Kone ostettaisiin suomalaiselle yritykselle, suomalaisella luottokortilla mutta se pitäisi toimittaa ruotsiin kun olen täällä jonkun aikaa passissa. Mahtaako onnistua? Ruotsin Apple Storesta ei voi hakea kun tarvitaan noi alv-vähennykset

Viesti Kirjoittaja dreamwiz »
Viesti Kirjoittaja strong »
Eikö ole helpointa soittaa Storeen ja kysyä. Voi olla että vastapuoli hieman ihmettelee, mikäli luottokortin laskutusosoite ei ole sama kuin toimistusosoite. Ehkei ihmettelisi jos maksu lähetetään tilisiirtona Applen tilille tms.dreamwiz kirjoitti:Sivuilla todetaan että ei, mutta ehkä sitäkin sovelletaan...
Kone ostettaisiin suomalaiselle yritykselle, suomalaisella luottokortilla mutta se pitäisi toimittaa ruotsiin kun olen täällä jonkun aikaa passissa. Mahtaako onnistua? Ruotsin Apple Storesta ei voi hakea kun tarvitaan noi alv-vähennykset
Viesti Kirjoittaja leppalam »
Viesti Kirjoittaja mikian »
En nyt tarkkaan tieda/muista, mutta eikos tuo pitaisi onnistua, eli siis ALV-vahennykset saada kun Ruotsikin on EU:ta. Yhteisomyynti vai mika se termi oli...dreamwiz kirjoitti:Sivuilla todetaan että ei, mutta ehkä sitäkin sovelletaan...
Viesti Kirjoittaja nin »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Suomen ja Korean välinen aikaero lienee suurempi kuin muistinkaan.nin kirjoitti:^^ Whoa, nekropostaus^ Ei välttämättä kannata dreamwizilta vastausta odottaa. On ollut paikalla viimeksi 2008.
Viesti Kirjoittaja mikian »
Pläh, pahus naita jotka postailee vastuksiaan ikiwanhoihin ketjuihin, enpa huomannutkaan etta oli kysytty aikoja sitten.Repe Ruutikallo kirjoitti:Suomen ja Korean välinen aikaero lienee suurempi kuin muistinkaan.nin kirjoitti:^^ Whoa, nekropostaus^ Ei välttämättä kannata dreamwizilta vastausta odottaa. On ollut paikalla viimeksi 2008.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”