No mutta kahveeta pullalla ja kiitollisuudella sullekin, jos onnistut oikeaa ovea rimputtamaan.Sherukka kirjoitti:Sivu, pari taaksepäin olen tuosta DivX codekin poistosta maininnut.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
No mutta kahveeta pullalla ja kiitollisuudella sullekin, jos onnistut oikeaa ovea rimputtamaan.Sherukka kirjoitti:Sivu, pari taaksepäin olen tuosta DivX codekin poistosta maininnut.
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Täällä ainakin toimi jo se ensimmäinen, päivittämätön versio ilman ongelmia. Mielestäni uusi iPhoto tuo kyllä hintansa arvoisesti kaikkea uutta kivaa, varsinkin kuvien jako onnistuu aikaisempaa helpommin.Matt kirjoitti:...jolla iLife 11 toimii ok? Siis, etenkin toi iPhoto 11, toimiiko se kenelläkää?
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kahvista ja pullasta kun en välitä, niin ei piparia olis? Joulukin tulossa.....amanita kirjoitti:Kahveeta ja pullaa tarjotaan kiitollisuuden lisäksi, mikäli Turkuun poikkeat ja ovikelloa kilkutat!
tosikko kirjoitti:Kahvista ja pullasta kun en välitä, niin ei piparia olis? Joulukin tulossa.....amanita kirjoitti:Kahveeta ja pullaa tarjotaan kiitollisuuden lisäksi, mikäli Turkuun poikkeat ja ovikelloa kilkutat!
Viesti Kirjoittaja Andros »
Viesti Kirjoittaja Andros »
Viesti Kirjoittaja jannu93 »
Jos on muitakin joita tuo Esc näppäimen toimimattomuus haittaa, niin ei muuta kun tuonne palautetta.NeliX4 kirjoitti:Lähinnä tämä on hitaampi käyttää. Varmaan kun vähän aikaa tsuimailee, niin pääsee jyväksi. esim. Esc näppäimellä edelliseen tilaan palaaminen ei enää tapahdu samoin kuin aikaisemmin.Sherukka kirjoitti:Olit jo kokeillut korjata levyn oikeudet (käyttislevyn ja Disk Utilityllä)?
Suorituskykyongelmat on lähinnä housuissani.
Viesti Kirjoittaja Touho »
Oikein viisi kertaa putkeen, siis yhteensä kymmenen kertaa yhteensä? No aika sitkeä sissi kyllä olet.amanita kirjoitti: Olen noin viiteen kertaan suorittanut oikeuksien korjauksen molemmissa koneissa (iMac ja MBP), toimenpide ei ole auttanut asiassa yhtään.
Homma korjaantui itsekseen iOS 4.2.1 päivityksen yhteydessä.Touho kirjoitti:Mitenkäs ne iPhoton asetuksissa olevat tiedot mm. accounts -kohdassa, onko siellä varmasti oikeat tiedot joka paikassa? Onko eimail accounts ja se me.com -tilin kohdalla kaikki tiedot ja oikein? Entäs ne ruksit siellä MobileMe -gallerian kuvasarjojen asetuksissa, onko ne tarkistettu ja kaikki oikein? Oletko kokeillut lähettää kutsua itsellesi?amanita kirjoitti: Olen noin viiteen kertaan suorittanut oikeuksien korjauksen molemmissa koneissa (iMac ja MBP), toimenpide ei ole auttanut asiassa yhtään.
Jos kerran viesti lähtee eteenpäin netistä muttei omalta koneelta, voisi kuvitella, että se vika liittyy jotenkin niihin sähköpostiasetuksiin tai jopa käytettyyn tiliin tai tileihin. En oikein jaksa uskoa, että tuolla Hompun kanonisoidulla Suonenisku + Peräruiske -menetelmällä on asian korjaamisen kannalta mitään merkitystä, kuten itsekin jo niin moneen kertaan tulit todistaneeksi.
.
Viesti Kirjoittaja Matt »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Vaihda toki jos se helpottaa.Matt kirjoitti:Moi!
Ei auttanut uudelleen asennus iPhoto 11 ongelmien kanssa. 1. kerralla kun kirjoitin iPhoto 11 ongelmastani mainitsin, että vaihan Linuxiin tai Windowsiin...
Joku otti sen Windows hypetyksenä, mutta, eikös se ole ihan sama millä alustalla mennään, jos mikään ei toimi?
Viesti Kirjoittaja riston »
Onko tää jokakertainen päivitysongelma ratkennut? Mulla se tekee just noin, joka kerta haluaa päivittää kuvakirjaston, eikä mitkään muutokset auenneessa kirjastossa pysy (kuvien siirtämiset, tapahtumien uudelleen nimeämiset tms.) Versio on 9.1.1. Mistä apu?taito kirjoitti:Asensin iPhoton suoraan 9.1 versiona. Joka kerta kun käynnistän iPhoton niin se haluaa päivittää kuvakirjaston (olen sen myös antanut päivittää loppuun asti).
Onko jotain vielä testaamatta? Harvinaisen kehno esitys Applelta on tämä ´11.
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Oletko käynyt läpi Oikeuksien korjauksen? Jotenkin vaikuttais oikeusongelmalta, jos muutokset eivät pysy.riston kirjoitti:Onko tää jokakertainen päivitysongelma ratkennut? Mulla se tekee just noin, joka kerta haluaa päivittää kuvakirjaston, eikä mitkään muutokset auenneessa kirjastossa pysy (kuvien siirtämiset, tapahtumien uudelleen nimeämiset tms.) Versio on 9.1.1. Mistä apu?taito kirjoitti:Asensin iPhoton suoraan 9.1 versiona. Joka kerta kun käynnistän iPhoton niin se haluaa päivittää kuvakirjaston (olen sen myös antanut päivittää loppuun asti).
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Lue ketjua taaksepäin niin löydät monta konstia pulmasi ratkaisemiseen?DigiMon kirjoitti:Ei ole ratkennut ei. Sama homma minullakin: kirjaston upgreidaus ei ilmeisesti onnistu kun joka kerta softaa aukaistaessa se tehdään uudestaan. Ekaa kertaa iPhoton kanssa niin vakava ongelma, että joutuu vissiin siirtymään Picasaan tai johonkin muuhun, vaikka ekasta versiosta asti on ollut käytössä, ei jaksa setviä tätä ongelmaa enempää. Aikakoneella paluu edelliseen versioon ei tunnu myöskään onnistuvan.
Oikeuksien korjaus ei auttanut. Enkä löytänyt oikeata apua aikaisemmista viesteistäkään. En kai osaa lukea.MacFinn kirjoitti:Oletko käynyt läpi Oikeuksien korjauksen? Jotenkin vaikuttais oikeusongelmalta, jos muutokset eivät pysy.riston kirjoitti:Onko tää jokakertainen päivitysongelma ratkennut? Mulla se tekee just noin, joka kerta haluaa päivittää kuvakirjaston, eikä mitkään muutokset auenneessa kirjastossa pysy (kuvien siirtämiset, tapahtumien uudelleen nimeämiset tms.) Versio on 9.1.1. Mistä apu?taito kirjoitti:Asensin iPhoton suoraan 9.1 versiona. Joka kerta kun käynnistän iPhoton niin se haluaa päivittää kuvakirjaston (olen sen myös antanut päivittää loppuun asti).
tosikko kirjoitti:^ Löytyi vihdoin syypää tuohon iPhoton käynnistymättömyyteen. Poistin /Kirjasto/QuickTime/ kansiosta vanhan "DivX 5 - 2nd.component" filun, sen jälkeen iPhoto starttasi ihan normaalisti.
Ei sitä ollut siellä, siis sitä "DivX 5 - 2nd.component[/i]" (nyyh...)amanita kirjoitti:Auttaisiko tämä hieman eri ongelmaan tehonnut keino?
tosikko kirjoitti:^ Löytyi vihdoin syypää tuohon iPhoton käynnistymättömyyteen. Poistin /Kirjasto/QuickTime/ kansiosta vanhan "DivX 5 - 2nd.component" filun, sen jälkeen iPhoto starttasi ihan normaalisti.