iTunes ja levyjen kannet
-
Re: iTunes ja levyn kannet
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Oikeassa alakulmassa on iTunes kuvake, se näkyy kun vie hiiren siihen alapalkkiin, jossa on tähdet biisille, kuvakkeeseen kun klikkaa, kannen päälle tulee kolme vaihtoehtoa, joista keskimmäinen lataa kannet koko albumiin.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tai sitten valitset kaikki kappaleet ja klikkaat iTunisin vasemmasta alanurkasta albumin kannen pikkukuvan auki ja raahaat kuvan siihen.p-veli kirjoitti:Valkkaa ne kaikki biisit ja paina +i.
-
Viesti Kirjoittaja letired »
Tällöin albumi tosin täytyy olla juuri soimassa.Maza kirjoitti:Tai sitten valitset kaikki kappaleet ja klikkaat iTunisin vasemmasta alanurkasta albumin kannen pikkukuvan auki ja raahaat kuvan siihen.p-veli kirjoitti:Valkkaa ne kaikki biisit ja paina +i.
iPhone 5 16GB
Nano 2Gen RED© 4GB
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Vasen alakulma näyttää joko sillä hetkellä soivan tai valitun biisin kansikuvan. Itse saa päättää kumman näyttää.letired kirjoitti:Tällöin albumi tosin täytyy olla juuri soimassa.Maza kirjoitti:Tai sitten valitset kaikki kappaleet ja klikkaat iTunisin vasemmasta alanurkasta albumin kannen pikkukuvan auki ja raahaat kuvan siihen.p-veli kirjoitti:Valkkaa ne kaikki biisit ja paina +i.
-
Re: iTunes ja levyjen kannet
Viesti Kirjoittaja jusssi »

edit: löytyhän se sieltä, ku piti vaan vaihtaa albumiks "metallica" "the black album" sijaan. Jotakin vielä mättää, kun jollekin tarjoo ihan ei nimisen albumin kuvaa...
-
Viesti Kirjoittaja kahvikuppi »
Heh, itsekkin sai muutamia levyjä ensin etsiä storen puolelta että millä tavalla ne on sinne nimetty kun ei löytynyt suorilta. Mutta pieni vaiva on välillä hyväksi niin ei pääse ihan rapistumaan. :-)jusssi kirjoitti:On toi kyllä ihan hanurista koko itunes; ei löydy esim. Metallica black:n kuvaa storesta...![]()
edit: löytyhän se sieltä, ku piti vaan vaihtaa albumiks "metallica" "the black album" sijaan. Jotakin vielä mättää, kun jollekin tarjoo ihan ei nimisen albumin kuvaa...
-
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
Onko kukaan muu huomannut vastaavaa? Onkohan jokin vialla omissa asetuksissa(aiemmin on kyllä pelannut..), vai onko levykaupassa hommat sekaisin?
-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Olisko ongelmia yhteyden kanssa kun tuo error code on -609 connectionInvalid.Arkisto kirjoitti:Pieni ongelma on ilmennyt kuvituksen hakemisessa - ei enää mukamas löydy yhtään ainoata kantta.. Kaikki uudet levyt mitä olen hyllystäni koneelle ladannut, ovat haettaessa saaneet tuomion: "Kuvitusta ei löytynyt(virhe -609)". Ihan siis semmoiset levyt mitkä ihan takuulla pitää löytyä iTunesista..
Onko login storeen ok?
-
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
-
Viesti Kirjoittaja Rauli »
Mitenkä olette mahdollisesti laittanut Lou Reed & Metallica LULU albumin. Yritin muuttaa vaikka mitä tietoja, mutta ei hae kuvaa storesta. Perhana, ei ole ihan ainut levy jossa on sama ongelma, Levy löytyy storesta mutta kuvaa ei saa kun olen albumin CD levyltä itunesiin tuupannut. Ja juu, olen kirjautunut storeen.
-
Viesti Kirjoittaja janosh »
Kyllä minusta tuo winukka hoiti homman helpommin.
Vaikka muuten tää apple tsydeemi minua enempi miellyttää niin tuo on asia joka ei vaan toimi.
Minun mielestä pitäs olla niin että kun laitan levyn koneelle, kone hakee kannen ja muut tiedot automaagisesti, niin kuin playeri tekee. Tämmönen päivänkakkaran säätäminen vie mun kallista aikaani iahn hukkaan!
Vähä edittiä... kävin tutkimassa sitä tunesia tarkemmin. Ja jep, se onkin vaan sotkenut yhden 3 cd:n levy kokoelman jossa on klassista, biisit on ripoteltu oudosti sinne tänne, ylt ympäriinsä?
Aiempi kuvittelu kaiken sotkemisesta johtui kun siirsin bluetoothilla musaa samsungiin (galaxys2) niin siellä oli musat miten sattu..
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Olethan rastinut sen levyn tiedoista "osa kokoelmaa" aktiiviseksi?janosh kirjoitti:Vähä edittiä... kävin tutkimassa sitä tunesia tarkemmin. Ja jep, se onkin vaan sotkenut yhden 3 cd:n levy kokoelman jossa on klassista, biisit on ripoteltu oudosti sinne tänne, ylt ympäriinsä
-
Viesti Kirjoittaja janosh »
Ihan sama kun laitoin bluetoothilla menemään pink floydin the wall:in ja waltarin, in the cradlen, peräkkäin, niin puhelimessa osa waltarin biiseistä löytyy sieltä pink floydin seasta. Ne on mulla puhelimen kansiossa jossa on blutoothilla haetut.. ko oon hyvin laiska nin en viittis mitään soittolistoja säätää, vaan soitella albumi kerrallaan..
jep, ja vieläkun tarkistelin lisää, niin esim Ko mulla on hectorin kaikki singlet kokoelma, niin sieltä on kanssa mielivaltaisesti biisejä ihan missä sattuu.. Tässä on nyt joku sellanen lajittelu logiikka mikä mulle ei aukene.
Kun mää haluan että albumi on albumi. ja piste.. kuinkahan mä sen saisisn sillai..
OOkei... nyt kun rämppäsin soitinta urakalla, löysin kaikki asetukset.. Mä olen tyhmä, kyllä nyt hävettää

Perun pahat puheeni, Tässä onki asetuksia enempi kun äkkiseltään näyttää
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Evo..
-
Viesti Kirjoittaja DeepDown »
Mutta Lionin muutenkin jokseenkin turha full screen -toiminto tosin aiheuttaa suurta ärsyyntymistä iTunesin kanssa:
Ennen Lionia kun iTunesissa oli Cover Flow valittuna ja painoi cmd+f niin levyn kannet tulivat ruudulle isoina joka oli kuin hieno jukeboxi tms. Nyt kun painaa cmd+f niin ainoastaan yläpalkki katoaa. Vau.
Saako sitä vanhaa näkymää enää mitenkään toimimaan? En ole löytänyt mitään namiskaa joka sen tekisi ja jos sitä ei saa niin olen kyllä todella pettynyt tähän "parannukseen". Muiden ohjelmien kanssa se on aika yks hailee.
No toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin ja ennen kaikkea toivon että tän saa jotenkin entiselleen. Oli hieno soitella porukalle randomilla levyjä kun kannet aina lävähtivät siihen koko ruudulla. Nyt ei ole niinkään hienoa.
-
Viesti Kirjoittaja RiCe »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka