Tuo on kyllä riesannut jo monta viikkoa.. ehkä joka kymmennennellä koettamalla tuo uusimmat viestit -sivua aukeaa oikein. Sääli, koska se on ehdottomasti foorumin kätevin ominaisuus.
If you cannot open your Admin CP then you can repair tables with phpMyAdmin.
…niin tulipa mieleeni että voisiko tuon korjaustoimenpiteen jotenkin automatisoida? Joku skripti tms. hoitamaan tämä taulukko kuntoon vaikka kerran vuorokaudessa?
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
power kirjoitti:…niin tulipa mieleeni että voisiko tuon korjaustoimenpiteen jotenkin automatisoida? Joku skripti tms. hoitamaan tämä taulukko kuntoon vaikka kerran vuorokaudessa?
Sama kävi itsellä mielessä.
Mutta toisaalta se on vain oireiden hoitamista, eikä varsinaisen vian etsimistä.
power kirjoitti:…niin tulipa mieleeni että voisiko tuon korjaustoimenpiteen jotenkin automatisoida? Joku skripti tms. hoitamaan tämä taulukko kuntoon vaikka kerran vuorokaudessa?
Mutta toisaalta se on vain oireiden hoitamista, eikä varsinaisen vian etsimistä.
Entäpä jos kyse onkin jo ominaisuudesta, ei enää viasta…
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Puhh, toivottavasti tälle saadaan pian jokin pysyvä ratkaisu. Ei jaksa enää juurikaan seurata keskusteluja, kun siitä on tullut niin tavattoman vaivalloista. Ja jotenkin mututuntumalta jopa näyttäisi siltä että foorumille tulee paaaljon vähemmän viestejä silloin kun tuo mainio toiminto ei pelaa?
Joo, toi debug on kyllä ärsyttävää. Jos mä tulen ja koetan katsoa uusia viestejä niin se sama Päätalon romaanin mittainen litania koodia on koko ajan vastassa. Miksi ylläpito ei tee mitään asialle??????????????
Vaihtakaa koko alusta. Php on muutenkin...sanonko mitä
Entäpä jos kyse onkin jo ominaisuudesta, ei enää viasta…
PowerMac kirjoitti:Joo, toi debug on kyllä ärsyttävää. Jos mä tulen ja koetan katsoa uusia viestejä niin se sama Päätalon romaanin mittainen litania koodia on koko ajan vastassa. Miksi ylläpito ei tee mitään asialle??????????????
Vaihtakaa koko alusta. Php on muutenkin...sanonko mitä
Hei hei hei! Rauhotus nyt vähän! Välttämättä vika ei ole edes ylläpidon, alustanvaihto ei varmaankaan ensimmäisenä pyöri mielessä, vajaa vuosi sittenhän se vaihdettiin.
Ylläpito nähdäkseni hoitaa näitä asioita jotta perusasiat toimivat. Ihmettelen vaan miksi näin kauan sama vika jatkuu eikä asialle tehdä mitään...no, mitä nyt kuittaillaan mulle takaisin. Luulisin kuitenkin kun kyseessä on vielä tietokonealan sivusto, että löytyy joku joka osaa korjata vian.
Itse ainakin olen rajoittanut käyntiä foorumilla tuon vian takia. Omenamehussa tulee käytyä useammin- toki sekin on sekavampi nyt kun tekivät uuden version...
Toivottavasti tulisi tämä kuntoon pian..