Homppu potkii munille, tai ainakin pois...
Ylläpito tiedottaa ja palautetta foorumin käyttäjiltä
Homppu potkii munille, tai ainakin pois...
Outo ongelma ollut jo jonkin aikaa.
Bookmarkista otan hopeisen omenan. Etusivulla valmiiksi tulee käyttäjätunnukseni, ja salasana, jolloin voin vain kirjautua. Tulee kiitos sivu, ja sen jälkeen hompun etusivu kirjautuneena.
Nyt kuitenkin kiitossivun jälkeen tulen edelleen etusivulle, mutta en ole kirjautunut. Tämän lisäksi käyttäjätunnus ja salasana eivät tule näkyviin...
P.S kun kirjautumisen jälkeen olen kiitossivulla sen muutaman sekunnin, olen kirjautuneena. Etusivulla en ole enää...
Bookmarkista otan hopeisen omenan. Etusivulla valmiiksi tulee käyttäjätunnukseni, ja salasana, jolloin voin vain kirjautua. Tulee kiitos sivu, ja sen jälkeen hompun etusivu kirjautuneena.
Nyt kuitenkin kiitossivun jälkeen tulen edelleen etusivulle, mutta en ole kirjautunut. Tämän lisäksi käyttäjätunnus ja salasana eivät tule näkyviin...
P.S kun kirjautumisen jälkeen olen kiitossivulla sen muutaman sekunnin, olen kirjautuneena. Etusivulla en ole enää...
Re: Homppu potkii munille, tai ainakin pois...
Kokeile tyhjentää selaimen välimuisti ja koita kirjautua tuolta etusivun oikealla puolella olevasta linkistä.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
- The raconteur
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Tosiaan tässä tapauksessa taitaa selain potkia munille eikä homppu.Anniel kirjoitti:Kokeile tyhjentää selaimen välimuisti ja koita kirjautua tuolta etusivun oikealla puolella olevasta linkistä.
MBP mid2010
Raportoikaa ongelmista, jotka koskevat kirjautumista, kirjautuneena olemista jne. edelleen tähän ketjuun.
Hopeinen Omena -tuotteet: http://hopeinenomena.net/shop
Huomasin tänään että Homppu unohtelee mun loginnit, vaikka oon tsekannu sen "muista minut" boksin. Tää esiintyy siis Safarilla, IE7:lla ja iPhonella.
Tämä tapahtuu siis yleensä sen jälkeen kun oon kirjottanu postin, ei sillon jos vaan selailen sivuja.
--
s
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
--
s
iPhone 3G 16GB (v3.0)
iPod Nano 8GB
MacBook Pro 15" 2.4GHz / 2GB RAM / 200GB HDD (OSX 10.5.7)
PowerBook G4 12" 1.5GHz / 512MB RAM / 80GB HDD (OSX 10.5.7)
AirPort Express (B/G)
iPod Nano 8GB
AirPort Express (B/G)
Pari kertaa näin on käynyt mullekin Safarilla. Tämä on uusi ilmiö, jota ei ole ollut aiemmin.slusse kirjoitti:Huomasin tänään että Homppu unohtelee mun loginnit, vaikka oon tsekannu sen "muista minut" boksin. Tää esiintyy siis Safarilla, IE7:lla ja iPhonella.Tämä tapahtuu siis yleensä sen jälkeen kun oon kirjottanu postin, ei sillon jos vaan selailen sivuja.
Mulla käy iPhonella tätä etenkin, jos olen toisella puolen Suomea kuin edellisellä HOmpussa käynti kerralla. En ole tätä missään vaiheessa ihmetellyt, vaan olettanut ongelman liittyvän ip:n vaihtumiseen tms... ![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
- The raconteur
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Muutaman kerran olen lentänyt mystisesti pihalle. Tapahtunut Operalla ja Safarilla, joten tuskin on selaimen vika.
MBP mid2010
Hopeisen Omenan keksit aiheuttanevat tuon ongelman. Ne kun merkitsevät itsensä vain www.hopeinenomena.net tai hopeinenomena.net domaininalle. Siis riippuen siitä, kummalta puolelta kirjautuu sisään. Sitten kun menee toisella domainilla, ei olekaan enää kirjautunut.
Esimerkiksi:
Kirjaudun sisään hopeinenomena.net-domainissa, koska en ruukaa kirjoitellaa www:tä eteen. Lähetän viestin ja PHP-puoli ohjaa minut www.hopeinenomena.net-domainiin. En olekaan enää kirjautunt. Lienee PHPBB:n bugi...
Esimerkiksi:
Kirjaudun sisään hopeinenomena.net-domainissa, koska en ruukaa kirjoitellaa www:tä eteen. Lähetän viestin ja PHP-puoli ohjaa minut www.hopeinenomena.net-domainiin. En olekaan enää kirjautunt. Lienee PHPBB:n bugi...
