Eikös toi Valknut oo se käsittämättömän hidas client? Vai ovatko kenties saaneet sen optimoitua jotenkin?
Vuosi sitten G5 meni kyykkyyn kyseisellä ohjelmalla.
On tullu huomattua vuoden aikana, että Cocoa-softat pyörii todella liukkaasti ja loput vähän miten sattuu.
spiidi78 kirjoitti:Eikös toi Valknut oo se käsittämättömän hidas client? Vai ovatko kenties saaneet sen optimoitua jotenkin?
Vuosi sitten G5 meni kyykkyyn kyseisellä ohjelmalla.
On tullu huomattua vuoden aikana, että Cocoa-softat pyörii todella liukkaasti ja loput vähän miten sattuu.
Sen aikaa kun se tsekkaa sun jakoja se on pirun hidas, sen jälkeen se tyytyy haukkaamaan 10 prosenttia mun powerbookin tehoista.
Ok täytyy sit ottaa uusiks kokeiluun. Ehkä se viimeekskin takkus häshäyksen aikana, meni vaan silloin niin jumiin että reagointi oli tapahtuma/20sec luokkaa
miten on shakespeerissä... päästääkö hubit läpi? vai tuleeko valituksia kun ei ole aito dc++?
pitänee ottaa udestaan tutkinnan alle tuo shakespeer... olin silloin aikoinaan entisessä elämässä aika ahkerasti dc:n kimpussa... nyt on alkanut ottamaan päästä kun ei ole mitään elokuvia mitä kehtaisi katsoa.
Latasin äsken ohjelman ja kaiken pitäisi olla kunnossa, mutten saa tuota public hub listiä näkymään... Minkä osoitteen olette siihen kohtaan laittaneet?
Kaatuilee muutaman minuutin välein kyllä tuo shakespeer, jos yrittää jotain vähän enemmän säätää. Lataukset lähtevät todella hitaasti käyntiin jos ollenkaan. Haku ei toimi joka kerta. Kerran heitti jakoja pois, jotka olin jo lisännyt ja softa oli kerennyt ne indeksoida. Bugittaa aika kympillä täällä. Hubeille kyllä pääsee eikä ole vielä valittanut, että ei ole aito dc++, mutta bugittaa kyllä niin tajuttomasti, että ei kiinnosta tässä vaiheessa. Kyseessä siis uusin 0.81.
Mulla on toi sama osoite siinä kyllä ollut, mutta lataaminen ei vaan onnistu. Siihen tulee seuraava ilmoitus : Failed to load hublist: failed to fetch hublist file
Toimii muuten hyvin, mutta lataa kaikkea muutakin mitä en haluaisi ladata. Eli vaikka lataan yhtä biisiä, huomaan sen lataavankin kaikkea muuta mitä en ole laittanut lataukseen edes. Kenelläkään muulla tästä kokemuksia?
napakettu kirjoitti:Toimii muuten hyvin, mutta lataa kaikkea muutakin mitä en haluaisi ladata. Eli vaikka lataan yhtä biisiä, huomaan sen lataavankin kaikkea muuta mitä en ole laittanut lataukseen edes. Kenelläkään muulla tästä kokemuksia?
No ei... Meinaakko että latailee semmoista kamaa mitä et varmasti olet missään vaiheessa edes vähän pannut tippumaan? Jos näin, sitten oon ihan pihalla.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
napakettu kirjoitti:Toimii muuten hyvin, mutta lataa kaikkea muutakin mitä en haluaisi ladata. Eli vaikka lataan yhtä biisiä, huomaan sen lataavankin kaikkea muuta mitä en ole laittanut lataukseen edes. Kenelläkään muulla tästä kokemuksia?
No ei... Meinaakko että latailee semmoista kamaa mitä et varmasti olet missään vaiheessa edes vähän pannut tippumaan? Jos näin, sitten oon ihan pihalla.
Jep juuri näin on, samoin itsekin olen ihan pihalla. Tänään tosin niin ei ole käynyt, mutta eilen tulikin laitain ne kuitenkin heti valumasta.
Terve.
Siis, asensin tuon Shakespeerin, ja nyt en saa laitettua jakoon mitään, myöskään en saa vaihdettua nickiä, niin voisitteko kertoa, kuinka saan nuo asiat tehtyä! Kiitos etukäteen.