Näillä asetuksilla saa tommosen piirakan kuten aikoinaan Safari 3 beta-versioonkin.
Kiitos tästä! Syötin nuo ja hyvin pelittää! Semmoinen juttu tuli että hävisi tuo refresh nappi siitä osoiterivin lopusta, että saiskos sen jotenkin takasin?
EDIT: Näköjään nyt sen pystyi lisäämään työkaluriviin! Eli eihän se mihinkään hävinnyt, kun korkeintaan väliaikaisesti
Edelleen tuota vaivaa se vanhassakin ollut käyttöliittymäongelma, että välilehtiä tulee sammuteltua vahingossa näppäinsijoittelun/toiminnan takia. Vielä kun en ole löytänyt peru toimintoa suljetuille välilehdille kuten Firefoxissa niin kyllä vaan Firefox vie voiton. Firefoxissakin näykyi yhdessävaiheessa vain aktiivisen välilehden kohtaalla sammutusnäppäin, mutta nykyisellään palattu taas vanhaan, jossa ruksi jokaisella lehdellä, mutta silti ei aiheuta väärinpainalluksia kuten Safarissa.
Ja miksi niitä näppäimiä (refresh, stop, ...) pitää mennä muuttelemaan ties minne paikkoihin, ne on ollut perus IE:stä ja Netscapestä lahtien kuten ovat olleet, nyt sitten pitää apinoida jotain IE7 tms. ja hajauttaa niitä ympäri ruutua? aargh.
TheKraken kirjoitti:
VLC pluginin versio tuorein 0.8.6i
Mulla ei ole vlc:tä päivitetty sitten lokakuun, joskos toimii siksi että EI ole tuorein
Toisaalta joillakin kuulemma toimii hotmailikin normaalisti, mutta mulla ei.
EDIT: siis saunavision fullscreeni saattaa edelleen kaataa selaimen kuten aikaisemminkin, mutta toi ongelma on kaikissa selaimissa mulla mac alustalla. Käytän siksi osx:n zoomia ja cursorcerer:ia.
honpsu kirjoitti:Edelleen tuota vaivaa se vanhassakin ollut käyttöliittymäongelma, että välilehtiä tulee sammuteltua vahingossa näppäinsijoittelun/toiminnan takia. Vielä kun en ole löytänyt peru toimintoa suljetuille välilehdille kuten Firefoxissa niin kyllä vaan Firefox vie voiton. Firefoxissakin näykyi yhdessävaiheessa vain aktiivisen välilehden kohtaalla sammutusnäppäin, mutta nykyisellään palattu taas vanhaan, jossa ruksi jokaisella lehdellä, mutta silti ei aiheuta väärinpainalluksia kuten Safarissa.
Asenna se Glims niin toimii peruutus (omppu + z) -toimintokin
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
keljuk kirjoitti:EDIT: siis saunavision fullscreeni saattaa edelleen kaataa selaimen kuten aikaisemminkin, mutta toi ongelma on kaikissa selaimissa mulla mac alustalla. Käytän siksi osx:n zoomia ja cursorcerer:ia.
Joo siis se fullscreen bugittaa sen VLC:n, ei saunavision tai minkään selaimen takia.
Mutta täytyykin yrittää metsästää joku vanhempi versio, josko sillä fiksaantuisi. Tosin väitän, että tuo uusin versio oli jo lokakuussa ulkona.
Toivonen kirjoitti:Mulla VLC kyllä lakkasi toimimasta kokonaan. Ei toimi saunavisio edes pikku-ikkunassa, vaikka VLC on uudelleen asennettu.
Safari4 on näemmä rikkonut ruudunkaappauksenkin!
Rajaus ja kameratoiminnot ei toiminu enää
Rajaustyökalu ja kamera kyllä tulee ruudulle, mutta ruudunkaappausta siitä EI synny...
keljuk kirjoitti:Safari4 on näemmä rikkonut ruudunkaappauksenkin!
