Meikän Pagesta ei löydy Suomea. Monta muuta maata kyllä. Just ostettu. Onko minulle myyty joku vanha Pages?MacNoob kirjoitti:No nyt löytyi - kiitos!
Versio ´09 4.0.3
Viesti Kirjoittaja Ossi »
Meikän Pagesta ei löydy Suomea. Monta muuta maata kyllä. Just ostettu. Onko minulle myyty joku vanha Pages?MacNoob kirjoitti:No nyt löytyi - kiitos!
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No tuolta minä sen imuroin ja tein ohjeen mukaisesti. Mitä vielä pitää tehdä?MacFinn kirjoitti:No kun sulla ei oo asennettuna Soikkoa, niin ei ole suomea valittavana.
http://www.cs.helsinki.fi/u/oarasane/soikko/
Tämä Soikko aukaisee automaattisesti asentajan, jossa ei ole muita kieliä kuin Englanti. Ei siis mene ollenkaan tuon ohjeen mukaan. Snow Leopard on Suomenkielinen, samoin Pages.MacFinn kirjoitti:Kun Pagesissa avaat dokumentin ja siitä Asetukset/inspektor paletista valitset sen T-kirjaimen, siitä Muut välilehden, Kieli-pudotusvalikossa ei siis ole Suomi (Soikko) vaihtoehtoa?
Sitten sulla ei ole oikein asennettuna Soikkoa. Näin se vaan on.
Luepas vielä
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=49&t=79300
Olethan varmasti asentanut Soikon oikein tuon ohjeen mukaan.
No tuo Ohjelmistonpäivityskin löytyi vasta järjestelmäasetusten kautta, ei omppuvalikosta, tai löytyy sieltä vaan ei Asennetut-valikkoa. (Jo on mutkikasta). Oli Rosetta asennettuna, ja silti Soikko asentui jo kolmannen kerran. Sitten tehtiin vanha Windows-temppu, eli käynnistettiin kone uudestaan, ja johan löytyi. Mistä nyt kätevämmin voisin tarkistaa montako Soikkoa minulla on koneessa?MacFinn kirjoitti:Olisko nyt niin, että asennus asentaisi ensin Rosetan, jotta Soikko voi toimia ja sen asentaja on englanniksi. Kokeilin ladata Soikon tuolta, asentaja oli toki suomenkielinen. Rosetta on jo asennettuna, joten sen asennus ei käynnisty.
Katopas onko sulla Ohjelmistonpäivitys/Asennetut kohdassa se Rosetta asennettuna.
Viesti Kirjoittaja Mac Classic »
Tuskin asentaja sinne tuplaa laittaa. Soikko asentuu kansioon /Library/Services/ eli kovalevyn juuritasolla olevan Kirjasto-kansion Services-kansioon.Ossi kirjoitti:Mistä nyt kätevämmin voisin tarkistaa montako Soikkoa minulla on koneessa?
OK! Niin näyttää olevan. Kiitos neuvoista.Mac Classic kirjoitti:Tuskin asentaja sinne tuplaa laittaa. Soikko asentuu kansioon /Library/Services/ eli kovalevyn juuritasolla olevan Kirjasto-kansion Services-kansioon.Ossi kirjoitti:Mistä nyt kätevämmin voisin tarkistaa montako Soikkoa minulla on koneessa?
Ja Soikko on universaali, joten Rosettasta ei tarvitse pähkäillä.
Viesti Kirjoittaja styyrman »