amanita kirjoitti:Muistathan siirtää foorumin kellosi tunnilla taaksepäin, eli kesää kohden lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kello 04.00.
Linkki asetuksiisi löytyy täältä. Siltä valitse Asetukset-välilehti: Kesäaika: Kyllä - X Ei.
Muista siirtää myös rannekellosi/muut kellosi normaaliaikaan!
Miksi ette voi suorittaa tuota skriptillä kaikille käyttäjille, niinkuin tehdään kaikissa muissakin maailman foorumeissa?!
Eletään vuotta 2010. Ei talouden minkään laitteen kellojakaan joudu enää nykyisin käsin siirtämään.
...ja itselläni näyttää näemmä kello olevan jo valmiiksi normaaliajassa viimetalvelta, niinkuin veikkaisin suurimmalla osalla foorumin muillakin käyttäjillä tilanteen olevan...
Viimeksi muokannut honpsu, 30.10.2010 klo 16.30. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Jaa-a, ehdotin tuota foorumin muulle henkilökunnalle jo kauan sitten. Olivat sitä mieltä, että näin on aina phpBB:ssä ja siten myös täällä toimittu. Mitäpä minä siihen, kun on isompiakin asioita hoidettavana. Hopeinen Omena on siksi edelleen ihan samanlainen kuin tuhannet muut tällä samalla ohjelmistolla toimivat foorumit.
Olenko minä, peeceesi ja iPhoneni vai Hompun näyttämät ajat väärässä? Kun omani näyttää: 21.53 ja homppu 22.53 nuissa viimeisimmät viestit jutussa? Ja päivämäärä on sama!
Hieno kirjoitti:Olenko minä, peeceesi ja iPhoneni vai Hompun näyttämät ajat väärässä? Kun omani näyttää: 21.53 ja homppu 22.53 nuissa viimeisimmät viestit jutussa? Ja päivämäärä on sama!
Hieno kirjoitti:Olenko minä, peeceesi ja iPhoneni vai Hompun näyttämät ajat väärässä? Kun omani näyttää: 21.53 ja homppu 22.53 nuissa viimeisimmät viestit jutussa? Ja päivämäärä on sama!
Niin ja juu, asiallisesti ketjussa asioidakseni, sitä vaan piti sanomani, että tämä aihe on vuodesta toiseen tuolla Foorumin ylläpito-alueella otsikoissa kun asiaa ihmetellään.