Ilmaista on hän.massmasa kirjoitti:Se on ilmeisesti ilmaista iTunesin kautta hommata ne kannet? Ei oo uskaltanu kokeilla, jos kuun päätyttyä ois tiliotteessa joku epämääräinen keräys ilmoitus Apple:lta
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Ilmaista on hän.massmasa kirjoitti:Se on ilmeisesti ilmaista iTunesin kautta hommata ne kannet? Ei oo uskaltanu kokeilla, jos kuun päätyttyä ois tiliotteessa joku epämääräinen keräys ilmoitus Apple:lta
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Ephram »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ellet erikseen omista asetuksista käy laittamassa "One-click-buyta" päälle, niin aina ennen veloitusta kyllä kysellään ainakin kahteen kertaan varmistusta, että ymmärrät nyt että rahaa olet käyttämässämassmasa kirjoitti:Se on ilmeisesti ilmaista iTunesin kautta hommata ne kannet? Ei oo uskaltanu kokeilla, jos kuun päätyttyä ois tiliotteessa joku epämääräinen keräys ilmoitus Apple:lta
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Itse olen tehnyt niin, että ne mitä ei automaattisesti tule iTunesin kautta niin ne olen laittanut käsin. Kannet olen ottanut esimerkiksi Levykauppa Äx:n sivuilta. Aika mukavasti noita kansia kuitenkin tosiaan nykyään löytyy suoraan iTunesin kautta.TheKraken kirjoitti:Ellet erikseen omista asetuksista käy laittamassa "One-click-buyta" päälle, niin aina ennen veloitusta kyllä kysellään ainakin kahteen kertaan varmistusta, että ymmärrät nyt että rahaa olet käyttämässämassmasa kirjoitti:Se on ilmeisesti ilmaista iTunesin kautta hommata ne kannet? Ei oo uskaltanu kokeilla, jos kuun päätyttyä ois tiliotteessa joku epämääräinen keräys ilmoitus Apple:lta
Viesti Kirjoittaja Jalouse »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Löytämisen helpottamiseksi yhdistin ketjut.TheKraken kirjoitti:Foorumin haulla löydät vastauksen.
Viesti Kirjoittaja Jalouse »
Haulla "iTunes kannet" löytyi aika monta aiempaa ketjua aiheesta. Toivottavasti löydät vastauksen nyt tästä ketjusta.Jalouse kirjoitti:Kiitosh:)
En meinaan löytänyt haulla itseYritin kyllä ekaksi sitä...
Viesti Kirjoittaja hene01 »
Viesti Kirjoittaja Lebako »
Viesti Kirjoittaja hene01 »
Viesti Kirjoittaja Diego R »
Viesti Kirjoittaja hazaa »
Viesti Kirjoittaja tupellica »
Viesti Kirjoittaja Pis »
Eikö ne muka tallennu juuri sinne album art -kansioon kun ne lisää biiseihin iTunesissa itse?tupellica kirjoitti:Meni aikaa kun luin koko threadin läpi, mutta jäi silti kaivelemaan muutama asia. Se tuntuu olevan jo selvää, miten lisätään album art kuvat biisien id3-tageihin, sekä manuaalisesti, että jonkun ohjelman avulla. ja että itunesilla itsellään haetut album artit tallentuu kaikki album art kansioon, eikä itse biiseihin.
Mutta mistään viestistä ei vielä käy ilmi, onko mitenkään mahdollista lisätä album art kuvia samaan paikkaan mihin itunesin haku sen tekee, eli EI id3-tageihin vaan sinne album art kansioon????
PS. en halua perusteluja miksi se on parempi tallentaa id3-tageihin, kiitos.
Viesti Kirjoittaja tupellica »
Täytyy myöntää että en ole itsekkään asiasta täysin varma. Jotenkin sellaisen käsityksen sain että ei tallentuisi, vaan ne menisi id3-tageihin, varsinkin ohjelmat mitkä lisäävät album artin automaattisesti, tuntuisi tekevän asian tällä tavalla. Onko sinulla/jollainmuulla varmaa tietoa asiasta?Pis kirjoitti:Eikö ne muka tallennu juuri sinne album art -kansioon kun ne lisää biiseihin iTunesissa itse?tupellica kirjoitti:Meni aikaa kun luin koko threadin läpi, mutta jäi silti kaivelemaan muutama asia. Se tuntuu olevan jo selvää, miten lisätään album art kuvat biisien id3-tageihin, sekä manuaalisesti, että jonkun ohjelman avulla. ja että itunesilla itsellään haetut album artit tallentuu kaikki album art kansioon, eikä itse biiseihin.
Mutta mistään viestistä ei vielä käy ilmi, onko mitenkään mahdollista lisätä album art kuvia samaan paikkaan mihin itunesin haku sen tekee, eli EI id3-tageihin vaan sinne album art kansioon????
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei, kun kannet lisätään käsin, tavalla tai toisella, ne tallennetaan itse äänitiedostoon. Kun kannet haetaan iTunes Storesta, ne ovat omassa kansiossaan iTunes Library -kansiossa.Pis kirjoitti:Eikö ne muka tallennu juuri sinne album art -kansioon kun ne lisää biiseihin iTunesissa itse?tupellica kirjoitti:Mutta mistään viestistä ei vielä käy ilmi, onko mitenkään mahdollista lisätä album art kuvia samaan paikkaan mihin itunesin haku sen tekee, eli EI id3-tageihin vaan sinne album art kansioon????
Viesti Kirjoittaja Pis »
Outoa ku mielestäni album art -kansio kyllä turposi isoksi kun sinne käsin lisäilin kansikuvat pari vuotta sitten. Vasta iPhone 3G:n hankinnan myötä tein iTunes Store -tilin eikä sieltä ole tullut haettua kuin pari kantta.Maza kirjoitti:Ei, kun kannet lisätään käsin, tavalla tai toisella, ne tallennetaan itse äänitiedostoon. Kun kannet haetaan iTunes Storesta, ne ovat omassa kansiossaan iTunes Library -kansiossa.
Tuosta tulikin mieleeni, että voiko tuon album art -hakemiston sisällön tyhjätä rikkomatta mitään? Mulla kun kaikki kansikuvat on tageissa.Pis kirjoitti:Outoa ku mielestäni album art -kansio kyllä turposi isoksi kun sinne käsin lisäilin kansikuvat pari vuotta sitten. Vasta iPhone 3G:n hankinnan myötä tein iTunes Store -tilin eikä sieltä ole tullut haettua kuin pari kantta.Maza kirjoitti:Ei, kun kannet lisätään käsin, tavalla tai toisella, ne tallennetaan itse äänitiedostoon. Kun kannet haetaan iTunes Storesta, ne ovat omassa kansiossaan iTunes Library -kansiossa.
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
Kyllä, tai näin olen itse tehnyt aina ab und zu. Sen se tekee, että jos olet unohtanut tagittaa kuvat, niin sittenhän ne eivät näy, ennen kuin haet ne uudestaan storesta.Crimson kirjoitti:Tuosta tulikin mieleeni, että voiko tuon album art -hakemiston sisällön tyhjätä rikkomatta mitään? Mulla kun kaikki kansikuvat on tageissa.
Viesti Kirjoittaja avpn »
Kun kuvat lisätään käsin, iTunes lisää kuvan sekä äänitiedostoon että (iTunesin ymmärtämän) kopion iTunes Library kansioon. Album Art -hakemiston voi poistaa kokonaan, mutta iTunes rakentelee sen joka tapauksessa uusiksi heti kun vastaan tulee tiedostoja, joissa on kansikuvat mukana. Jos hakemiston poistaa, Storen kautta ladatut kannet katoavat, jos niitä ei ole liitetty tiedostoihin.Crimson kirjoitti:Tuosta tulikin mieleeni, että voiko tuon album art -hakemiston sisällön tyhjätä rikkomatta mitään? Mulla kun kaikki kansikuvat on tageissa.Pis kirjoitti:Outoa ku mielestäni album art -kansio kyllä turposi isoksi kun sinne käsin lisäilin kansikuvat pari vuotta sitten. Vasta iPhone 3G:n hankinnan myötä tein iTunes Store -tilin eikä sieltä ole tullut haettua kuin pari kantta.Maza kirjoitti:Ei, kun kannet lisätään käsin, tavalla tai toisella, ne tallennetaan itse äänitiedostoon. Kun kannet haetaan iTunes Storesta, ne ovat omassa kansiossaan iTunes Library -kansiossa.
Viesti Kirjoittaja zoom04 »
Viesti Kirjoittaja p-veli »