amanita kirjoitti:
edes yrittämällä en pysty suhtautumaan huumorilla heittoon maksullisesta konsultoinnista.
No ongelmansa kullakin, ei voi mitään.
Kuten sanottu, en ole alunperinkään ollut erityisen vakavissani koko tämän asian suhteen. Sitäpaitsi tuo konsultointiheitto oli suunnattu Annielille, ei sinulle.
Foorumin ylläpitoon suunnattuun kommentointiin suhtaudun aina vakavasti
No siinä tapauksessa hiukan paksummasta nahasta ei varmaan olisi haittaa. Ihan kaikkia ylläpidolle suunnattuja kommentteja ei ole alunperinkään tarkoitettu otettavasti niin virallisen vakavasti. Saati että niihin odotettaisiin näinkin tärkeileviä reaktioita.
ja pyrin vastaamaan mahdollisimman asiallisesti ja kattavasti. Toivon tässä yhteydessä onnistuneeni.
Juu-uh, ainakin sen virkatärkeilyn suhteen.
arttula kirjoitti:
Toki yksittäinen moderaattori voi poistaa minkä tahansa viestin,jos haluaa. Teknisesti se on mahdollista.
There ya go. Thank you.
Rönsyilyt ja muut häröilyt sitten siirretään omaksi ketjukseen, tai tuhotaan.
Niinpä, eli tässä kohtaa teoria ja käytäntö näyttäisivät sitten olevan kaksi eri asiaa. Esim. tuossa eilisessä tapauksessa niitä häröilyjä ei tuhottu eikä siirretty omaksi ketjukseen. Tuo oli se asia, mitä tulin ääneen kommentoineeksi.
En nyt oikeasti ymmärrä, mikä tässä on ongelmana Touholla ?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ongelma? Ei minulla ole ollutkaan mitään ongelmaa. Joku näköjään teki vaan kärpäsestä härkäsen, ja vielä omaan ketjuunsa. Jos ongelma oli siinä, että nti moderaattori otti nokkiinsa siitä naisen logiikka -kommentista, niin pahoittelut nyt varmuuden vuoksi siitäkin.
Kunhan nyt tulin ajatelleeksi ääneen. En minä ole tilannut tänne mitään pashantärkeää politbyroon istuntoa virallisine liturgioineen ja uusine ketjuineen. Pelkkä "mielipiteesi on noteerattu" -toteamus alkuperäisessä ketjussa olisi riittänyt.
Olisin toki voinut jättää jatkokommentit kirjoittamatta, mutta vastauksen tyyli ja sävy osaltaan kirvoitti pieneen jatkovedätykseen, jonka yhtenä tarkoituksena oli saada sieltä rivien välistä selville jotain kyseisen moderaattorin aidoista ajatusmalleista viranomais-talkin takana.
Minun puolestani asia on loppuunkäsitelty, ja pidän koko tätä ketjua jo alunperinkin turhana ajan ja energian tuhlauksena.