuneskin PC:llä.
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Juu ketutti tuo muinoin itseänikin. Tosin ennen ainakin pystyi käyttämään Quicktime Alternativea Applen QT:n sijaan, joka oli paljon kevyempi. Sillä ei vaan AAC:t toiminu.TheKraken kirjoitti:Suurta osaa vain ketuttaa se, että puuceelle ei enää voi asentaa QuickTimea ilman iTunesia, eikä päinvastoin. Toisinpäin sen ymmärtää, kun iTunes kaipaa niitä palikoita, mutta toisinpäin ei. En myöskään tajua miksi Quicktimen pitää laittaa itsensä käynnistettäviin kohteisiin automaattisesti. Sitä ei kovin helposti saa pois ja sen jälkeen kun kerran QT:n käynnistää, on se taas siellä. Tästä syystä avoimesti quicktimea pc-puolella vihasin.
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Itse ainakin poistin iTunesin ja kielsin QT käynnistyksen koneen käynnistyksen yhteydessä. Mutta toi kaiken maailma paketointi on kyllä raivostuttavaa.TheKraken kirjoitti:Suurta osaa vain ketuttaa se, että puuceelle ei enää voi asentaa QuickTimea ilman iTunesia, eikä päinvastoin. Toisinpäin sen ymmärtää, kun iTunes kaipaa niitä palikoita, mutta toisinpäin ei. En myöskään tajua miksi Quicktimen pitää laittaa itsensä käynnistettäviin kohteisiin automaattisesti. Sitä ei kovin helposti saa pois ja sen jälkeen kun kerran QT:n käynnistää, on se taas siellä. Tästä syystä avoimesti quicktimea pc-puolella vihasin.spiidi78 kirjoitti:Mut toimii vastaavasti iTuneskin PC:llä.
Viesti Kirjoittaja power »
Näin sen Apple on suuressa viisaudessaan kuitenkin tehnyt:Jamac kirjoitti:Joo, sen kyllä ymmärtää että iTunes vaatii QT:n, koska QuickTime on osa OS X:ää, mutta hiukan ikävää jos PC:lle ei saa QT:ia ilman iTunesia???
Viesti Kirjoittaja Monte-Cristo »
Suuressa viisaudessaan(?) Apple tarjoaa myös standalone-versiota QuickTimestä, siis ilman iTunesta:power kirjoitti:Näin sen Apple on suuressa viisaudessaan kuitenkin tehnyt:Jamac kirjoitti:Joo, sen kyllä ymmärtää että iTunes vaatii QT:n, koska QuickTime on osa OS X:ää, mutta hiukan ikävää jos PC:lle ei saa QT:ia ilman iTunesia???
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”