Jesh, mä oon vielä liian nuori aikuiseksi!amanita kirjoitti:Neljäkymppiä lienee riittävällä turvamarginaalilla oivallinen aikuisuuden alaikärajaksi, jotta oliskoos se siinä? Jokunen kolmevitonenkin saattaa sopia joukkoon.

Viesti Kirjoittaja mercury »
Jesh, mä oon vielä liian nuori aikuiseksi!amanita kirjoitti:Neljäkymppiä lienee riittävällä turvamarginaalilla oivallinen aikuisuuden alaikärajaksi, jotta oliskoos se siinä? Jokunen kolmevitonenkin saattaa sopia joukkoon.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kakara!mercury kirjoitti: Jesh, mä oon vielä liian nuori aikuiseksi!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tietääkö holhoojasi, että roikut netissä näin myöhään? Alaikäisten kuuluu olla jo nukkumassa.mercury kirjoitti: Jesh, mä oon vielä liian nuori aikuiseksi!
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja peku »
Amanita, puhut vähän mutta asiaaamanita kirjoitti:Mitä ihmettä te oikein jaarittelette?![]()
Nykyään ollaan aivan ajan hermolla, vaikka noita kymmenlukuja onkin jo kertynyt, ja enempi tuntuu nuoriso potevan kuka mitäkin, laiskamatokin on aika laajalle levinnyt riesa siinä porukassa.
Elämä on tosi paljon ihqumpaa, kun ei tartte potea kaiken maailman maailmantuskaa, ja rohkenee olla ihan kokonaan oma ihana ittesä.
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”