En moista tiennyt ja kiitos infosta. Mutta, kyllä minun mielestä pitäisi vähän kritiikkiä kestää. Varsinkin jos olemme testijoukko, niin yleensä testijoukku antaa palautetta. Tai sitten olen jonkun asian ymmärtänyt täysin väärin ja meidän pitäisi pitää turpa kiinni ja tyytyä mitä me saadaan.Mikko kirjoitti:No, no. En tiedä oletko tietoinen, mutta tämä koko Hopeinen Omena on yksi Absumin oman foorumisoftan suurimittainen testi... ja toimimme todellakin kokoajan testijoukkona.Alku kirjoitti:Et kestä kritiikkiä? Vain turhan vajavaiseksi jäi julkaisu jota ei olisi tarttenut tehdä.. käyttää enemmän aikaa kehittämiseen, tehdä testiversioita jne...
Jos ei kiinnosta, niin ei pitäisi tehdä tätä hommaa, en tosin halua että näin hyvä idea menee hukkaan joten kai tähänkin teemaan turtuu. Mutta, jotenkin tuntuu että kaikki nämä "korjataan ehkä" kommentit ilmoittavat kirjoittasta vähäisen kiinnostuksen puutteen.
Varmasti tämä tästä paranee, taino ikinä ei voi olla varma.
Toki voimme tähänkin juttuun tyytyä, mutta ehkä ylläpitäjät olisivat vain voineet antaa yhteisönkin osallistua, antaa mielipiteitä, previkkaa. Noh, toistan itteäni joka postauksessa. Ja anteeksi suuresti jos olen loukannut suuria henkilöitä ja jos tämä jää tähän niin anteeksi siitäkin. Mutta, pidän mielipiteistäni kiinni ja enkä vedä niitä takaisin.
Ainiin, hyvät joulut.