Tulppukuriton kirjoitti:Annielle ja Viizeille onnea vaativaan työhönne! Saatiinpas uusi macitar porukoihin!![]()
Kukas meitin kanssa enää kohta off topikoi, kun kaikki ootte noin kohta kellastettuja?

Viesti Kirjoittaja Macco »
Tulppukuriton kirjoitti:Annielle ja Viizeille onnea vaativaan työhönne! Saatiinpas uusi macitar porukoihin!![]()
Kukas meitin kanssa enää kohta off topikoi, kun kaikki ootte noin kohta kellastettuja?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
..ja darthmother ja Aperture, siis onhan mulla aihetta iloonkin vielä.Macco kirjoitti:Tulppukuriton kirjoitti:Annielle ja Viizeille onnea vaativaan työhönne! Saatiinpas uusi macitar porukoihin!![]()
Kukas meitin kanssa enää kohta off topikoi, kun kaikki ootte noin kohta kellastettuja?Ja minä tietty.
Ups. Mutta ei tän öljyn päälle voi vaatteita laittaakuriton kirjoitti:P.s Ja laita nyt hyvä mies vaatetta ylles, kun tuut tänne viralliselle puolelle!
Viesti Kirjoittaja MNi »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kyllä mä ainakin aion osallistua offariin ihan niin kuin tähänkin astikuriton kirjoitti:Kukas meitin kanssa enää kohta off topikoi, kun kaikki ootte noin kohta kellastettuja?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Niin kai, poistat sitten meitin viestejä minkä kerkiit..Anniel kirjoitti:Kyllä mä ainakin aion osallistua offariin ihan niin kuin tähänkin astikuriton kirjoitti:Kukas meitin kanssa enää kohta off topikoi, kun kaikki ootte noin kohta kellastettuja?
Vaan jos ootte kurittomiakuriton kirjoitti:Niin kai, poistat sitten meitin viestejä minkä kerkiit..Anniel kirjoitti:Kyllä mä ainakin aion osallistua offariin ihan niin kuin tähänkin astikuriton kirjoitti:Kukas meitin kanssa enää kohta off topikoi, kun kaikki ootte noin kohta kellastettuja?
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Eli 4907 viestiä lähti heti kättelyssä.Anniel kirjoitti:Vaan jos ootte kurittomia![]()
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Itse en koe tätä minkäänlaisena ylennyksenä ja toivon etteivät näin ajattele muutkaan. Oma kiinnostukseni (kun minua kysyttiin tähän toimeen) kumpusi halusta ojentaa auttava käsi foorumin ylläpidolle, kun kerta muutenkin täällä päivittäin pyörin. En myöskään koe olevani täällä kyttäämässä muita tai rajoittamassa keskustelua vaan olen mukana joukossa, joka pitää Hompun kunnossa ja siistinä siten että käyttäjille on tästä mahdollisimman vähän haittaa.mikastus kirjoitti:Mikäs se on muuten tuon moderaattoriksi haluamisen ja moderaattoriuden idea? Haluaisin ihan vaan kysäistä tässä ohimennen: Tekevätkö käyttäjät foorumin, ja moderaattorit palvelevat foorumilaisia? Vai muokkaavatko moderaattorit foorumista haluamansa/kaltaisensa yhteisön? Onko kyseessä tosiaankin jonkinlainen "ylennys", kuten jotkut ovat asian ilmaisseet? Ihmettelen?
Viesti Kirjoittaja ER »
Viesti Kirjoittaja JAK »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Minä en edelleenkään voi käsittää tätä ajattelua! Voisiko joku perustella? Miksi ihmeessä ei mode saisi kirjoittaa omia ajatuksiaan kuten kuka tahansa muukin foorumilainen vain siksi että on suostunut olemaan apuna yhteisen järjestyksen ylläpitämisessä?ER kirjoitti:...niin mukana tulee myös lisävastuu teoista ja omien kirjoitusten sisällöstä.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Totta.Pasteur kirjoitti:Minä en edelleenkään voi käsittää tätä ajattelua! Voisiko joku perustella? Miksi ihmeessä ei mode saisi kirjoittaa omia ajatuksiaan kuten kuka tahansa muukin foorumilainen vain siksi että on suostunut olemaan apuna yhteisen järjestyksen ylläpitämisessä?ER kirjoitti:...niin mukana tulee myös lisävastuu teoista ja omien kirjoitusten sisällöstä.
Viesti Kirjoittaja ogc »
Tähän on kommentoitava ihan sen verran, että käsittääkseni kaikki nytkin nimetyt on erikseen pyydetty hommaan. Eikä kukaan ole tainnut juurikaan ruinata pestiä. ihan näin oikaisuna väärään oletukseen.JAK kirjoitti:En voi itselleni mitään, mutta minua lähinnä huvittaa tyypit jotka ruinaavat päästä moderaattoreiksi. Lienee täysin selvä juttu, että mopo on karannut käsistä tämän palstan moderaattori nimityksissä/määrissä.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Johtuu kai perinteisistä käsityksistä järjestyksenpidosta. Juunou, järjestysmiehet eivät juo baarissa viinaa ja mielenosoitusta valvovat poliisit eivät kanna bannereita ja huuda iskulauseita.Pasteur kirjoitti:Minä en edelleenkään voi käsittää tätä ajattelua! Voisiko joku perustella? Miksi ihmeessä ei mode saisi kirjoittaa omia ajatuksiaan kuten kuka tahansa muukin foorumilainen vain siksi että on suostunut olemaan apuna yhteisen järjestyksen ylläpitämisessä?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Tällä hetkellä mun raja menee 16757:ssä. Sen enempää ei voi olla.EvilPet kirjoitti:Mulle on ainakin ihan sama vaikka modeja olisi 14000...
Taustalla voi olla myös takaraivossa piilevä ajatus siitä, että esim. väittelyssä se, jolla on mahdollisuus muokata tai poistaa vastaväittelijän viestejä, on keskustelussa niskan päällä. Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.mercury kirjoitti:Johtuu kai perinteisistä käsityksistä järjestyksenpidosta. Juunou, järjestysmiehet eivät juo baarissa viinaa ja mielenosoitusta valvovat poliisit eivät kanna bannereita ja huuda iskulauseita.Pasteur kirjoitti:Minä en edelleenkään voi käsittää tätä ajattelua! Voisiko joku perustella? Miksi ihmeessä ei mode saisi kirjoittaa omia ajatuksiaan kuten kuka tahansa muukin foorumilainen vain siksi että on suostunut olemaan apuna yhteisen järjestyksen ylläpitämisessä?
Viesti Kirjoittaja mirko »
Niin. Sehän riippuu täysin siitä, että miten suunnittelee poistetuiksi tulevien viestiensä sijainnin foorumin keskustelujen jatkumoissa. Oikeista paikoissaan poistettuina ne tekevät tuhannesti enemmän hallaa kuin sata pakkasvuotta viimeisinä vuosikymmeninä. Tähän vaativaan tehtävään, eli tulevien poistettujen viestien suunnitelmallisen sijoittamisen toteutuksen valvomiseenkin on jo olemassa koulutusohjelmia maamme lupaavimmissa uusmedian "high education":ia tarjoavissa yliopistoissa.Tutkintonimike on mediaplaseerausmanööveerikkö. Suunnitelmallisuus on tienaamisen esiaste.Macco kirjoitti:Taustalla voi olla myös takaraivossa piilevä ajatus siitä, että esim. väittelyssä se, jolla on mahdollisuus muokata tai poistaa vastaväittelijän viestejä, on keskustelussa niskan päällä. Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.mercury kirjoitti:Johtuu kai perinteisistä käsityksistä järjestyksenpidosta. Juunou, järjestysmiehet eivät juo baarissa viinaa ja mielenosoitusta valvovat poliisit eivät kanna bannereita ja huuda iskulauseita.Pasteur kirjoitti:Minä en edelleenkään voi käsittää tätä ajattelua! Voisiko joku perustella? Miksi ihmeessä ei mode saisi kirjoittaa omia ajatuksiaan kuten kuka tahansa muukin foorumilainen vain siksi että on suostunut olemaan apuna yhteisen järjestyksen ylläpitämisessä?
Siis ihan suomeksi, kiitos: onko foorumin taustalla päättävänä tahona nyt siis yksi henkilö, eli sinä?mirko kirjoitti:Värikoodit muistuttavat varsin hyvin koko ajan yhteisen edun eteen tehtävästä vapaaehtoistyöstä.
Voin vahvistaa tiedon, että yksikään moderaattoriehdokas ei ole ruinannut. Sillä tavalla ei pääse modeksi. Muutama hakemus on jätetty toistaiseksi harkintaan muista syistä.
Nyt viimeisimpien vahvistusten myötä määrä on aika sopiva. Muita hyviä hommia on kuitenkin koko ajan tarjolla wikissä sekä erilaisten tapahtumien ja tapaamisten järjestämisessä.
Viesti Kirjoittaja MNi »
Mutta kun ne ns. sattuu silmiin ja vie turhaa huomiota viesteiltä enkä oikeasti näe hirveää hyötyä niistä kenellekään. Kuten Anniel sanoi, niin pelkkä teksti tuossa profiililaatikossa riittäisi. Onhan tämä vielä Apple forum, joten voisi tyylinkin pitää hyvänämirko kirjoitti:Värikoodit muistuttavat varsin hyvin koko ajan yhteisen edun eteen tehtävästä vapaaehtoistyöstä.
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”