Hakutuloksista ei pääse viimeiseksi kirjoitettuun viestiin kuten perinteisessä ulkoasussa.
Muutettu.
Tekstin kirjoittamisen jälkeen pitää itse toimia johonkin suuntaan, oletuksena ei mennä minnekään.
Korjattu.
Viestin kirjoittamisen jälkeen olisi vaihtoehtona linkki viimeisimpiin hakutuloksiin. Koska itse olen lähes aina tällä sivulla, niin viestin kirjoittamisen jälkeen joutuu klikkailemaan useamman kerran päästäkseen takaisin viimeisimpiin hakutuloksiin, siis tarkoitan foorumin viimeisimpiä viestejä
Ei mahdollista enää, ks edellinen kohta.
Sivun alareunasta ei löydy tuota samaa foorumin hakemistopuuta, mikä löytyy yläreunasta. Tämä aiheuttaa ylimääräistä rullaamista jokaisessa topicissa takaisin ylös, että pääsee vaihtamaan sivua..
Muutettu.
Ei näy viimeisen viestin kirjoittaja, kun katselee Katso viime käyntisi jälkeen tulleita viestejä.
Minä katselen tätä foorumia melkein pelkästään näiden viime käynnin jälkeisenä lajitteluna. Edellisessä versiossa näkyi kuka on viimeisimmän vastauksen kirjoittanut, nyt ei. Mielestäni puute.
Viimeisin kirjoittaja olisi kans kiva olla näkösällä.
Korjattu.
Kaipaan sitä nappulaa, josta pääsee suoraan topicin viimeiseen viestiin. Nyt täytyy rullailla sinne manuaalisesti.
En ymmärrä. Eikös tämä ole jo ollut tässä versiossa?
Viestejä lukiessa viesti pohja on joka kerta vaalkoin, tämä ei omaan silmään heti istu. Olisi helpompi jos jokatoinen olisi eri pohjalla tai tai pohja olisi erivärinen kuin sivun muu tausta (ei siis valkoinen), nopeuttaisi yksittäisen viestin tunnistamista.
En muuttanut.
Yksittäisen viestin kaikki "kentät" eli otsake käyttäjä ja viesti ovat valkoisia, tässäkin voisi olla korostusta.
En muuttanut.
Miksi kirjoitus/vastaa tilassa ruutu on niin pieni? Entä miten näkee aiheentarkistuksen(???)
En muuttanut kokoa. Ajattelen myös niitä joilla on pienempi näyttö. Ja mikä aiheentarkistus?
Jos saisi tuonne vaikka yhden uuden vaihtoehdon joka ois tää 2007 teema pikkasen isommilla fonteilla, mutta ei kuitenkaan large font teeman kokoista.
En muuttanut.
tällainen ilmestyy lähes aina kun painaa vaikkapa "katso omat viestisi". joutuu refreshaamaan sivun ~5 kertaa niin sitten näkyy. (ks makkosen viesti)
En ole onnistunut toistamaan virhettä.
isompi kuva räjähtää viestilistauksessa reunan yli
Korjattu safarille välttävästi.
Aiheen tarkistusta ei ole IE:llä vielä näkyvillä

.
Edelleenkin, olen hieman ulapalla siitä mikä tämä aiheentarkistus on...
Olisiko mahdollista panna päävalikossa viimeisen palstan (jossa näkyy kyseiselle alueelle viimeksi lisätyn viestin tiedot) nimimerkin ja tuon linkkikuvakkeen ympärille non-breaking space ettei nickin ollessa pitkä kuvake hyppää yksinään seuraavalle riville. Vai onko täällä jollakin niin pitkiä nimimerkkejä että leiska hajoaisi käsiin.
Siinä on sellainen?
Toinen asia: miksi "keitä on paikalla" -sivulla ei toimi Yksityisviestit -linkki Omat tiedot -boksissa?
Korjattu.
Eipä jeesaa IE:ssä. Safarissa valikko näkyy oikein.
Korjattu.
Olisko mahdollista siirtää tuo watch this topic nappi muualle? se kun on samassa paikkaa missä ylemmällä tasolla on mark as read ja usein kun pikaisesti lukee niin on tullut muutamaan kertaan painettua tuota späm generaattoria ihan vahingossa
Siirretty alas.
Mitähän lie uudessa teemassa vialla, kun Safari 2 vetää siitä herneen nekkuunsa ja kaatuu solkenaan. 4 kertaa piti käynnistää selain uudelleen, että pääsin asetussivulle ja sain vaihdettua vanhan teeman takaisin. Nyt ei ole toistaiseksi mennyt nurin *koputtaa puuta*
Outoa, onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Html:n pitäisi olla kyllä validia, eikä Javascriptissäkään pitäisi mitään ihmeellistä olla.
/J