Toisaalta, eivätköhän useimmat ole sitä mieltä, että tälläkin foorumilla vastakkainasettelussa Mac-Windows mennään usein liiallisuuksiin. Omasta tulee todellisuutta parempi, vastustajan kohdalla päinvastoin. Vaan eikös sen pitäisi olla niin, että jos tuote on hyvä, sitä ei tarvitse mainostaa kilpailijaa haukkumalla?
Mikähän meissä suomalaisissa on, että koemme monet asiat turhan henkilökohtaisina? Jos minulla on PC, ärsyynnyn helposti sen mollaamisesta. Jos omistan Macin, en hyväksy sen voimakasta arvostelua. Jos ajan BMW.llä, ei sitäkään saa liikaa moittia. Miksi näin, enhän minä ole mitään noista suunnitellut tai valmistanut?
Miten onnistua säilyttämään keskusteluissa sen verran leikkimielisyyttä, että kukaan ei liian helposti tulisi

Minusta hintaneuvos Repe on varsin onnistuneesti pukenut tuon vähemmän totisen punnertamisen sanoiksi taistellessaan vuoden homppulaisen tittelistä. Siitä täydet säälipisteet hänelle!
Tietokoneissa on aina hyviä ja huonoja puolia valmistajasta tai käyttöjärjestelmästä riippumatta. Yhdestä tosiasiasta ei kuitenkaan päästä yli eikä ympäri: Macin omistajilla on kuitenkin puolellaan yksi lyömätön etu, tämä foorumi. Mitään vastaavaa en ole W-puolelta tavannut. Täällä tiedonkulku, neuvonta ja myös joutavampi viihde on hienosti kaikkien saatavilla!
Jottei tämä menisi liian vakavaksi, toivottavasti täällä sallitaan sopivassa määrin myös kevennyksiä. Joskus vaikka itselle nauraen.
No, tulihan taas sanottua. Vaikkei mitään asiaa ollutkaan...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ps. Viittasin alussa toiseen viestiin. Siinä herätti ihmetystä myös se, että käytössä oli sanoja, joiden olen luullut olevan filtterillä estettyjä. Varmistaakseni asiaa testaan sen verran, että kysyn, pidetäänköhän minuakin nyt suorastaan vittumaisena miehenä?