- MacBook Unibody 13" | 2,0 GHz C2D | 4 GB RAM | OS X 10.6.2 | 500 GB Maxtor OneTouch4
- iPhone 3g | 16 GB
- iPhone 3g | 16 GB
Mun iPhonella hompun-luu on jäänyt myös tämän saman kikkailun vuoksi vähäiseksi ja tapahtuu ihan koti Wlanilla tai edgellä ihan kotona. Sillä ei ole merkitystä onko eripuolella vaiko kotipuolella suomea. Mikähän tähän avuksi. Alkoi esiintyä kun jouduin uudestaan unlockkaamaan tuossa toukokuun alkumetreillä.Pasteur kirjoitti:Mulla käy iPhonella tätä etenkin, jos olen toisella puolen Suomea kuin edellisellä HOmpussa käynti kerralla. En ole tätä missään vaiheessa ihmetellyt, vaan olettanut ongelman liittyvän ip:n vaihtumiseen tms...
nim. meillä on pasteurin kanssa melko samanmoisia ongelmia....
iPod 4G | iPhone | iPhone 3Gs | iPad | MacBookPro | iMac 21.5"
Onko em. kysymykseeni kukaan saanut ratkaisua? Toivoittavasti tuo Voiman huoltoikkuna ylihuomenna korjaa tämän riesan!
iPod 4G | iPhone | iPhone 3Gs | iPad | MacBookPro | iMac 21.5"
Minä lennän ainakin täysin satunnaisesti ulos Hompusta. Ärsyttävää.
Tai ehkä foorumi osaa automaattisesti haistella juttujen luokattoman huonon tason ja antaa minibannit alvariinsa...
Tai ehkä foorumi osaa automaattisesti haistella juttujen luokattoman huonon tason ja antaa minibannit alvariinsa...
An apple a day keeps the doctor away.
Jaa-a, nyt koneen vaihdon jälkeen sama ongelma ilmaantui minullekkin, osaltaan ihmetyttää kuinka tämän sivusto onnistuu tallettamaan 11 eri cookieta käynnin yhteydessä? Omassa phpBB forumissa niitä tulee 4 kappaletta.
tapahtuu vieläkin.. Onko ylläpito kattonu tätä ongelmaa? Olis kiva tietää missä mennään. 
--
s

--
s
iPhone 3G 16GB (v3.0)
iPod Nano 8GB
AirPort Express (B/G)
iPod Nano 8GB
AirPort Express (B/G)
-
Viesti Kirjoittaja vortaristo »
Samoin kävi minulle – Selain Firefox 3.0.1.Coltrane kirjoitti:Ongelma ei ole poistunut. Juuri äsken lensin ulos. Selaimena FF 3.0.1.
◊ Apple-käyttäjät (fiMUG) ry:n jäsen.
◊ Homppu > Käyttöjärjestelmät > ÅUIOGV-näppäimistö
◊ Motto: ”Matka alkaa ensimmäisestä askeleesta.”
◊ Homppu > Käyttöjärjestelmät > ÅUIOGV-näppäimistö
◊ Motto: ”Matka alkaa ensimmäisestä askeleesta.”
Ainakin osa ongelmasta liittyy kekseihin, mutta 11 keksiä on aika erikoinen määrä. Tavallisesti Hopeinen Omena on asettanut kahdeksan keksiä ja siinä on ilmiselvästi neljä liikaa. Asiaa selvitettiin jo huoltokatkoksen aikana, mutta vasta nyt tein pienen muutoksen HO:n asetuksiin tältä osin. Seurataan tilannetta.freemem kirjoitti:Jaa-a, nyt koneen vaihdon jälkeen sama ongelma ilmaantui minullekkin, osaltaan ihmetyttää kuinka tämän sivusto onnistuu tallettamaan 11 eri cookieta käynnin yhteydessä? Omassa phpBB forumissa niitä tulee 4 kappaletta.
Safarilla (3) ilmestyi tänään (hmmm... siis eilen 6.8., muutama tunti sitten) ensi kerran tämä ongelma: ilmoittaa että olet kirjautunut sisään, ja seuraavalla sivulla en enää olekaan. Firefox 3.0.1:llä sama ongelma. Välimuisti ja evästeet huitsin kuikkaan, ja nyt pääsin ainakin kirjoittamaan tämän viestin.
Tähän asti hymyillyt, ettei minulla ole mitään ongelmia Hompun kirjautumisen kanssa. Nyt aamutuimaan kävin lukemassa tämän ketjun uudet viestit ja palasin askeleen taakse, jolloin Homppu heitti minut ulos. Eikä millään meinaa pysyä kirjautuneena. Ongelma ilmenee Safarilla (3.1.2), Firefox pelittää, ainakin toistaiseksi.
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdoton vie jo enemmän aikaa.
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Mulla samaa, htv julkinen ip oli yöllä vaihtunut ja motukka resetoitunut geneeriseksi,
w-lan oli muuttunna suojaamattomaksi
logissa ei kuitenkaan ollunna mitään kummallisuuksia.
Heitteklin hompun keksit jonkkaan ja kirjautuminen onnistuipi.
w-lan oli muuttunna suojaamattomaksi

Heitteklin hompun keksit jonkkaan ja kirjautuminen onnistuipi.
Aamukahvia hörppiessäni alkoi ulos potkiminen
Nollasin safarin niin jopas alkoi toimia.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Sama juttu, mutta Firefoxilla en päässyt vieläkään kirjautumaan ja E71 selain potki muutaman kerran pois ennen kuin suostui kirjautumaan. Safarilla myös tulee aika usein "Sivua ei voi ladata" tai jotain semmosta mitä ei muiden sivujen kohdalla tule.Machist kirjoitti:Aamukahvia hörppiessäni alkoi ulos potkiminen![]()
MBP 13" Touch/2019 | MBA 11” Mid 2011 | MBP 15,4" Core Duo 2.0 | PB G4 15" 1.33 | iBook G4 14" 1.33 | iPhone 11 Pro | iPad Pro 11” 2020 |
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka