Tästä on ollut ennenkin juttua. Aika hemmetin törkeitähän nuo ovat Varsinkin tuo virtanappi-symboli on aika erikoinen valinta Apple-tatskaksi, sillä kun ei ole mitään tekemistä Applen kanssa vaan sama symboli löytyy ihan minkä vaan valmistajan laitteesta.
WTF, itse olen läpällä muutamalle kaverille heittänyt että pitäisi varmaan johonkin pieni Omenalogo tatuoida kun aina heidän Windows-ongelmilleen nauran, mutta nuo pirut ovatkin jo idean vieneet .
Oli muuten erittäin huonosti tatuoituja nuo muutamat, kamalaa jälkeä :|.
Täytyy kyllä olla aina fanaatikko että tatuoi kaupallisen tuotteen tuotemerkin nahkaansa. Jos vertailukohtaa hakee niin lähin vastaava taitaa olla kyllä natsi-Saksan aikaiset SS- ja svastikatatuoinnit
... Joskus aikoinaan OS7 aikoina tuli hankittua tatska, jossa oli I [sydän] omppu ja sen alla Unix Suxor. Mut sit Apple otti käyttöön BSD... Voi hitsi. Sitten kun kerran oli G-jotain prossuja, jotka oli niin paljon parempia kun Intelin tai AMD:n, niin otin takapuoli kannikkaan tatskan "Intel Inside", ja kas kummaa. Apple meni ja siirty Intel prossuihin.
Mut ihan eka tatska oli kun otin ihan ekojen mäkkien tultua markkinoille, ja niissä oli tosi edistyksellinen ja hieno graafinen käyttöliittymä, jossa oli ikkunoitu juttuja. Ni mä otin sit tatskan hitsin isolla tissiin "Windows rules". Microsofti oli vasta sillon pelleilemässä jollain naurettavalla ostamallaan DR-DOSilla tjsp...
Voi että mua ottaa nyt päähän. Oikeen oikeesti ottaa
fjonga kirjoitti:... Joskus aikoinaan OS7 aikoina tuli hankittua tatska, jossa oli I [sydän] omppu ja sen alla Unix Suxor. Mut sit Apple otti käyttöön BSD... Voi hitsi. Sitten kun kerran oli G-jotain prossuja, jotka oli niin paljon parempia kun Intelin tai AMD:n, niin otin takapuoli kannikkaan tatskan "Intel Inside", ja kas kummaa. Apple meni ja siirty Intel prossuihin.
Mut ihan eka tatska oli kun otin ihan ekojen mäkkien tultua markkinoille, ja niissä oli tosi edistyksellinen ja hieno graafinen käyttöliittymä, jossa oli ikkunoitu juttuja. Ni mä otin sit tatskan hitsin isolla tissiin "Windows rules". Microsofti oli vasta sillon pelleilemässä jollain naurettavalla ostamallaan DR-DOSilla tjsp...
Voi että mua ottaa nyt päähän. Oikeen oikeesti ottaa
fjonga kirjoitti:... Joskus aikoinaan OS7 aikoina tuli hankittua tatska, jossa oli ...<leikattu tatskajuttua paljon> ..Voi että mua ottaa nyt päähän. Oikeen oikeesti ottaa
Oon nyt repeilly jo vartin tätä . Otan vasaran ja lyön itteeni sormeen..
AIka hienoja jotkut nuo Zelda-tatuoinnit. Joitakin taas ei voi ymmärtää, kondensaattorin piirrosmerkki tatuointina, sillä saa ainakin naisia. Voisi hommata itselle kokoaaltotasasuuntaajan kytkennän habaan niin muuttuu roikkuvakin osa yläpuolelle, eh.