Rajaus ja kameratoiminnot ei toiminu enää
Rajaustyökalu ja kamera kyllä tulee ruudulle, mutta ruudunkaappausta siitä EI synny...
Tämä nyt ei ole edes ymmärtääkseni mahdollista. Jos ne ei toimi, niin syy on ihan jossain muualla. (todennäköisin vaihtoehto on, että olet itse rukannut niitä asetuksia ja et enää muista sitä, näin käy usein )
Mutta voisikos keljuk tarkistaa sen VLC-plugininsa version, niin saataisiin tähän nyt varmuus. Screenshottien pasteaminen ei paljoa helpota, kun tosiaan kenelläkään minun tutulla, eikä ainoassakaan minun koneessani se plugin enää toimi
EDIT: Ainiin! Plugaristahan on eri versiot intelille ja PPC:lle. Kumpi alusta sinulla?
Tiedä johtuuko se tästä uudesta Safarista ja mistä mutta mulla merkkautuu jotkut viestit täällä Hompussa luetuiksi itsellään. Onko muut kokeneet samaa?
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Yksi ikävä juttu tässä uudessa. Kun sivut tahtovat avata vain pienen ikkunan jotakin tietoa varten (esim verkkokauppa.com avattaessa tietoja jostain tuotteesta, tai livescore.com kun tahtoo nähdä yhden ottelun maalintekijät jne) Safari avaa täysimittaisen tabin. Voiko tähän vaikuttaa mistään?
malhotra kirjoitti:Yksi ikävä juttu tässä uudessa. Kun sivut tahtovat avata vain pienen ikkunan jotakin tietoa varten (esim verkkokauppa.com avattaessa tietoja jostain tuotteesta, tai livescore.com kun tahtoo nähdä yhden ottelun maalintekijät jne) Safari avaa täysimittaisen tabin. Voiko tähän vaikuttaa mistään?
Enpä tiiä.
Minusta vaan erinomaisen hyvä. Jos jotain vihaan, niin saitteja jotka tahtoo päättää minkä kokoisesta ikkunasta minä saan heidän dataansa tuijottaa
malhotra kirjoitti:Yksi ikävä juttu tässä uudessa. Kun sivut tahtovat avata vain pienen ikkunan jotakin tietoa varten (esim verkkokauppa.com avattaessa tietoja jostain tuotteesta, tai livescore.com kun tahtoo nähdä yhden ottelun maalintekijät jne) Safari avaa täysimittaisen tabin. Voiko tähän vaikuttaa mistään?
Entä jos Alt + Cmd -klikkaat linkkiä avataksesi sen uuteen ikkunaan avoimen taakse, tai Shift + Alt + Cmd eteen?
Entä jos Alt + Cmd -klikkaat linkkiä avataksesi sen uuteen ikkunaan avoimen taakse, tai Shift + Alt + Cmd eteen?
Mulla toimii noi komennot päinvastoin, mutta ei niistä apua. Tai siis minä en apua kyllä tarttiskaan
Kyllä minulla Verkkokauppa.comin tuoteikkuna aukeaa sellaisena pienehkönä ruutuna. Samoin tuo Livescore sekä VR:n aikatauluikkuna, jota juuri tarkastelin. Minulla on Tiger-versio, olisiko sillä vaikutusta?
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Maza kirjoitti:Kyllä minulla Verkkokauppa.comin tuoteikkuna aukeaa sellaisena pienehkönä ruutuna. Samoin tuo Livescore sekä VR:n aikatauluikkuna, jota juuri tarkastelin. Minulla on Tiger-versio, olisiko sillä vaikutusta?
VR:n hakua melko usein käyttävänä minäkin tykkään, että se pieneksi suunniteltu pop-up-ikkuna saakin avautua siinä koossa mihin se on suunniteltu.
Ainahan tuo tilanne ei ole yhtä käyttäjäystävällinen, mutta VR:n kohdalla - toimii.