![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja Hutsipotsi »
Viesti Kirjoittaja jamo »
Viesti Kirjoittaja Lakso »
Viesti Kirjoittaja oulosvie »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Joo, heleppooha se on tunnistaa voorumin oululaiset, ku on noi avattarekki tuosa näkösällä. Hutsipotsi, mikas ja mercury ainaki iha tunnistettavisa 8) Ja macco ny ainaki.Macco kirjoitti:Voishan tuo olla mielenkiintoista nähdä Hompun ja Mehun virtuaalinaamoja ihan livenäkin. Tiettävästi vasta kolme tai neljä teistä on vastaan kävellyt.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tuppaa oleen usseimmilla sekä ylä- että alapäämikas kirjoitti:Meleko harvinaistajamo kirjoitti:Oon päissäni ajatellu, että pitäs olla nimilaput..Jamon tuntee sitte siittä, ko sillä on usseempi pää
(..sori, tais olla vanha..)
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Juu-u, aivan totta. Hemmetin isot pojat ovat kertoneet, että miehen kannattaakin valita nainen sen mukaan, mikä pää sillä on isoin. Suupää, vai ei-suupää. Valitettavasti juttu isojen poikien kanssa katkesi juuri ennen kritikaalin tiedon paljastumista - tietysti koska isojen poikien naiset taluttivat ne isot pojat korvasta pitäen kotiin.amanita kirjoitti:Tuppaa oleen usseimmilla sekä ylä- että alapäämikas kirjoitti:Meleko harvinaistajamo kirjoitti:Oon päissäni ajatellu, että pitäs olla nimilaput..Jamon tuntee sitte siittä, ko sillä on usseempi pää
(..sori, tais olla vanha..)
Miesten ovat isot tytöt sanoneet ajattelevan usein sillä alemmalla....?
Viesti Kirjoittaja Lakso »
Hyvä homma, tuuhan kahavilla käymäänoulosvie kirjoitti:Mää oon tulosa jos ei ihimeitä tapahu. Tosin ei pysty (hapokasta?) tuomaan mukaan myytävää Mac-krääsää koska olen ollut mäkki-ihiminen vasta vähän aikaa eli ei ole kerennyt tavaraa vielä kertymään.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Juu en! En juu! Symppis kutsu!mikas kirjoitti:Porista on 500 km Ouluun, et mahollisesti taia päästä pistäytyyn mac-tapaamiseen ?
Viesti Kirjoittaja Hutsipotsi »
Viesti Kirjoittaja vesku »
Jees, huomenissa nähhään! Oon jo Kirkkokadulla, eiköön tästä puoleenpäivään mennessä rantaan ehi!jamo kirjoitti:H-hetki lähestyy. Pistetäänpä vielä muistutus niille, jotka ei jaksa lukea alimpia ketjuja. Eli huomenna lauantaina kirjastolla!
Ite oon ainaki tulossa myymään kassillista semmosta pienempää rojua, jota ei kannattaisi hinnan puolesta postitella.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”