EyeTV:n versio 3 - kokemuksia?
-
-
Re: EyeTV:n versio 3 - kokemuksia?
Viesti Kirjoittaja mkio »
http://macmaa.com/testit/eyetv-3-paivit ... n-ehdoilla
iPhone 4 | 16Gb | Elisa
http://db.tt/0hA06yK | DROPBOX - virtuaalinen muistitikku, johon pääsee mistä vain käsiksi.
Huuto.net | http://goo.gl/VNLQN
-
Re:
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Taitaapi DVB-T DTT stickia saada n. 50 veppikaupoista, tsekkaa Applelta. Tosin siinä tulee mukana ilmaiseksi 2.x versio EyeTV:stäviltsu kirjoitti:Hei!
Kysyn nyt täältäkin. Mikä olisi halvin tapa saada nyt DVB-T tai DVB-C näkymään Mac pron ruudulla? Haluaisin kaiketi myös tämän EyeTV:n mukaan, sitä kun on kehuttu niin paljon. Voisitteko valaista tyhmää.![]()
-
Viesti Kirjoittaja MrAngelos »
Mulla toimi ennen (siis 2.5.x-versiossa) exporttaus divx aviksi, mutta nyt se jumittaa. Parhaimmillaan puolet leffasta olen onnistunut exporttaamaan, mutta sitten viimeistään homma pysähtyy. Mitään virheilmoitusta ei tule; eyetv väittää exporttauksen olevan käynnissä. Vuorokaudenkin olen odottanut, mutta mitään ei enää tapahdu. Päivitin divx for macin tuloksetta.

-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Testataanpa tuota. En ole koskaan tullut perehtyneeksi näihin eroihin; divx avin valitsin, kun se tuntuu olevan yleinen.Sherukka kirjoitti:Itse olen jättänyt DivX:n taakseni ja käytän aina H.264:sta, ero on niin huima että heikottaa!
-
Jos on tarkoitus muilla nykyhetken laitteilla kuten vaikkapa dvd-soittimella jossa divx-tuki katsella niin tuo on ihan oikea formaattivalinta mutta jos katsoo lähitulevaisuuteen niin eiköhän H.264 ole sitä?MrAngelos kirjoitti:Testataanpa tuota. En ole koskaan tullut perehtyneeksi näihin eroihin; divx avin valitsin, kun se tuntuu olevan yleinen.Sherukka kirjoitti:Itse olen jättänyt DivX:n taakseni ja käytän aina H.264:sta, ero on niin huima että heikottaa!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Riippuen laitteistosta niin H.264 pakkaus voi sitten kestää.
-
Heitin eyetv.plist-tiedoston pois; katsotaan auttaako.
-
Viesti Kirjoittaja hipics »
Sivuilla näkyy toi upgrade hinnan yhteydessä, että kun päivitetään 2.X.X :stä kolmoseen. Eli pitäisikö mun muka maksaa täys hinta siitä, että päivitän kolmoseen?
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Ei kannata. Myy mieluummin 610 mulle halvalla.hipics kirjoitti:Hei mites ton päivityksen kanssa, kun mulla on eyetv 610 ja softa versio on 1.8.5.
Sivuilla näkyy toi upgrade hinnan yhteydessä, että kun päivitetään 2.X.X :stä kolmoseen. Eli pitäisikö mun muka maksaa täys hinta siitä, että päivitän kolmoseen?

MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja Vaeltaja »
Joo - tee toi. Halpamarkkinahinta lienee tolle 610:lle jossain 600+ egee.Crimson kirjoitti:Ei kannata. Myy mieluummin 610 mulle halvalla.hipics kirjoitti:Hei mites ton päivityksen kanssa, kun mulla on eyetv 610 ja softa versio on 1.8.5.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
HÖH! Joo, Joo!
-
Viesti Kirjoittaja Vaeltaja »
Kyllä joo...hipics kirjoitti:Hei mites ton päivityksen kanssa, kun mulla on eyetv 610 ja softa versio on 1.8.5.
Halvempi se on ku 1.xx -> 2.xx -> 3.xx päivitysprosessi on ollut.
HÖH! Joo, Joo!
-
En tiedä auttoiko plistin poisto vai päivitys: nyt exporttaus toimii taas.MrAngelos kirjoitti:Eipä edistynyt klo 22-11.30 välisenä aikana kuin reilusti alle kolmasosan. Silmämääräisesti sanoisin, että puolenyön jälkeen ei tapahtunut mitään.
Heitin eyetv.plist-tiedoston pois; katsotaan auttaako.

-
Viesti Kirjoittaja Pyrzi »
-
Viesti Kirjoittaja Wurthur »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Katselepa jonkin aikaa ykköstä tai kakkosta. Voi ilmaantua (ja yleensä ilmaantuukin) jo tällä toimenpiteellä.flntm kirjoitti:Mul on ilmaantunut sellainen ongelma että ohjelmaoppaasta on hävinnyt TV1 ja TV2. Onko ehdotuksia mitä pitäis tehä?
-
Kokeile vaihtaa kavavien Channels -> EPG -tietoja DVB:stä None:ksi ja takaisin, joko näkyy?Macco kirjoitti:Katselepa jonkin aikaa ykköstä tai kakkosta. Voi ilmaantua (ja yleensä ilmaantuukin) jo tällä toimenpiteellä.flntm kirjoitti:Mul on ilmaantunut sellainen ongelma että ohjelmaoppaasta on hävinnyt TV1 ja TV2. Onko ehdotuksia mitä pitäis tehä?
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
Viesti Kirjoittaja ^Fage »

Sitte ku sammuttaa koko kökön ja laittaa sen uusiks päälle ni avot.. sitte saa editoituu miten haluu.. tosin.. sekään ei toimi aina välil tarvii byyttii koko kone.. Ihme homma.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ja todellakin joo.. siistimpi on "ympäristö" ja nopeempi vanhaan verrattuna..

Ja kellään otota uusinta päivitystä et mitä/miten se ampuupi? Uskaltanu sitä vielä asennella ku o tänkin kanssa pärjänny

-
Viesti Kirjoittaja MNi »
Hep. Tosin taisi olla vanhemmallakin (3.0) versiolla sama, vaikka aluksi vaikutti että toimisi ok. Huulisynkka katoaa kun ajaa kuvan telkkarille 1080p50Hz moodissa. Kun sen ajaa 1080i60Hz moodissa niin toimii. Eli ei ole minulla ainakaan progressive scanista kiinni, kun se on molemmissa moodeissa sama.kallekilponen kirjoitti:Onkos muilla alkanut viimeisimmän päivityksen myötä taas alkanut huulisynkka progressive scannilla heittämään?
Muistaaksein ääni on kuvaa jäljessä ja tuo ilmenee tosiaan vain 1080p50 Hz moodissa (kokeillut ainakin 1080i60Hz ja joku 1360x768 60 Hz, joilla siis toimii kuten pitääkin, mutta kuva nykii taas kun PAL kuva on tuo 50 Hz). Pitää joku päivä testata kaikki mahdolliset kompinaatiot ja parilla koneella, niin saa syyn selville. Uskoakseni vian syy ei ole EyeTV vaan joku OsX:ssä, tämä pitää vielä varmistaa esim. DVD soittimella tai QuickTime trailerilla.
Ihan älyttömän ärsyttävä vika joka tapauksessa.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Kanavat vaihtuu ja volyymiä voi säätää, mutta siinä se.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tai sitten on syytä olla joku softa joka muuttaa ohjelmakohtaisesti mitä apple remote tekee. MIra on yksi...toisen nimeä en juuri nyt muista...MacFinn kirjoitti:Kysymys minin kaukkarista ja EyeTV 3:sta. Vävy osti minin ja Sonyn telkun, HDReadyn ja DTT tikun EyeTV 3:lla. Toimiiko siinä minin kaukosäädin? Menua painettaessa tulee kyllä EyeTV:n valikko esiin, mutta mitään valintoja ei voi tehdä. Hiiri kyllä toimii. Pitääkö ostaa Elgaton kaukosäädin vai mitä?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jukos »
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Kokeilkaapas pitää Menua pohjassa.MacFinn kirjoitti:Kysymys minin kaukkarista ja EyeTV 3:sta. Vävy osti minin ja Sonyn telkun, HDReadyn ja DTT tikun EyeTV 3:lla. Toimiiko siinä minin kaukosäädin? Menua painettaessa tulee kyllä EyeTV:n valikko esiin, mutta mitään valintoja ei voi tehdä. Hiiri kyllä toimii. Pitääkö ostaa Elgaton kaukosäädin vai mitä?
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Ja siis siihen EyeTV:n koko ruudun menuun pääsee käsiksi painamalla Menua tarpeeksi kauan. Mutta siihen se tyssää. Mitään valikkoa ei voi avata tai valita, paitsi hiirellä.
Samoin Dock tulee näkyviin vain jos sitä klikkaa. Hiiri on joku Logitechin BT hiiri.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka