Tilasin tässä alkuviikosta muutamat roippeet Applestoresta kahtena eri lähetyksenä. M-Audion mobilepre-palikan tilasin erikseen, koska sen "building timeksi" lupailtiin 4-6 viiikkoa ja siihen vielä viikon toimitusaika päälle. Powerbookin ym. muutamassa päivässä koottavat tavarat tilasin omana lähetyksenään. Nyt kuitenkin tuo mobile pre on eilen saapunut Vantaalle kuriirin jaeltavaksi, ja siitäkös voi olla jo innoissaan.
Mulla tämä on eka ostokerta Applestoresta. Miten teillä muilla on arvioidut toimitusajat pitäneet? Heitteleekö molempiin suuntiin? Joskus on tullut jätettyä Store pois hankintalistoilta kun siellä ovat näyttäneet pitkää toimitusaikaa - mutta näköjään 4-6 viikkoakin voi kutistua kahdeksi päiväksi!
Applestoren toimitusajat
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Re: Applestoren toimitusajat
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Kun oon tilannut (esim. kovalevyjä, eMacin jalustan, piuhoja, iLife jne.) niin tavarat on tullut kahdessa päivässä eli tosi nopeeta toimintaa. Yleensä on aina toimitusaika ollut tosi yläkanttiin ja tullut murtoajassa.
-
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Kun tilasin iPodin, niin tuli se Taiwanista muutamassa päivässä. Nyt on tilauksessa eMac ja iBook joiden toimitus näyttää venyvän. EMacin olis pitänyt lähteä viimeistään eilen, mutta ne ei taida olla edes alkanu kokoomaan sitä vielä, sillä tilaus on edelleen "open".
Designed by a Brit, built in China - Apple
-
Viesti Kirjoittaja Mikko »
Mulla on (tässäkin taas) ollut vähän huonompi onni. G5:n toimitusaika venyi annetusta 2-3 viikkoa reiluun kahteen kuukauteen. Samassa paketissa viime lokakuussa tilattu Keynote ei ole vieläkään tullut perille. Parin viikon välein olen AppleStoreen soitellut ja asia on luvattu hoitaa, mutta aina jokin menee pieleen (lähettävät väärää tavaraa ym.) tai sitten mitään ei vaan tapahdu. Kai sitä olis taas aika soitella sinne - ei vaan oikein jaksais enää tapella asian kanssa. Tilausnumeroitakin tuolla on jo 8 kpl ja 2 Toast Titaniumia ovat lähettäneet, jotka olen palauttanut, kun ovat yrittäneet laskuttaa niistä...
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka