uTorrent osaa myös poistaa ladatut tiedostot kysymättä mitään. Nyt on giga tavaraa jossain/ei missään. uTorrent näytti latauksen olleen valmis. Poistin sen sitten listalta omppu + backspace. Tämän jälkeen ei ollut enää ladattua tavaraa missään. Ei löytynyt edes roskakorista
wtf.
Some people do it by the book, but i prefer to go by feel…
Ok. No nyt testasin tuota. Näyttää poistavan myös finderista tiedoston kun poistaa latauksista uTorrentista. Jostain syystä näin. Liekö asetukset väärin sitten.
Ihme kun ei edes roskariin voi mennä.
edit: Ja tämäkin tuli taas "testattua" vahingossa.
Inovix kirjoitti:Ei voi olla totta. Olen odottanut utorrenttia kuin kuuta nousevaa ja mitä ihmettä!? Ei voi valita jokaiselle torrentille erikseen lataushakemistoa.
Veikkaan, että on tuo ominaisuus tulossa kyllä seuraavaksi, kun jo nyt kutsutaan lataushakemistoa nimellä "default folder". Minusta tuo kertoo sen, että on olemassa joku epä-default myös, vaikkei ehkä vielä tässä versiossa
Mitenkäs tuossa uTorrentissa voi valita vain osan ladattavistat iedostoista? Itse en löytänyt tuollaista optiota, paitsi tietty sieltä kun lataus on jo menossa saattaa valita eri tiedostojen prioriteetin (ja samalla myös 'do not download' - mahdollisuuden).
Transmissionhan tarjoaa sellaista valintaikkunaa heti kohta ennen kuin latausta aletaankaan.
Inovix kirjoitti:Ei voi olla totta. Olen odottanut utorrenttia kuin kuuta nousevaa ja mitä ihmettä!? Ei voi valita jokaiselle torrentille erikseen lataushakemistoa.
Kyllä utorrentille aivan varmasti tämä ominaisuus tulee mitä pikimmiten. Windows versiostahan tämä toiminto löytyy ja ilmeisesti aika haluttu.
Mikäs torrent-ohjelma olisi passeli Tiikerille? uTorrent tarvitsee Leopardin ja Transmissionillekin sitä suositellaan.
Toisaalta, onko jollain tuo uusin Transmission käytössä 10.4.11:ssä? Onko toiminut hyvin?
Lebako kirjoitti:Mikäs torrent-ohjelma olisi passeli Tiikerille? uTorrent tarvitsee Leopardin ja Transmissionillekin sitä suositellaan.
Toisaalta, onko jollain tuo uusin Transmission käytössä 10.4.11:ssä? Onko toiminut hyvin?
Toiminee ihan ok, mitä nopeasti olen joskus testannut, tiedä sitten onko jotain vakausongelmia tms. Itse kuitenkin pysyttelen (pakon edessä ) Vuzessa, kunnes µtorrentin tikruversio tulee.
Itse käytin ensin Transmissionia ja hyvin toimi, kuitenkin jossain mainittiin että Azureus, nykyään Vuze olisi paljon nopeampi. Päätinkin testata sitä ja siitä lähtien olen käyttänyt vain Vuzea, hyvin toimii.
Ei tuo uTorrent oikein innostanut. Voi varmaankin olla nopeampi siirto sillä Transmission on välillä hitaampaa kuin PC:llä uTorrentttia käytettäessä. Pidän kuitenkin enemmän tuosta Transmissionista koska se on suunniteltu puhtaalta pöydältä. uTorrent ulkoasussa on tuntunut olleen lähtökohta perinteinen uTorrent käyttöliittymä miettimättä että voitaisiinko jotain tehdä paremmin tai eri tavalla. Lähtökohta ei ole niin innovatiivinen kuin Transmissionissa jonka käyttöliittymän suunnittelu on lähtenyt aivan eri lähtökohdasta, mikä tekeekin Transmissionista hienon, selkeän ja kompaktin torrent ohjelman. uTorrent ei ole kuitenkaan huonosti tehty ohjelma. Se noudattelee hyvin Mac OS X:n käyttöliittymää ja se näyttää hyvin selkeältä. Transmission pysyy joka tapauksessa vielä omana suosikkina.
