Itse sinä tässä olet virheen tehnyt, senkin ... senkin... ikäloppu!!kuriton kirjoitti: Ikäloppuina luultavasti painitte vielä samassa sarjassakin.

![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Itse sinä tässä olet virheen tehnyt, senkin ... senkin... ikäloppu!!kuriton kirjoitti: Ikäloppuina luultavasti painitte vielä samassa sarjassakin.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Jonkinlainen ikäkriisi teitillä siellä nyt?!KunkkuJ kirjoitti: Itse sinä tässä olet virheen tehnyt, senkin ... senkin... ikäloppu!!Minä olen oikeasti vielä nuori! Nuori ja ketterä. Ja näppärä.
Viesti Kirjoittaja masa »
Teitin karjalanpiirakoista tuli mieleen TinanvalantaKunkkuJ kirjoitti:.. haukkasin parit sopivilla päällyksillä varustettua karjalanpiirakkaa. Sen perään vielä reilu annos tyrnimarjajäätelöä. Kyllä nyt kelpaa seurata vuoden vaihtumista.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kuka ihme Airi on?KunkkuJ kirjoitti:Miten tämä voi olla mahdollista? Enää ette näe, teippasin Airista sen näytön yläpuolella olevan pahan silmän piiloon.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Äänestin!masa kirjoitti:Vielä reilu 2 tuntia äänestää omaa suosikkiaan vuoden homppulaiseksi. Olkoon loppukiri raivoisaa.
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja adele »
Jaa?arisel kirjoitti:..tässä tapauksessa ei ainakaan ole mitään vaaraa tittelin nousemisesta hattuun!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”