Joku voisi tehdä yhteenvedon tuosta tvtv:n käyttämisestä, tuo ylempänä oleva pikaohje ei täysin avautunut
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Lebako »
Viesti Kirjoittaja tianyl »
Ensimmäinen vuosi on ilmainen. Sen jälkeen maksaa jotain. En jaksanut selvittää mitä. Luotan siihen että saan vuoden aikana epg guiden toimimaan:-)Crimson kirjoitti:Maksaakos tuo jotain? Löytyykö kaikki kanavat?tianyl kirjoitti:Joo, Sen saamiseksi pitää vähän kikkailla. Määritä ensin käyttömaaksi UK, säädä sit tvtv tunnus kuntoon ja vaihda käyttömaaksi Suomi. Sitten saat tvtv:n käyttöön haluamillesi kanavilleramses kirjoitti:Tianylille kysymys, kirjoitit aiemmin näin; DVB guide ei löydä läheskään kaikkien kanavien ohjelmadatoja, onneksi tvtv toimii Suomessakin.
Mitä tarkoitat. omasta Eyetv 3 ohjelmasta ei löydy tvtv suomi?
Terv. R
Viesti Kirjoittaja tianyl »
Elgaton sivuilta löytyy tarkemmat ohjeet. Sieltä support kohdasta.Lebako kirjoitti:Joku voisi tehdä yhteenvedon tuosta tvtv:n käyttämisestä, tuo ylempänä oleva pikaohje ei täysin avautunut
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Tämä korjautui, kun käynnistin koneen uudelleen.Crimson kirjoitti:Samoin tuo Assistant käynnistyy joka kerta, kun avaa EyeTV:n.
Viesti Kirjoittaja Delirious »
Viesti Kirjoittaja Pis »
http://services.elgato.com/eyetvupgrade/Delirious kirjoitti:Tuliko ihan automaattisesti postiisi vai pitikö pyytää. Itse ostin eyetv hybridin macbookkiini myös joulukuussa ja toivoisi myös tuota ilmaista päivitystä..
Viesti Kirjoittaja tjm »
Kernel Panic tuli täälläkin, tosin Live-ikkunaa avatessa. Ei sentään toistunut.AppleFarmer kirjoitti:Mini sai Kernel Panicin.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mitä tikkuja siis?Erño kirjoitti:Tilasin varsin 2 tikkua edu-storesta alle viiden kympin![]()
Noihin kun saa vielä ilmatteeksi ne softapäivitykset, niin kyllä kelpaa.
Edellinen boxi toimii myösm, mutta oli pakko tilata, kun noin halvalla sattuu saamaan
Viesti Kirjoittaja ruis12 »
Mulle kelpais 2 kappaletta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos joku tilaa noita tikkuja enemmän vaikka lähetyskulujen nollauksen takia, tänne kelpaisi yksi.
Ei lähetyskulut ole ongelma vaan se että ne on Edu puolella, maksan kahdesta heti 50,- vaikka tilaajia olin kuinka paljonErño kirjoitti:
Ah, oispa pitänyt laittaa kysely asiasta ennen ku tilasin. Noh, alle 50 € kuskausmaksujen kanssa. Ei paha hinta
Viesti Kirjoittaja Erño »
Edu-puolella sama kuin normistoressakin, tietty euroraja pitää ylittää ennen kuin tulee ilmainen kuskaus. Joitain poikkeustarjouksia tietyt löytyy myös.ruis12 kirjoitti:...Ei lähetyskulut ole ongelma vaan se että ne on Edu puolella, maksan kahdesta heti 50,- vaikka tilaajia olin kuinka paljonErño kirjoitti:
Ah, oispa pitänyt laittaa kysely asiasta ennen ku tilasin. Noh, alle 50 € kuskausmaksujen kanssa. Ei paha hinta
Viesti Kirjoittaja ruis12 »
Aivan, meinasinkin vaan että jos joku vaikka tilais 7 kappaletta jolloin posteja ei mene niin maksaisin silti "postikulut".Erño kirjoitti:Edu-puolella sama kuin normistoressakin, tietty euroraja pitää ylittää ennen kuin tulee ilmainen kuskaus. Joitain poikkeustarjouksia tietyt löytyy myös.ruis12 kirjoitti:...Ei lähetyskulut ole ongelma vaan se että ne on Edu puolella, maksan kahdesta heti 50,- vaikka tilaajia olin kuinka paljonErño kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mikäs se tarkka alvillinen raja olikaan ilmaiselle toimitukselle? 122 €? Siis seitsemän kappaletta pitäisi tilata... Jos tilaan, olisko muita ottajia?ruis12 kirjoitti:Mulle kelpais 2 kappaletta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos joku tilaa noita tikkuja enemmän vaikka lähetyskulujen nollauksen takia, tänne kelpaisi yksi.Ei lähetyskulut ole ongelma vaan se että ne on Edu puolella, maksan kahdesta heti 50,- vaikka tilaajia olin kuinka paljonErño kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja mmlind »
yks, jos siis ilman mitään posteja turkuunRepe Ruutikallo kirjoitti:Mikäs se tarkka alvillinen raja olikaan ilmaiselle toimitukselle? 122 €? Siis seitsemän kappaletta pitäisi tilata... Jos tilaan, olisko muita ottajia?ruis12 kirjoitti:Mulle kelpais 2 kappaletta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos joku tilaa noita tikkuja enemmän vaikka lähetyskulujen nollauksen takia, tänne kelpaisi yksi.Ei lähetyskulut ole ongelma vaan se että ne on Edu puolella, maksan kahdesta heti 50,- vaikka tilaajia olin kuinka paljonErño kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Crimson »