mercury kirjoitti:Foorumisofta ei ole hyväksynyt yhtäkään omaa 24-bittistä alphallista png-muotoista ehdotustani pitkiin aikoihin, joten kannattaa suosiolla kokeilla jotain muuta.
Outoa, sillä kaikki avatarini ovat käyttäneet alfaa
mercury kirjoitti:Foorumisofta ei ole hyväksynyt yhtäkään omaa 24-bittistä alphallista png-muotoista ehdotustani pitkiin aikoihin, joten kannattaa suosiolla kokeilla jotain muuta.
Outoa, sillä kaikki avatarini ovat käyttäneet alfaa
Eikös tämä nyt ole se haluamasi? On niin samanlainen kuin aiempi, vissiin vain hiukka hailakammat sävyt.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
^Juuri tuo! Kiitti (no joo, ei niitä eroja näy noin pienenä, tossa on siis päällekkäin tuo WWDC-logo sekä "iCloud gradient" sekä mainen "valon heijastus".)
Mulle tuuppaa heti vihailmoituksen, jos png:llä yrittää, ja usein en viitsi edes kokeilla 80*80, vaan laitan suosiolla 79*79 - ikäänkuin varman päälle pelaamalla; mutta jos on aikaa ja haluaa tuloksen viimeisen päälle, niin silloinhan kannattaa kokeilla kaikki vaihtoehdot.
Itsehän en saanut kuvaa menemään, vaikka muutin .png:n muotoon .jpg ja .jpeg. Mikään noista kolmesta ei toimi. Ja kuvan kokohan on 81x76 ja 16kt. Sivun mukaan olen Tero Terroristi.
Antti J. kirjoitti:Itsehän en saanut kuvaa menemään, vaikka muutin .png:n muotoon .jpg ja .jpeg. Mikään noista kolmesta ei toimi. Ja kuvan kokohan on 81x76 ja 16kt. Sivun mukaan olen Tero Terroristi.
Muuta vaan suosiolla pari pykälää pienemmäksi 79*...
Antti J. kirjoitti:Itsehän en saanut kuvaa menemään, vaikka muutin .png:n muotoon .jpg ja .jpeg. Mikään noista kolmesta ei toimi. Ja kuvan kokohan on 81x76 ja 16kt. Sivun mukaan olen Tero Terroristi.
Muuta vaan suosiolla pari pykälää pienemmäksi 79*...
Hei! Miksi foorumi ei hyväksy minun avataria? Seuraavaa tiedostoa yritän uploadata.. Mutta väittää, että se olisis muka hyökkäys foorumia vastaan? Ei varpilla oo! Ubuntunko takia foorumi hylkii kuvaa? Ei Ubuntu mikään haxori juttu oo..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.