[ Apple MacBook (early 2016)]
[ Apple Mac mini (late 2012)]
[ AppleTV 4]
[ Apple iPad mini 4 cellular]
[ Apple iPhone SE ]
am_tiainen kirjoitti:Ei tuo uTorrent oikein innostanut. Voi varmaankin olla nopeampi siirto sillä Transmission on välillä hitaampaa kuin PC:llä uTorrentttia käytettäessä. Pidän kuitenkin enemmän tuosta Transmissionista koska se on suunniteltu puhtaalta pöydältä. uTorrent ulkoasussa on tuntunut olleen lähtökohta perinteinen uTorrent käyttöliittymä miettimättä että voitaisiinko jotain tehdä paremmin tai eri tavalla. Lähtökohta ei ole niin innovatiivinen kuin Transmissionissa jonka käyttöliittymän suunnittelu on lähtenyt aivan eri lähtökohdasta, mikä tekeekin Transmissionista hienon, selkeän ja kompaktin torrent ohjelman. uTorrent ei ole kuitenkaan huonosti tehty ohjelma. Se noudattelee hyvin Mac OS X:n käyttöliittymää ja se näyttää hyvin selkeältä. Transmission pysyy joka tapauksessa vielä omana suosikkina.
Melkeimpä sama juttu, tuo transmission on hoitanut hommat ihan hyvin ja selkeän yksinkertainen olemukseltaan kuitenkin riittävän monipuolinen. Utorrent oli windowsissa ehdoton ja ehkä sitä sitten odotti makissakin. En tiedä mistä sitten johtui mutta ainakin itsellä tökkäsi ihan siihen että se ei antanut valita mitkä tiedostot ladataan koneelle vaan suoraan laittoi lataukseen kaikki linkistä. Transmissionissa on se hyvä puoli myös että se näyttää lataus nopeudet suoraan dockin ikonissaan. Mutta hieno hommahan se on että tuon utorrentin saa nyt makille virallisesti, on ainakin varaa valita mieleisensä softa.
Siirryin takaisin Transmissioniin kun uTorrent alkoi yhtäkkiä käyttämään 100% prosesseista.. Näin kävi kun laitoin 4 torrentia latautumaan samanaikaisesti. Yhdellä torrentilla prosessorin käyttö pysyi maltillisena.
Transmission näyttäisi myös olevan nopeampi, kun useita torrenteja samaan aikaan. Näin ainakin minulla.
Mulla tuo µTorrent myös käyttää toista ydintä koko ajan 100 %:lla vaikka yhtään torrenttia ei olisi latauksessa. Viime päivityksen release notes:ssa oli jotain siihen viittaavaa että olis korjattu mutta edelleen paukuttaa täysillä. Eli Transmissionilla jatketaan...
Joo.. kummallista.. Transmission ei enää tässä joulun jälkeen lataa mitään?
siis kaikki latauksessa olleet torrentit on hävinny?? Muistaakseni päivitti ennen joulua sen ja sitten seuraavalla käynnistyksellä kaikki oli hävinny?
Onko kellään tietoa miten saisin keskeneräiset tiedostot takaisin lataukseen??
richidi kirjoitti:Siirryin takaisin Transmissioniin kun uTorrent alkoi yhtäkkiä käyttämään 100% prosesseista.. Näin kävi kun laitoin 4 torrentia latautumaan samanaikaisesti. Yhdellä torrentilla prosessorin käyttö pysyi maltillisena.
Minulla tippui 100%:sta 2-4%:iin kun otin DHT:n pois päältä ja uudelleenkäynnistin uTorrentin.
Transmission alkoi tökkimään viimeisen päivityksen jälkeen pahasti. Lataukset menee pauselle itsestään ja pitää manuaalisesti laittaa resumea. Tulee myös jatkuvasti (5 minuutin välein) "Error: Resource Temporary Unavailable" .
Kaiken lisäksi se ei suostu enää sammumaan. Dockista "Pakota lopettamaan" ja ikkuna häviää mutta sininen pallukka jää dockkiin. Task managerista ei löydy mitään. Ei saa uudestaankaan käyntiin koska systeemi luulee että se on vielä käynnissä. Reboot ainoa mikä auttaa
Kokeilin uTorrenttia. Eipä tykännyt toimia lainkaan kun yritti laittaa download-hakemistoksi ulkoisen USB-levyn.