Kun olen kerran maksnaut MobileMestä niin ajattelin että siirränpä kaikki systeemit WordPressistä -> iWebiin..
Manuaalista työtä luvassa mutta 80% on jo tehty.. ja nyt jo olen melkoisen tyytyväinen lopputulokseen vaikka lopullinen viilaus on vasta edessä. Olin suorastaan yllättynyt miten helppo / mukava softa tämä on

Juuri tällaisten "perus" kotisivujen väsäämiseen loistava kapine..
Ongelmiakin on tullut:
- MobileMe-galleria widget ei löydä kuvia. Ratkaisu Kirjaudu ulos MobileMe tililtä (
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
- Muutosten julkaisu ei onnistu -> ”/Web/.Temporary Web Resources/C-xxxxxx-xxx+xx/0/xxx_xxxxxx/Blogi/Merkinnät/2011/2/26_Kirjoitus_files” Ratkaisu: Käynnistä modeemi uudelleen.. Toimii
- Blogi merkinnän URL viittaa entiseen (Merkintä on julkaistu ensin nimellä "Testi" ja sitten muutettu "Kirjoitus" nimelle.. mutta URLissa näkyy edelleen Testi.html eli ei päivity millään.. ) Ratkaisu: Monista blogimerkintä (cmd+D muistaakseni?) niin että Kirjoitus -> Kirjoitus2 jonka jälkeen poista merkintä "Kirjoitus" ja muuta "Kirjoitus2" -> "Kirjoitus" nimelle.. Nyt kun julkaisee uudelleen päivittyy URL.
Esimerkkinä: Pitäisi olla "/Blogi/Merkinnät/2011/2/26_Kirjoitus.html" mutta näkyy "/Blogi/Merkinnät/2011/2/26_Testi.html"
Paljon käsityötä että blogi siirtyy wordpressistä, mutta hienosti toimii iWeb ja luultavasti järkevin harvoin päivittyville sivuille